Achizitie publica - ?Imbunatatirea infrastructurii drumurilor agricole de exploatatie in comuna Goiesti, judetul Dolj?.
Detaliu pentru invitatia numarul 329149
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329149/11.06.2012
Denumire contract: ?Imbunatatirea infrastructurii drumurilor agricole de exploatatie in comuna Goiesti, judetul Dolj?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GOIESTICod fiscal: 4554203, Adresa: Comuna Goiesti, judetul Dolj, Goiesti, Telefon: 0251452154, Fax: 0251452154
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Goiesti, judetul Dolj, Goiesti, Romania, cod postal: 207310, telefon: +40 251452154, fax: +40 251452154, persoana de contact: CONSTANTIN STOE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Goiesti, judetul Dolj , Comuna Goiesti, judetul Dolj, Goiesti, Romania, cod postal: 207310, telefon: +40 251452154, fax: +40 251452154, persoana de contact: CONSTANTIN STOE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Imbunatatirea infrastructurii drumurilor agricole de exploatatie in comuna Goiesti, judetul Dolj?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarea se afla amplasata in comuna Goiesti si are ca scop sa ofere cetatenilor comunei Goiesti, judetul Dolj accesul facil si sigur la exploatarile agricole din comuna si apoi la caile de comunicatie cu restul judetului in vederea valorificarii productiei agricole obtinute, un confort rutier sporit si posibilitatea de dezvoltare economica a zonei.Lucrarile se vor realiza pe urmatoarele drumuri :1 DE 1067 Intersectie DE 1084 - Limita intravilan 3802 DE 1084 Intersectie DC 992 - De1531 905.53 DE 1531 DE 1084 - Limita intravilan Pioresti 4154 DE 52 Drum Scoala Muiereni - Drum Vladimir (DE 753 ? DC 762) 851.55 DE 777 Drum Vladimir - Intersectia cu DE 778 (DC 762 ?De 778) 4406 DE 807 Intersectia cu DE 778 - Canal HC 827 5257 DE 63 Canal HC 827 - Canal HC 831 439.58 DE 830 Canal HC 831 - Drum satesc Goiesti 779 DE 665 Drum satesc Vladimir - Intersectia cu DE 582 93210 DE 582 Intersectiacu 665 - Intersectia cu DE 539 114411 DE 1064 Intersectia cu DE 830?Intravilan comuna Goiesti828Total 6937.5 ml.Contractul presupune servicii de proiectare: Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie si executie lucrari.Verificare proiectpentru obiectivul de investitii ?Imbunatatirea infrastructurii drumurilor agricole de exploatatie in comuna Goiesti, judetul Dolj?.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 045, 819 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Dagarantia de participare in valoare de 80.000 lei(IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare ).perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelorForma de constituire? In conformitate cu art 86 din HG 915/2006 sau? ordin de plata in contul RO62TREZ2962145020401XXX deschis la Trezoreria Statului sucursala AFPC nr 1 Craiova Str. M. Kogalniceanu Nr 10 Craiova judetul Dolj, cu conditia confirmarii efectuarii viramentului prin prezentarea extrasului de cont emis de catre banca emitenta, din care sa rezulte ca garantia a fost virata in contul autoritatii contractante pana cel tarziu la data deschiderii ofertelor (art. 86 alin. (6) din HG nr. 925/2006).Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006, suma de: 7.826 lei din garantia de participare.
Garantie de buna executie
garant de buna executie va fi de 5 % din pretul contri fara TVAGarant de buna executie se const, in conf cu prev art. 89 alin .(2)din HG 925/2006, prin desch unui cont la Trez Craiova in favoarea Aut Contr unde se va depune garantia integral sau prin retineri successive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autorit contr va fi de 0, 5 % din pretul contractului. (IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare )Ofer decl castigator are oblig de a constitui garant de buna executie a contr in cond de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contr, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Aut contr va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 1) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareF 12) Certificatului de cazier judiciar al societatii3) Declaratii privind calitatea de participant la proceduraF 124) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F 2B.Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului :1. Adam Atanasie - Primar2. Stefan Constantin - Viceprimar3. Balaci Teodorescu Elena - Secretar4. Iliescu Marin - Contabil5. Andrei Constantin ? consilier buget finante6. Cirjaliu Marin ? consilier buget finante7. Birca Marin ? consilier buget finante8. Petrescu Nicolae ? consilier buget finante9. Iliescu Mariana ? compartachizitii10. Nita Andi - compartachizitii5) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, F 2A, .6) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare F 2 ;7) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;8) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;Documentelese vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ? conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana .Nota: ?Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.?Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Prez Certif constatator emis de ORC cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprez legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. In etapa evaluarii ofertelor AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , prezentarea acestui document in original/copie legalizata pentru conformitate.Opec nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarilecare fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota: ?Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.?Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contab pentru ultimii 3 ani 2009, 2010 si 2011, in copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul?, vizate si inregistrate de organele competente. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului., Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani care sa fie de minim8.000.000 lei (exlusiv TVA).Nivelul indicatorului financiar ?Licihiditate generala?sa fie mai mare sau egal cu 99% raportat la ultimul exercitiu financiar incheiat.Daca un grup de op economici depun o oferta comuna se vor lua in considerare resursele cumulate ale tuturor membrilor grupuluiDeclaratie pe proprie raspundere privindcalculul si nivelul indicatorului financiar lichiditate financiara., Acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suf pentru realiz unuicash-flow de executie a lucrarii, in valoare de 1.700.000 lei, pe o per de 3 luni conform Ordin 509/2011 al pres ANRMAP. Termenul de executie este de 7 luni.Scrisoare bonitate, scrisoare de confort bancar, orice alt document eliberat de banca din care sa reiasa indeplinirea cerintei- in original, Tert sustinator (daca este cazul)In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conformprevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraIn cazul in care pt indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, op ec va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare, in conformitate cu prev art. 11 alin. (7) din H.G. 925/2006, pt partea lor de implicare.AC va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai prin acordul AC si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial.In cazul in care ungrup de operatori economici depun oferta comuna aceasta cerinta trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului, Cerinta 4Informatii privind asociereaNota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico ? financiara precum si capacitatea tehnico ? economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate din care sa rezu Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: ? faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiileasumate prin acesta;? nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;? comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face prin liderul asociatiei;, Continuare cerinta 4in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat decatre liderul asociatiei;partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. Informatii privind asocierea: Nota: In cazul asocierii unui grup de op ec, indeplinirea cerintelor privind situatia ec-financiara precum si capacitatea tehnico-economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurserlor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate din care sa rezulteindeplinirea cerintelor respective.AC isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Tert sustinator (daca este cazul)In cazul in care cerintele de calificare referitoare la sit ec si fin si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angaj ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Angaj de sustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr. 925/2006.Pers care asigura sustinereanu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire conformprev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta a contractul de achizitie publica., Lista privind principalele lucrari /servicii executate in ultimii 5 ani/3 ani, Cerinta 1Experienta similaraExperienta similara pentru executie minim o lucrare avand ca obiect constructie/modernizare drumuri in valoare minima de cel putin 3.900.000lei fara TVA executata in ultimii 5 ani.Pentru servicii: Experienta similara pentru proiectare minim o lucrare avand ca obiect proiectare constructie/modernizare drumuri in valoare minima de cel putin 65.000 lei, fara TVA proiectata in ultimii 3 ani.Se mentioneaza ca cei 5 respectiv 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Sau un contract proiectare + executie lucrari similare in valoare minima de 4.000.000 lei fara TVA., Continuare cerinta 1Pt lucrarile si serviciile prez drept experienta similara se vor prezenta : -copii dupa parti relevante a unui contract de lucrari/servicii(parti, durata, valoare, garantii, semnaturi), - copie dupa pv de receptie partial la terminarea lucrarilor/serviciilorpv de receptie finala ? daca a expirat perioada de garantie acordata lucrarilor, -Recomandare care trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;daca pe parcursul executiei lucrarilor/serviciilor au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari/servicii, cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitateDocumentele se vor prezenta in copie lizibila , ,conform cu originalul?., Cerinta 2Decl refer la utilaj, instal, echip tehn de care dispune op ec pt indepl coresp a contr de lucrariNivel minim pt exec: Ofert trebuie sa faca dovada ca are in dotare, sau dispune (proprietate, leasing), sau un angaj de punere la dispozitie a urm tipuri de echipam: - Autobasculante > 16 to- Autogreder- Buldoexcavator- Cilindru compactor terasamente- Laborator incercari grad II, pentru materialele principale de constructie, - acces la produse de balastiera proprii sau pe baza de angajament de punere la dispozitie, - acces la produse de cariera proprii sau pe baza de angajament de punere la dispozitie;
-statie de betoane (de capacitate min 60 mc/ora) autorizata;
-statie de preparare a mixturilor asfalticeautorizata;Nivel min pt proiectareOfert trebuie sa dispuna de logistica, echipa necesare realizarii serv, tehnica de calcul si soft adecvate(statie totala, soft devize, soft proiectare drumuri echip editare, Continuare cerinta 2Decl pe propria raspundere ca dot decl in Form 5 si 5A nu vor fi angajate la alte lucrari. In cazul utilajelor detinute prin contract/conv de inchir, decl va fi contrasemnata de catre locator.Ofert vor prez copie lizibila , ,conf cu originalul?. dupa docum de provenienta (facturi, declaratii vamale, contr de inchir, contr de leasing)precum si licente, pt utilajele, inst si echipam tehn solicitate ca nivel minim;
-in cazul laboratorului copie conforma a contr de prest sevicii, daca este cazul, si copie autoriz de functionare;
-in cazul balastierei si carierei copie conf a contr de prest sevicii, daca este cazul.in cazul statiilor de betoane si mixturi asfaltice copie conf a contr de prest sevicii, daca este cazul si rapoartele de inspectieNeprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 3Informatii referitoare la personalul angajat si la personalultehnic de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractuluiNivel minim pentru executie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - 1 sef santier cu studii de inginerie CFDP;
- 1 responsabil tehnic cu executia pentru domeniul drumuri (RTE);
- 1 sef punct lucru inginer /subinginer CFDP- 1 responsabil cu managementul sanatatii si securitatii in munca ;
-- 1 responsabil cu managementul mediului ;
- 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate pentru domeniile drumuri si produse pentru constructii (atestat sau decizie interna de numire);
- 1 topografNivel minim pentru proiectare: -1 inginer cu studii de inginerie CFDP si o experienta de minim 5 ani-1 inginer geotehnician-1 inginer topo- verificator tehnic atestat domeniul drumuri, Continuare cerinta 3Nu se accepta propunerea de persoane de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate;Ofert va prez in copie certificata pentru conf cu orig urm doc: ? extras REVISAL, si/sau contractele de prestari servicii;? diplome privind specializarea personalului;?autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.? Angajament de participare? Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.? -cv-urile personalului deconducere si de specialitate in original semnate si datateNota: Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor, Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001:2005 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul (60 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul totalse acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P1=Pretmin x 60 /Pret(n), Unde: P1- punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul total?; Pretmin- pretul cel mai mic ofertat; Pret(n)- pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Punctaj maxim: 60.00. Ponderea componentei financiare: 60.00%
Termenul de prestare a serviciilor de proiectare
20
Descriere: Termenul de prestare a serviciilor de proiectare (nr. de zile cuprinse intre data semnarii contractului si data pina la care se inainteaza beneficiarului PT , DDE, PAC conform caiet de sarcinii) =(t minim * 20 / t ofertat ) se va exprima in nr. zile undet minim este termenul de prestare a serviciilor de proiectare cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 20 de puncte;undet ofertat este termenul de prestare a serviciilor de proiectare al ofertei evaluate. Oferta cu un termen de prestare a serviciilor de proiectare mai mare de 60 de zile va fi respinsa. Oferta cu un termen de executie mai mic de 5 de zile nu se va puncta suplimentar. Punctaj maxim: 20.00
Garantia acordata lucrarilor
20
Descriere: Garantia acordata lucrarilor se va exprima in luni. Durata minima acceptata (sub careoferta va fi considerata neconforma) este de 12 luni, iar durata maxima - 60 de luni.- pentru cea mai mare durata degarantie acordata lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 20 de puncte, - pentru o alta durata decat cea prevazuta mai sus se acorda punctaj astfel: PDG = (Dn / Dmax) x 20. Punctaj maxim: 20.00
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP si partea grafica(plan situatie, profile longitudinale, transversale)de la sediul Primariei deoarece au marime de 10, 24mb
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 11:54