Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - IMBUNATATIREA INFRASTRUCTURII DE ACCES LA EXPLOATATII AGRICOLE


Detaliu pentru invitatia numarul 347279
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA TIFESTI (CONSILIUL LOCAL TIFESTI)
Numar invitatie: 347279/23.05.2013
Denumire contract: IMBUNATATIREA INFRASTRUCTURII DE ACCES LA EXPLOATATII AGRICOLE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TIFESTI (CONSILIUL LOCAL TIFESTI)Cod fiscal: 4350661, Adresa: Str. Principala F.N., tifesti, Telefon: +40 237269728, Fax: +40 237269728
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: IMBUNATATIREA INFRASTRUCTURII DE ACCES LA EXPLOATATII AGRICOLE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de modernizare a infrastructurii agricole in comuna Tifesti, judetul Vrancea.Valoarea estimata a lucrarilor este de: 4.047.743 lei fara TVA, la care se adauga: 20.138 lei fara TVA, pentru cheltuieli diverse si neprevazute (in cuantum de 0, 5% Capitolul 4 « Cheltuieli pentru investitia de baza », Subcapitolul 4.1. « Constructii si instalatii »), rezultand valoarea estimata a prezentei proceduri de 4.067.881 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 067, 881 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantii au obligatia de a constitui o garantie pentru participare la procedura de achizitie in suma de 80.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 120 de zile calendaristice de la data - limita de depunere a ofertelor.- Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin: 1. Scrisoare de garantie pentru participare la procedura de achizitie publica ? Formular 4; 2. Ordin de plata in contul achizitorului avand simbol IBAN RO79TREZ6945006XXX000034 deschis la Trezoreria Panciu (C.I.F. :4350661). Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, la sediul autoritatii contractante (pana la data limita de depunere a ofertelor) precum si in SEAP conform art. 18 din HG 1660/2006 (completata si modificata), in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul depunerii unei contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar acesta a respins contestatiaca ca nefondata, ofertantul se obliga fata de Comuna Tifesti, sa plateasca suma calculata conform art. 278^1 alin. 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui prin Scrisoare de Garantie de Buna Executie sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale conform art. 90 alin (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin (4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru acesta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Toate certificatele/documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau in copie lizibila cu mentiune in ?conformitate cu originalul?? (in afara celor care trebuie prezentate in original conform Legii), de catre reprezentantul legal, si trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Se va atasa Formularul E1 (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA) completat.Atentie! In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor, comuna Tifesti are dreptul de a solicita in mod direct ofertanti informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). in ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii aceste solicitari se refera la persoane fizice si juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.Atentie! Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va considera ca operatorii economici care au datorii reesalonate si nu indeplinesc graficul de reesalonare nu indeplinesc aceasta cerinta de calificare si in consecinta vor fi descalificati.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul E2 (DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34/2006 APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR. 337/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE)completat. Atentie! Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala si/sau financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.181 lit. a), c1) si d).Atentie! Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3Se vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele atat catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale a sediului si punctelor de lucru, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, in cazul persoanelor juridice straine(formulare tip, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor).Mod de dovedire: Pentru persoane fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in Romania: a. Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii restante la bugetul consolidat la data limita de depunere a ofertelor. Pe perioada de utilizare, certificatul poate fi prezentat de contribuabil, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea, ,conform cu originalul? oricarui solicitant?.b. Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? din care sa rezulte ca op.ec. nu are datorii la bugetul local la data limita de depunere a ofertelor. Documentele se vor accepta in oricare din formele: in original sau copie legalizata sau in copie lizibila conform cu originalul, oricarui solicitant conform Ord. ANRMAP 509/2011, art.5.Pentru persoane fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedire eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta : Se vor accepta: ?Certificate, echivalent ?Declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale.Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata.Operatorii economici care au datorii reesalonate si fac dovada respectarii graficului de esalonare indeplinesc cerinta de calificare si in consecinta nu vor fi descalificati. Operatorii economici care figureaza cu datorii in certificatele mai sus mentionate, vor fi descalificati.Cerinta nr. 4-Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa specifice calitatea de participant la procedura. Mod de dovedire: Se va atasa Formularul E3 completat.Cerinta nr. 5-Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte Certificatul de participare cu oferta independenta. Mod de dovedire: Se va atasa Formularul E4 completat.Cerinta nr. 6- Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator si subcontractant, daca este cazul ? Formularul E5. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Postolache Gabriel- Primar, Marin Mariana - Secretar, Verginel Potarniche- Contabil Sef, Merlan Gina Florentina ? Responsabil Achizitii publice, consilieri locali: Macarie Aurelian-Daniel ; Gurau Adrian-Virginel; Albu Gina; Corcoz Constantin; Ivan Gheorghe-Nicolae; Lovin Vasile; Mustata Maricela; Nica Nicolae; Panti Florina; Pavel Andrei-Ionut; Petrea Elena-Cristina; Postolache Stefan; Sontu Costinel ; Rogoz Marilena; Sibechi Gabriel-Aurelian. Cerinta nr. 1Prezentare de catre operatorii economici participanti la procedura, asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, a documentelor edificatoare din care sa reiasa ca detin drept domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile dupa coduri CAEN rev. 2 sau ori altor reglementari echivalente corespunzatore lucrarilor care face obiectul principal al procedurii de achizitie.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii : - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?) -Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde operatorul economic isi are sediul, din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator lucrarilor care fac obiectul principal al achizitiei publice. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta documentul in original pentru conformitate inainte de transmiterea comunicarii in urma unei solicitarii din partea autoritatii contractante.Pentru persoane juridice /fizice straine, se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Dovada realizarii unei cifre de afaceri medii globale in ultimii 3 ani de minim 8.095.486 lei- Declaratie privind cifra medie de afaceri ? pentru ultimii 3 ani, inclusiv prezentarea documentelor doveditoare prin care ofertantul isi poate dovedi cifra de afaceri, din ultimii 3 ani. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul" si vor fi semnate de persoana imputernicita sa semneze documentele ofertei., Cerinta nr. 2Demonstrarea ca ofertantul are disponibile sau ca va avea acces la resurse reale, negrevate de datorii in suma de 1.349.247 lei la momentul semnarii contractului, pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 4 luni. Demonstrarea indeplinirii cerintei se va face prin prezenta unuia din doc mentionate la modalitatea de indeplinire.Demonstrarea indeplinirii cerintei se va face sub una din urmatoarele forme: a) Prezentarea, in original a unei scrisori angajante din partea unei banci, adresata Comunei Tifesti, care sa confirme angajamentul de a deschide o linie de credit avand ca destinatie exclusiv contractul care face obiectul procedurii de atribuire, document avand o perioada de valabilitate de 4 luni sau pana la semnarea contractului de lucrari, oricare dintre aceste date survine prima. Deschiderea acreditivului nu trebuie sa fie conditionata decat exclusiv de prezentarea contractului de lucrari incheiat de operatorul economic cu Comuna Tifesti;b) Prezentarea, in original, a unei scrisori de confort emisa de o banca comerciala care sa confirme ca ofertantul dispune de fondurile solicitate si ca acestea au fost blocate/ rezervate exclusiv pentru indeplinirea contractului de lucrari. Documentul va fi adresat Comunei Tifesti si va avea perioada de valabilitate de 4 luni de la data prevazuta pentru deschiderea ofertelor sau pana la semnarea contractului de lucrari, oricare dintre aceste date survine prima ;c) Confirmarea detinerii unei linii de credit al carei sold neangajat (neconsumat) este cel putin egal cu suma solicitata precum si mentiunea bancii cu privire la faptul ca linia de credit (soldul neangajat) poate fi utilizata pentru indeplinirea contractului care face obiectul procedurii de atribuire;d) Confirmarea constituirii unui depozit colateral avand ca destinatie exclusiv indeplinirea contractului care face obiectul procedurii de atribuire ;e) Prezentarea unui extras de cont cu semnatura bancii in original, insotit de un angajament ferm - in care se face referire la extrasul de cont, suma, denumirea lucrarii ? eliberat cu maxim 3 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, din partea ofertantului precum ca suma este negrevata de sarcini, ofertantul nu se afla in nici o executare silita si suma se va folosi exclusiv, pentru buna desfasurare a contractului de executie lucrari.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Detinerea experientei specifice privind realizarea de lucrari similare de drumuri in valoare minima de 4.047.743 lei fara TVA. Documente doveditoare: lista principalelor lucrarilor executate in ultimii 5 ani, fisa de experienta similara, certificari de buna executie ce vor indica lucrarile, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor sivor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Pentru confirmarea indeplinirii cerintei se vor avea in vedere cel mult trei contracte din ultimii 5 ani care sa confirme executia lucrarilor mai sus mentionate(perioada determinata prin raportare la data prevazuta pentru data limita de depunere a ofertelor).Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul" si vor fi semnate de persoana imputernicita sa semneze documentele ofertei., Cerinta nr. 2Asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice pentru executie de lucrari Declaratie referitore la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.Se va prezenta o declaratie referitore la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, bazele de productie de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta nr. 3Asigurarea cu personal responsabil pentru executia lucrarilor. Ofertantii vor face dovada ca dispun de personal cu urmatoarele atributii si competente: a) Sef santier executie (inginer absolvent al unei facultati de profil- CFDP) cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin o lucrare similara;b) Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri ;c)Responsabil cu asigurarea controlului calitatii lucrarilor ;d) Responsabil securitate si sanatate in munca (SSM).Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta CV-uri, diplome de studii, declaratii de disponibilitate pentru personalul care nu este angajat al ofertantului si documente doveditoare privind atestarile in perioada de valabilitate., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii Ofertantii au obligatia dea prezenta datele de contact ale subcontractantilor, specializarea acestora, partile de lucrare ce urmeaza a fi subcontractate, precum si acordurile de subcontractare. Cerinta nr. 2Implementare si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului - ISO 14001 sau echivalent - valabil la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii trebuie sa prezinte documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de protectie a mediului pentru activitatile de executie de lucrari specifice domeniului de interes legate de investitia care urmeaza a fi contractata - certificare ISO 14001 sau echivalent. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna(asociere), fiecare asociat trebuie sa prezinte documente care sa confirme detinerea si implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului., Cerinta nr. 1Implementare si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor (managementul calitatii)- ISO 9001 sau echivalent - valabil la data limita de depunere a ofertelor - care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor. Ofertantii vor face dovada detinerii, implementarii si mentinerii unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor (ex. certificare ISO 9001 sau echivalent) specific domeniului de interes legate de investitia care urmeaza a fi contractata. In situatia in care un grup de operatori economici depune oferta comuna (asociere), fiecare asociat trebuie sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara: Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, exclusiv T.V.A.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
20
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2013 16:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer