Achizitie publica - Imbunatatirea infrastructurii de accesibilizare a fondului forestier din Comuna Dorna Arini, judetul Suceava
Detaliu pentru invitatia numarul 327216
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327216/18.05.2012
Denumire contract: Imbunatatirea infrastructurii de accesibilizare a fondului forestier din Comuna Dorna Arini, judetul Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DORNA ARINI (PRIMARIA COMUNEI DORNA ARINI JUDETUL SUCEAVA)Cod fiscal: 6576100, Adresa: comuna Dorna Arini, sat Cozanesti judetul Suceava, Dorna-Arini, Telefon: 0230 576018, Fax: 0230 576126
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Dorna Arini, sat Cozanesti judetul Suceava, Dorna-Arini, Romania, cod postal: 727201, telefon: +40 230576126, fax: +40 230576126, persoana de contact: MARIUS BIZOM
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Dorna Arini, judetul Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Imbunatatirea infrastructurii de accesibilizare a fondului forestier din Comuna Dorna Arini, judetul Suceava
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Imbunatatirea infrastructurii de accesibilizare a fondului forestier din Comuna Dorna Arini, judetul Suceava
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 738, 441 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
114.000 lei.Valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia pentru participare se va constitui: - ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul nr. RO02TREZ5955006XXX001544, cod fiscal 6576100deschis la Trezoreria municipiului Vatra Dornei;
- printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile).Garantia sa fie irevocabila. Instrumentul nu trebuie sa contina clauze care sa-l anuleze inaintea termenului de valabilitate si trebuie sa prevada daca plata se va executa conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate (Formular 11). Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere (executie) sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarii contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul;
- in masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantie suma de 8.134, 00 Lei, conform art.278?1 lit. c) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
10%din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: - instrument de garantare emis de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pt perioada cel putin egala cu durata contractului. (Formularul 19).sau- Daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri succesive, contractantul deschizand la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea lui un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante in care depune cel putin 0, 5% din pretul contractului.La prezentarea ofertei, operatorul economic va opta pentru una din variantele de mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.12A.b) Cazier fiscal al operatorului economic (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii, in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr. 2Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior .Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici/tertul sustinator, daca exista, pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d), trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in luna anterioara depunerii ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 12B, la care se vor anexa: b) - Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a ofertantului / sustinatorului pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d).Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Cerinta nr. 3Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 12 C.Cerinta nr.4Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese - Formularul 12 D .Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conformart. 691*)din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Comunei Dorna Arini, dupa cum urmeaza: 1. Moraru Ioan ? primarul comunei2. Mazare Anton Spiridon? viceprimarul comunei3. Birgoanu Gabriel Romeo? secretarul comunei4. Iuga Carmen ? contabil sef5.Catana Loredana? responsabil achizitii publiceCerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economicva completa Formular 13 DNeindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici.Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta 1Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractuluiDocument care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 190. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 190, alin (2) din OUG 34/2006., Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani conform Formular 12 F si anexa 1 la Formular 12 F., Cerinta nr. 2Experienta similaraOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a/au executat, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, un contract de lucrari de drumuri a carui valoare sa fie de minim: 5.700.000, 00 lei (fara TVA ).Se va face dovada cu urmatoarele documente: - anexa 2 la Formular 12 F, cu prezentare detaliata a obiectului contractului - cantitatea de lucrari (KM/MP) si specificul lucrarii- parti din acesta care contin informatii despre durata, valoare, etc sau alte documente relevante privind experienta similara ? in copie conform cu originalul- acte aditionale la contract ? in copie conform cu originalul- proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau proces verbal de receptie partiala sau proces verbal de receptia finala ? in copie conform cu originalul- Recomandare in original/copie sau Document constatator in copie conform cu originalul, Completare Cerinta nr.2In situatia in care experienta similara a fost dobandita in calitate de subcontractant/asociat se va prezenta contractul de subcontractare/asociere precum si procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor incheiat de catre contractantul general, iar recomandarea daca este obtinuta de la contractantul general va avea viza beneficiarului lucrarilor (autoritatea contractanta)., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.a) Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? Formularul 12 I.b) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (anexa 1 la Formularul 12 I)Personalul minim propus sa aiba experienta dupa cum urmeaza: A. Personal responsabil de indeplinirea contractului: - Coordonator de lucrari(Sef de punct de lucru)- 1 persoana- Responsabil cu controlul calitatii ? 1 persoana;
- Responsabil tehnic cu executia ? 1 persoana;
- Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca ? 1 persoana;
- Inginer specialitatea topografie/geodezie ? 1 persoanaSe vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus., Completare cerinta nr.3Pentru personal responsabil de indeplinirea contractului, se vor depune: 1. CV-urile personalului de specialitate, datate si semnate in original (Formular 12 K);2. Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract.3. Copii dupa diplomele de studii ale persoanelor responsabile implicate in contract.- Pentru Seful de punct de lucru ? diploma de inginer in domeniul constructii de drumuri;
- Pentru inginerul topografie/geodezie- diploma de inginer in domeniul topografie/geodezie;
- Pentru celelalte persoane ?diploma dupa ultima forma de invatamant absolvita;4. Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca, colaborare, servicii, angajamentele obtinute pt participarea la procedura, conf art 188, alin 2/OUG34/06, din care sa reiasa experienta in domeniu pentru personalul propus etc)5. Decizie d, Completare Cerinta nr.36. Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru Responsabilul Tehnic cu Executia, in domeniul lucrarilor de drumuri, valabila la data stabilita pentru depunereaofertelor;7. Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru Coordonatorul in materie de sanatate si securitate in munca, valabila la data stabilita pentru depunerea ofertelor.8. Coordonatorul lucrarii(Sef de punct de lucru) va avea experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar. Se va prezenta copie dupa minim un contract de lucrari de drumuri in care acesta a ocupat aceasta functie, si dovada ocuparii acestei functii.9. Responsabilul Tehnic cu Executia va avea experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar. Se va prezenta copie dupa minim un contract de lucrari de drumuri in care ac, Cerinta nr. 4Informatii despre dotarile specifice: Completarea si prezentarea formularului 12 H, cu privire la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul (reprezentantul asocierii) si Anexa la Formularul 12H.Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere), de urmatoarele urmatoarele utilaje si echipamente tehnice: ? statie de preparare mixturi asfaltice ? pentru care se va prezenta raport de inspectie emis de un organism independent in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor si certificat de conformitate emis de organisme independente pentru tipurile de mixturi asfaltice ofertate (conform Legii 10/1995 ? privind calitatea in construc?ii)? laborator gradul II autorizat I.S.C. sau contract cu un laboratorgradul II, autorizat ISC., Completare Cerinta nr.4Ofertantii vor face dovada accesului la produse de balastiera, din exploatari autorizate.Pentru echipamentele esentiale necesare derularii contractului se solicita din partea ofertantului sa faca dovada ca dispune de urmatoarele utilaje si echipamente: - buldoexcavator / Buldozer- excavator- autogreder- cilindru compactor- autobasculante, autobetoniere-utilaj pentru asternerea mixturilor asfaltice( repartizator finisor de mixturi asfaltice la cald), Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii / asociatii /furnizoriiIn cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.Ofertantul va completa lista cuprinzand subcontractantii si acordurile de subcontractare ? cu partea subcontractata in exprimare valorica- formularul 12 G, anexa la formularul 12 G si acordul de subcontractare (formularul D3.1).In cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere(formularul D3)., Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Informatii privind standardelede asigurare a calitatiiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent, de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sauechivalent pentru domeniul de activitate al contractului ? cu domeniul de activitate solicitat pentru aceasta investitie precizat in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.Certificatul aferent indeplinirii contractului trebuie sa fie in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor., Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalentSe solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent ? cu domeniul de activitate solicitat pentru aceasta investitie precizat in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.Certificatul aferent indeplinirii contractului trebuie sa fie in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Propunere financiara P 1 = (pret minim / pret ofertat X 65 puncte), in care : ? pret minim este pretul cel mai scazut din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 65 de puncte;pret ofertat este pretul ofertei evaluate.
Termenul de executie al lucrarii
15
Descriere: Termenul de executie al lucrarii P 2 = (t minim / t ofertat X 15 puncte), in care : ? t minim este termenul de executiecel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 15 de puncte; ? t ofertat este termenul de executie alofertei evaluate . Termenul de executie acceptat al investitiei trebuie sa se incadreze in intervalul de minim 12 luni si maxim 18luni.
Perioada de garantie acordata lucrarii
20
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrariiP3 = (g ofertat / g max X 20 puncte), in care: ? g maxim este perioada de garantie cea mai mare, din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 20 de puncte; ? g ofertat este perioada de garantie aofertei evaluate. Perioada de garantie acceptata a investitiei trebuie sa se incadreze in intervalul de minim 24 luni si maxim 60 luni. P = P1 + P2 + P3
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP, adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.06.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 13:31