Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - «Imbunatatirea eficientei energetice a blocurilor de locuinte - Bistrita 1»


Detaliu pentru invitatia numarul 356602
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Bistrita
Numar invitatie: 356602/17.12.2013
Denumire contract: «Imbunatatirea eficientei energetice a blocurilor de locuinte - Bistrita 1»
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul BistritaCod fiscal: 4347569, Adresa: p-ta Centrala nr. 6, Bistrita, Telefon: +40 263237323/+40 263223923, Fax: +40 263237323/+40 263224706
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: p-ta Centrala nr. 6, Bistrita, Romania, cod postal: 420040, telefon: +40 263237323/+40 263223923, fax: +40 263237323/+40 263224706, persoana de contact: Bistrita, str.Ghe.Sincai, nr.2, Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bistrita, Piata Centrala nr.6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: «Imbunatatirea eficientei energetice a blocurilor de locuinte - Bistrita 1»
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea de lucrari aferente proiectului , ,Imbunatatirea eficientei energetice a blocurilor de locuinte - Bistrita 1, , pentru obiectivele de investitii: 1.1?REABILITAREA TERMICA A BLOCULUI DE LOCUINTE DIN MUNICIPIUL BISTRITA, STR. CALEA MOLDOVEI NR.1, BLOC 1?1.2?REABILITAREA TERMICA A BLOCULUI DE LOCUINTE DIN MUNICIPIUL BISTRITA, STR. ANDREI MURESANU NR. 10, BLOC 10?1.3 ?REABILITAREA TERMICA A BLOCULUI DE LOCUINTE DIN MUNICIPIUL BISTRITA, STR. DECEBAL NR. 26 SI STR. LALELELORNR. 11?presupune urmatoarele faze de lucrari: a) izolarea termica a partii opace a fatadelor;b) inlocuirea tamplariei exterioare existente, inclusiv a celei aferente accesului in bloc, cu tamplarie termoizolanta (partea vitrata); tamplaria trebuie dotata cu dispozitive/fante/grile pentru aerisirea controlata a spatiilor ocupate si evitarea aparitiei condensului pe elementele de anvelopa;c) inchiderea balcoanelor si/sau a logiilor cu tamplarie termoizolanta, inclusiv izolareatermica a parapetilor;d) termo-hidroizolarea acoperisului tip terasa, respectiv izolarea termica a planseului peste ultimul nivel in cazul existentei sarpantei;e) termoizolare planseu peste subsol neincalzit la partea inferioara cu polistiren expandat ? daca este cazul.Valoareaestimata a lucrarilor: 2.903.807, 25 lei, fara TVA, din care valoarea aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute de 83.832, 36 lei; respectiv 655.072, 92 euro la cursul BNR de 4, 4328 lei/euro din data de 06.11.2013; din care: obiectivul de investitii1.1 = 1.659.176, 79 lei, fara TVA; din care valoarea aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute este de 48.015, 68 lei, reprezentand procent 3% din valoarea calculata conform HGR 28/2008 (fara valoarea alocata pentru organizarea de santier);obiectivul de investitii1.2 =535.613, 88 lei, fara TVA; din care valoarea aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute este de 15.418, 03 lei, reprezentand procent 3% din valoarea calculata conform HGR 28/2008 (fara valoarea alocata pentru organizarea de santier);obiectivul de investitii1.3 =709.016, 58 lei, fara TVA; din care valoarea aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute este de 20.398, 65 lei, reprezentand procent 3% din valoarea calculata conform HGR 28/2008 (fara valoarea alocata pentru organizarea de santier);Valoarea estimata fara diverse si neprevazute este de: obiectivul de investitii1.1 = 1.611.161, 11 lei;obiectivul de investitii1.2 =520.195, 85 lei;obiectivul de investitii1.3 =688.617, 93 lei.
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 903, 807.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
pt. obiectivul de investitii1.1 = 30.000, 00 lei;pt. obiectivul de investitii1.2 =10.000, 00 lei;pt. obiectivul de investitii1.3 =12.500, 00 lei.valabilitatea garantiei: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cursul BNR aferent datei de publicare a invitatiei de participare.Cod fiscal al autoritatii contractante: 4347569;Garantiadeparticipare se constituie prin viramentbancarin contul RO61TREZ1015006XXX000167 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara(Formular nr. 25) sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantiatrebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Instrumentulde garantare va prevedea in mod obligatoriu si angajamentul societatii bancare/de asigurari de a plati autoritatii contractante o suma(respectiv pt. obiectivul de investitii1.1 = 5.439, 18 lei; pt. obiectivul de investitii1.2 =4.315, 61 lei; pt.obiectivul de investitii1.3 = 4.489, 02 lei)determinata conform art 278^1 alin.(1) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul va depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC, indiferent de faptul ca decizia CNSC va fi sau nu atacata. Conform art 278^1 alin.(2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prevederile alin.(1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.Garantiadeparticipare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului de executare lucrari, fara TVA, si se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale ofertantul castigator este obligat sa deschida, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune este de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt I.M.M(Formular nr. 7), garantia se reduce la jumatate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180-Completare Formular nr.3;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181-Completare Formular nr.4;Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor; Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelelor.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezulte in mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat, precum si plata la zi a obligatiunilor curenteCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completare Formular nr.5; Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular nr. 9Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1-Completare Formular nr. 6 - Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1.Ovidiu Teodor Cretu - Primar; 2.Gaftone Floare ? Secretar; 3. Albu Maria ? Director executiv; 4.Cincea Dumitru Matei ? Director executiv adjunct; 5.Popa Radu ? Inspector de specialitate; 6.Filipoi Leontin ? Sef serviciu;7.Cocesiu Alunita Liliana - Director executiv; 8.Rus Radu Vasile - Sef serviciu;9.Scurtu Nicolaie - Director executiv adjunct; 10.Fechete Valentina - Director executiv; 11. Moldovan Angela ? Consilier; 12. Grecu Elena ? Consilier; 13. Astalis Adrian Cristian ? Consilier; 14. Papoi Ioan- Consilier; 15. Ivascu Lia ? Inspector de specialitate; 16. Bretfelean Nicoleta Maria - Sef serviciu; 17. Moisei Dalia Maria ? Consilier;18. Silasi Dorin ? Inspector; 19. Varjan Cornelia ? Inspector.Consilieri locali: 1.Avram George; 2.Antal Attila; 3.Bria Dumitru Alexandru; 4.Gagea Maxim; 5.Hangan Sorin; 6.Ilies Narcisa Simona; 7.Kiss Laszlo; 8.Moldovan Vasile; 9.Molnar Iosif Augustin ; 10.Muthi Adrian Gelu ; 11.Moisil Filip ; 12.Peteleu Ioan; 13.Kozuc Andre; 14.Sarmasan Mihai Lucian; 15.Rus Constantin; 16. Armean Marius Lucian; 17.Seserman Sorin Alin;18.Tabara Camelia; 19.Talos Florin; 20.Tuta Gheorghe; 21.Toniuc Alexandru Marian.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1-Completare Formular nr. 6 - pentru subcontractanti.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180-Completare Formular nr.3; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, lit.a), lit. c1 si lit.d) -Completare Formular nr.4; si Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1-Completare Formular nr. 6 ? pentru tert sustinator. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), persoane juridice/fizice romane/straine-Pentru persoane juridice-Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate aloperatorului economic.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte documentul in original/copie legalizata;Pentru persoane fizice-Certificat de inregistrare si Autorizatie de functionare/altele echivalente precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentru persoanele juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara unde ofertantul este rezident. De asemenea ofertantii vor prezenta Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri)in termen de valabilitatela data limita de depunere a ofertelor pentru anul calendaristic in curs. Informatiile din documentele prezentate trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se vor anexa traducerile autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara-cifra medie globala de afaceri in pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu- pentru obiectivul de investitii 1.1 = 2.000.000, 00 lei;
- pentru obiectivul de investitii 1.2 =800.000, 00 lei;
- pentru obiectivul de investitii 1.3 = 1.000.000, 00 lei.Se va completa Formular nr.8 si se vor prezenta Bilanturile contabile sau extrasele de bilant aferente ultimilor 3 ani vizate si inregistrate de organele competente sau orice alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri aferenta fiecarui an.Bilanturile contabile sau extrasele de bilant vor fi prezentate numai in cazul in care publicarea acestor documente este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul.In cazul in care, din motive obiective justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Pentru situatiile financiare intocmite in alta moneda decat leu se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de catre Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti- Se va completa Formular nr. 16.Prezentare Acord de subcontractare- Se va completa Formular nr. 17.Cerinta este in conformitate cu prevederile art.188 alin.(3) lit.g) din OUG 34/2006.Ofertantul va prezenta o declaratie privind faptul ca la intocmirea ofertei s-a tinut cont de respectarea reglementarilor nationale de mediu- Formularul nr.21. Institutia competenta de la care ofertantii pot obtine informatii privind reglementarile in vigoare, la nivel national, privind protectia mediului: Agentia Nationala pentru Protectia Mediului, Adresa: Splaiul Independentei nr. 294, sector 6, Bucuresti, telefon 021.2071101, 2071102, fax 021.2071103, e-mail: [email protected]. Cerinta este in conformitate cu prevederile art.188 alin.(3) lit. e) din OUG 34/2006., Declaratie privind utilajele, dotarile specifice si echipamentul tehnic, de careofertantul dispune pentru indeplinirea contractului(mijloace de transport care sa respecteconditiilede circulatie impuseinzona; utilaje si dispozitive specifice pentru lucrari de izolare termica; minim 500 mp schela metalica - in cazul folosirii unor schele autoridicatoare se va depuneAvizul ISCIR, in conformitate cu norma tehnica PTR1/ 2010 privind conditiile de functionare a schelelor autoridicatoare care intra sub incidenta ISCIR). In cazul dotarilor tehnice ce se asigura de la alti agenti economici se va prezenta si acceptul acestora. Se va completa Formular nr.20.Cerinta este in conformitate cu prevederile art.188 alin.(3) lit. f) din OUG 34/2006., Lista cu personalul muncitor direct responsabil de indeplinirea contractului de care ofertantul dispune(ingineri/subingineri/maistri cu specializare in constructii civile si instalatii; muncitori calificati in meseriile: izolator lucrari speciale ? izolatii termice si hidroizolatii, dulgher, finisor, betonist, electrician constructii si asimilati, instalator incalzire centrala si gaze). Documentele edificatoare considerate necesare pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa pentru indeplinirea contractului, sunt atestatele profesionale/certificatele de calificare in domeniile solicitate. Se va completa Formular nr. 15., Lista cu personalul tehnic de specialitate direct responsabil de indeplinirea contractului de lucrari(sef santier, responsabil tehnic cu executia, responsabil cu calitatea in constructii), cu calificarea si experienta profesionala generala si specifica.Personalul tehnic de specialitate direct responsabil de indeplinirea contractului de lucrari trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime :1.Seful de santier cu experienta profesionala, dovedita prin participare la cel putin o lucrare in calitate de sef de santier, si Decizia de numire pe functia de sef de santier pentru lucrarea respectiva.2. Responsabil tehnic cu executia atestat RTE pentru domeniul Constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere, deoarece acest domeniu acopera categoriile de lucrari ce urmeaza a fi executate in cadrul contractului. Se solicita copie dupa atestat si dupa legitimatie valabile la data limita stabilita pt depunerea ofertelor.3.Pentru Responsabilul control tehnic de calitate se solicita Decizia de numire.Cerinta privind personalul de specialitate este in conformitate cu prevederile art.188 alin.(3) litb) si lit c) din OUG 34/2006.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are personal cu specializarile solicitate, angajati sau cu contract de colaborare raportat la perioada efectiva a implicarii acestora in executia lucrarii.Se vor prezenta CV-uri pentru Seful de santier si Responsabilul control tehnic de calitate (Formular nr. 13) siDeclaratie pe propria raspundere privind disponibilitatea(Formular nr. 14).Pentru colaboratori se permite prezentarea unui angajament de colaborare cu precizarea ca ofertantul desemnat castigator are obligatia sa faca dovada incheierii contractului de colaborare/contract individual de munca la semnarea contractului., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Se va completa Formular nr.11. Cerinta este in conformitate cu prevederile art.188 alin.(3) lit. d) din OUG 34/2006., Experienta similaraLista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va completa Formular nr.18.Prezentarea de lucrari similare(lucrari de izolare termica) executate in baza unui numar maxim de 3 contracte, a caror valoare/valoare cumulata, sa fie cel putin egala cu valoarea de: pentru obiectivul de investitii1.1 = 1.000.000, 00 lei fara TVA; pentru obiectivul de investitii1.2 =400.000, 00 lei fara TVA;pentru obiectivul de investitii1.3 =500.000, 00 lei fara TVA.Pentru contractul/contractele propus/propuse la cerinta minima privind experienta similara se vor prezenta in mod obligatoriuurmatoarele documente : Formular nr.19privind experienta similara / certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari emise sau contrasemnate de beneficiari; care vor indica beneficiarii, valoarea, perioada, locul executiei si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Pentru conversia in lei, daca contractul/contractele propusela cerinta minima privind experienta similara sunt intocmite in alta moneda decat leu se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de catre Banca Centrala Europeana pentru anul in care contractul/contractele a/au fost semnat/semnate.Cerinta este in conformitate cu prevederile art.188 alin.(3) lit. a) din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.01.2014 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2013 15:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer