Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Imbunatatirea calitatii mediului prin realizarea de spatii verzi in comuna Fartatesti judetul Valcea


Detaliu pentru invitatia numarul 312499
Autoritate contractanta
Comuna Fartatesti (Primaria Fartatesti)
Cod de identificare fiscala: 2541592
Adresa: comuna fartatesti, judetul valcea, Fartatesti
Telefon: 0250769720
Fax: 0250769720
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Imbunatatirea calitatii mediului prin realizarea de spatii verzi in comuna Fartatesti judetul Valcea
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45112710-5 - Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Executie lucrari pentru obiectivul de investitii ?Imbunatatirea calitatii mediului prin realizarea de spatii verzi in comuna Fartatesti, judetul Valcea?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 01.09.2011 13:53
Data limita de depunere a ofertelor: 14.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Fartatesti, sat Fartatesti, judetul Valcea
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Fartatesti, sat Fartatesti, judetul Valcea
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 550, 374 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii neincadrare in prevederile art. 180 si 181 din OUG 34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat Inregistrare si Certificat Constatator elibarate de ORC; Informatii generale privind situatia economico-financiara; Bilanturi contabile 2008, 2009 si 2010; Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani- cel putin 1000000 lei; Declaratie + liste a principalelor lucrari executate în ultimii cinci ani; Experienta similara - 1 contract similar; Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere în ultimii 3 ani + CV-uri; Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru îndeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; Certificate de atestare ISO 9001:2008, ISO 14001:2005, OHSAS 18001:2004; Declaratie privind partea/partile din contract care sunt îndeplinite de subcontractanti, indiferent de pondere.
Documentatie disponibila in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro.Se va constitui garantie de participare in cuantum de 10000 lei (zecemiilei)
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer