Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Imbunatatirea calitatii mediului prin realizarea de spatii verzi in comuna Sohatu, sat Sohatu judet Calarasi


Detaliu pentru invitatia numarul 353222
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SOHATU (PRIMARIA COMUNEI SOHATU)
Numar invitatie: 353222/29.08.2013
Denumire contract: Imbunatatirea calitatii mediului prin realizarea de spatii verzi in comuna Sohatu, sat Sohatu judet Calarasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SOHATU (PRIMARIA COMUNEI SOHATU)Cod fiscal: 4445214, Adresa: Comuna Sohatu, sat Sohatu, Sohatu, Telefon: +40 242517005, Fax: +40 242517005/ +40 242517003
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Sohatu, sat Sohatu, Sohatu, Str. Barbu Stefanescu Delavrancea nr.54 Romania, cod postal: 917225, telefon: +40 242517005, fax: +40 242517005/ +40 242517003, persoana de contact: Iulian Dumitrica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Sohatu, sat Sohatu, Sohatu, Str. Barbu Stefanescu Delavrancea nr.54 Romania, cod postal: 917225
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Imbunatatirea calitatii mediului prin realizarea de spatii verzi in comuna Sohatu, sat Sohatu judet Calarasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectul propune realizarea unui obiectiv important al localitatii Sohatu si anume infiintarea unui parc in intravilanul localitatii. Momentan edilii localitatii fac eforturi sa readuca atractivitatea de odinioara a zonei centrale, dar si sa o adapteze la nevoile comunitatii, pastrand autenticitatea si ecosistemul din zona.Conformdevizului general elaborat de catre proiectantul de specialitate si aprobat pentru cofinantarede catre Agentia Fondului de Mediu, valoarea maxima estimata a tuturor lucrarilor/serviciilor/dotarilor care se vor executa/presta/furniza in cadrul acestui contract este de895.496, 56lei exclusiv TVA, reprezentand 201.171, 89 euro la cursul de 1 euro = 4.4514 RON, curs la data de 03/07/2013, mai mic de 5.000.000 Euro (fara TVA), prag valoric prevazut la art.124, lit.c) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006-privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, modificata si completata, suma din care procentul de diverse si neprevazute este in valoare de 2%, reprezentand20.870 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45112710-5 - Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 895, 496.56 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele.In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 2781*)din OUG 34/2006 actualizata.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre unul dintre asociatiin numele intregii asocieri.Cuantumul garantiei de participare va fi inin suma de 17.400lei, respectiv echivalentul in euro luind in calcul cursul leu/euro comunicat de catre BNR in ziua de 21.06.2013.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Conform Art. 2781*) - (1) din OUG 34/2006 actualizata, daca ofertantul depune o contestatie la CNSC ?in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a acordului-cadru urmatoarele sume: 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei?.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractuluifara TVA.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asocierein ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica si asocierii.Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata modificat de HG 1045 din 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea(privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 , Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, Pentru persoane juridice straine (Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.)? ? Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, sau echivalent.? Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru, sau echivalent.? Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului, sau echivalent.? Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantulu, obligatoriu solicitam ca informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali si obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractuluicare urmeaza sa fie atribuit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) vizate si inregistrate de organele competente., Operatorul economic are obligatia de a da o declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice., Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri din activitatea de constructii - montaj (C+M) pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat 1.700.000 lei., Nivelul indicatorului financiar ?lichiditate generala? calculat pentru anul 2012sa fie cel putin 99%., pentru asocierePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.
Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei celor mai importante lucrarisi precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Indeplinirea de catre ofertant in ultimii 5 ani, a cel putin unul, maxim2 contracte care contin lucrari similare in valoare cumulatade cel putin 800.000, 00lei fara TVA;, Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani, Pentruasigurarea optima amanagementului contractului operatorul economic trebuie sa faca obligatoriudovada ca are la dispozitie, pe toata durata contractului, un personal de conducere de minim 9 (noua) specialisti, din care: ? minim 1 (un) absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata (4/5 ani din perioada anterioara aplicarii celor trei cicluri tip Bologna, sau echivalentul diplomei de studii universitare de master de specialitate 3+2 ani dupa aplicarea ciclului tip Bologna), absolvite cu diploma de licenta in Specializarea Constructii/ Horticultura/Arhitectura peisagistica, atestat si ca manager de proiect, cu experienta generala de minim 5 ani ca inginer constructor/horticultor/arhitect peisagist, experienta specifica dovedita prin inscrisuri de minim 3 ani ca manager de proiect (cod COR 241919 sau echivalent) ? pentru functia de Responsabil/CoordonatorContract;
? minim 1 (un) inginer constructorabsolvent de studii superioare tehnice de lunga durata (4/5 ani din perioada anterioara aplicarii celor trei cicluri tip Bologna, sau echivalentul diplomei de studii universitare de master de specialitate 3+2 ani dupa aplicarea ciclului tip Bologna), absolvite cu diploma de licenta in Specializarea Constructii Civile, Industriale si Agricole (sau echivalentul acesteia) cu experienta generala de minim 5 ani ca inginer constructor, experienta specifica dovedita prin inscrisuri de minim 3 ani ca Sef de Santier lucrari de constructii civile? pentru functia de Sef Santier Constructii;
? minim 1 (un) inginer constructorabsolvent de studii superioare tehnice de lunga durata (4/5 ani din perioada anterioara aplicarii celor trei cicluri tip Bologna, sau echivalentul diplomei de studii universitare de master de specialitate 3+2 ani dupa aplicarea ciclului tip Bologna), absolvite cu diploma de licenta in Specializarea Instalatii in Constructii (sau echivalentul acesteia) cu experienta generala de minim 5 ani ca inginer constructor si experienta specifica dovedita prin inscrisuride minim 3 ani ca Sef de Santier lucrari de instalatii pentru constructii civile? pentru functia de Sef Santier Instalatii;
? minim 1 (un) inginer de retele electrice, absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata (4/5 ani din perioada anterioara aplicarii celor trei cicluri tip Bologna, sau echivalentul diplomei de studii universitare de master de specialitate 3+2 ani dupa aplicarea ciclului tip Bologna), absolvite cu diploma de licenta in Specializarea Energetica/ Instalatii Electrice/ Electromecanica/Electrotehnica (sau echivalentul acestora) cu experienta generala de minim 5 ani de zile in specializarea dobandita si cu experienta specifica dovedita cu inscrisuri de minim 3 ani in executie retele/ bransamente instalatii electrice, autorizati ANRE (sau echivalent) tip B ? pentru functia de Inginer Retele Electrice.
? minim1 (un) atestat RTE (responsabil tehnic cu executia) , sau echivalentul acestuia, pentru lucrari de Constructii Civile, Industrale si Agricole conform Ordinului 777/2003? pentru functia de Responsabil Tehnic cu Executia Constructii pentru imbunatatiri funciare;
? Minim 1 (un) absolvent studii superioare de lunga durata, specializat ca manager al sistemelor de managementul calitatii ? pentru functia de manager calitate.
? Minim 1 (un) absolvent studii superioare de lunga durata, specializatca manager al sistemelor de managementul mediului ? pentru functia de manager mediu.
? Minim 1 (unu) specialist coordonator securitate si sanatate in munca ? pentru functia de coordonator securitate si sanatate in munca.
? Minim 1 (unu) specialist autorizat ISCIR pentru domeniul ?Montare si reparare/Intretinere si revizie echipamente pentru agrement?, RSVTI ?pentru functia de responsabil montaj echipamente de agrement., Pentru a ne asigura ca lucrarile vor fi terminate in termenii de executie impusi de catre proiectant conform legislatiei/prevederilor tehnice in vigoare si la standardele de calitate prevazute operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are disponibil (proprietate si/sau contracte leasing si/sau contracte/conventii de inchiriere sau alte forme de detinere) pentru executarea contractului ce urmeaza a fi atribuit cel putin: a. Minim2 (doua) autobasculante.b. Minim 1 (una) autobetoniera transport beton.
c. Minim 1 autogreder.
d. Minim 1 sapator in spatii limitate (mini excavator)e. Minim 1 (unu) echipament vibrare beton.
f. Minim 1 (una) macara/automacara.
g. Minim 1 (una) pompa hidraulica de beton cu 100m conducta.
h. Minim 1 (una) autocisterna cu dispozitiv de stropire.
i. Autoutilitare transport persoane ? 1 buc.
j. Minim 1(unu) autocamionpentru transport materiale., Ofertantul va face dovada ca este atestat ANRE (Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei sau echivalent) pentru executie instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 KV, conform Ordinului Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei nr. 11/2013, privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea elecricienilor, verificatorilor de proiecte, responsabililor tehnici cu executia, precum si a expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari in domeniul instalatiilor electrice si Legeanr. 160 din 2 octombrie 2012
pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 33/2007 privind modificarea si completarea Legii energiei electrice nr. 13/2007 si Legii gazelor nr. 351/2004, Informatii privind subcontractantii, Capacitatea tehnica si profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana Certificatprivind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei tuturor lucrarilor ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management, Ofertantii vor prezenta Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei tuturor lucrarilor ce fac obiectul contractului emis de organisme de certificare a sistemului de management, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor., pentru asocieriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantie acordata de catre constructor pentru lucrarile de constructii si instalatii executate
25
Descriere: Durata de garantie acordata de catre constructor pentru lucrarile de constructii si instalatii executate
Durata de garantie acordata de catre producatorul/producatorii produselor de mobilier urban (banci, cosuri de gunoi, complexe de joaca)
15
Descriere: Durata de garantie acordata de catre producatorul/producatorii produselor de mobilier urban (banci, cosuri de gunoi, complexe de joaca)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2013 17:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer