Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Imbunatatirea calitatii vietii prin realizare spatii verzi in Comuna Seica-Mare, Judetul Sibiu


Detaliu pentru invitatia numarul 320844
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SEICA MARE (CONSILIUL LOCAL SEICA MARE)
Numar invitatie: 320844/28.02.2012
Denumire contract: Imbunatatirea calitatii vietii prin realizare spatii verzi in Comuna Seica-Mare, Judetul Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SEICA MARE (CONSILIUL LOCAL SEICA MARE)Cod fiscal: 4241052, Adresa: SOSEAUA SIBIULUI 415, SEICA MARE, JUDETUL SIBIU, seica Mare, Telefon: 0269853989, Fax: 0269853989
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOSEAUA SIBIULUI 415, SEICA MARE, JUDETUL SIBIU, seica Mare, Romania, cod postal: 557245, telefon: +40 269853989, fax: +40 269853989, persoana de contact: ANISOARA CAZILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Seica Mare, SOSEAUA SIBIULUI numarul 415, SEICA MARE, JUDETUL SIBIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Imbunatatirea calitatii vietii prin realizare spatii verzi in Comuna Seica-Mare, Judetul Sibiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari de proiectare DDE si executie?Imbunatatirea calitatii vietii prin realizare spatii verzi in Comuna Seica-Mare, Judetul Sibiu?
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 871, 890 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 17.438, 80 lei reprezentand2% din valoarea estimata a contractului.In baza Legea nr.346/2004 pentru I.M.M. valoarea garantiei de participare este de 50% din cuantumul garantiei de participare.Cerinta obligatorie: in cazul I.M.M. grantia de participare va fi insotita de Declaratia pe propie raspundere ca societatea se incadreaza in cadrul I.M.M.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se poate constitui: - garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara sau din partea unei societati de asigurari (formularului nr.7 din sectiunea formulare) sau- ordin de plata in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, sau la caseria auroritatii contractante ;Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate nedeschise.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la terminarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteiIn cazul depunerii de catre ofertant/ofertanti a unei eventuale contestatii iar contestatia va fi respinsa de catre CNSC autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma de 8.718, 89 lei , in conformitate cu art. 278^1 din OUG-34/2006.
Garantie de buna executie
CuantumulGBE a contractului de lucrari: 87.189 lei reprezentand 10% din valoarea estimata a contractului.GBE se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau din partea unei societati de asigurari (form.nr. 11)sau GBEse poate constitui si prin retineri succesive in proportie de 10% din valoarea facturii. In acest caz se aplica Hotararea 1045/2011, contractantul va deschide un cont la dispozitia AC, la Trezoreria Medias. Suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica decat 0, 5%din pretul contractului. AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate pana la valoarea GBE. DurataGBEeste valabila pe toata durata contractului, contractul considerandu-se incheiat dupa semnarea procesului verbal de receptie a lucrarii. Semnatarul contractului are obligatia sa prelungeasca valabilitatea scrisorii de garantie cel putin cu durata de prelungire a valabilitatii contractului.In baza Legea nr.346/2004 pentru IMMvaloarea GBE este de 50%din cuantumul GBE
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentarea declaratiei de eligibilitate conform formularului nr.1 din sectiunea formulare.Neincadrarea in prevederile art. 181din OUG-34/2006(prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in conditiile art 181/OUG-34/2006 in sustinerea careia se prezinta certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor catre bugetul de stat si certificat de plata a taxelor si impozitelor locale care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Perticiparea la procedura-Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 12 din sectiunea formulare.In caz de participare cu oferta independenta se va prezenta CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul 13 din sectiunea formulare .DECLARATIE privind respectarea prevederilor art.691din OUG-34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr.14 din sectiunea formulare . Persoanele implicate in procesul de evaluare sunt : Susa Nicolae primarBenghea Florin viceprimar(presedinte comisie evaluare)Coman Vasile secretar(membru)Sincelean Mioara Inspector(membru)Cazila Anisoara inspector(membru) Ofertanti romani-Prezentarea in original sau copie a Certificatului Constatator emis de catre Oficiul Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate lucrari care fac obiectul procedurii (principal sau secundar) , valabil la data deschiderii ofertelor.In cazul unei asocieri aceste conditii trebuiesc indeplinite de toti membri asocierii.Ofertati straini- Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere legalizata)In cazul prezentarii copiei Certificatului Constatator, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea comunicarii rezultatului procedurii, prezentarea in original/copie legalizata a Certificatului Constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima de calificare ca media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 anisa fie mai mare de 1.700.000 lei., Operatorul economic are acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare)de cel putin 490.000 lei pentru o perioada de cel putin 4 luni de la inceperea lucrarilor
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul a executat cel putin o lucrare similara cu obiectul procedurii a carei valoare sau mai multe lucrari similare a caror valoare cumulata este de minim: 871.000 lei., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: Pentru proiectare: - inginer proiectant, cu studii superioare de lunga durata .Pentru executie: - 1 manager proiect- absolvent studii superioare, certificat CNFPA (sau echivalent )- 1 arhitect, cu studii superioare de specialitate, inregistrat la Ordinul Arhitectilor din Romania;
- 1 inginer horticol, - 1 inginer in domeniul instalatii electrice, atestat ANRE II B, - 1 inginer ingineria mediului- 1 sef santier- 1 responsabil tehnic cu executia constructii civile si edilitare- 1 responsabil cu controlul calitatii, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte / conventii de inchiriere), de minim urmatoarele utilajele , instalatii si echipamentele tehnice: - autoutilitara: 2 buc- autoturism :2 buc- masina insamantat: 1 buc- nacela electrica :1 buc- miniexcavator :1 buc- incarcator frontal :1 buc- placa vibratoare :1 buc- utilaj multifunctional- tip bobcat: 1 buc Ofertantul are implementat un standard de calitate al managementului conform prevederilor standardului nr. ISO 9001sau echivalent, Ofertantul are implementat un standard de protectie a mediului coform prevederilor standardului nr. ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante din comuna SEICA MARE, SOSEAUA SIBIULUI nr. 415 , JUDETUL SIBIU,
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.02.2012 17:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer