Achizitie publica - Imbunatatirea infrastructurii drumurilor forestiere din comuna Vaideeni, judetul Valcea
Detaliu pentru invitatia numarul 326596
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326596/15.05.2012
Denumire contract: Imbunatatirea infrastructurii drumurilor forestiere din comuna Vaideeni, judetul Valcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VAIDEENICod fiscal: 2541401, Adresa: COMUNA VAIDEENI, JUDETUL VALCEA, Vaideeni, Telefon: 0250865009, Fax: 0250865319
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA VAIDEENI, JUDETUL VALCEA, Vaideeni, Romania, cod postal: 247725, telefon: +40 250865009, fax: +40 250865001, persoana de contact: PRIMARIA COMUNEI VAIDEENI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI VAIDEENI - JUDETUL VALCEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Imbunatatirea infrastructurii drumurilor forestiere din comuna Vaideeni, judetul Valcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si executia (modernizarea) a doua drumuri forestiere din comuna Vaideeni (Valcea) in lungime totala de 11, 25 km, dupa cum urmeaza: drum forestier Valea Recea ( drum principal ? 4785 m, drum secundar ? 4680 m) si drum forestier Valea Marita (drum secundar) -1785 m
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 619, 554 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 120000 RONPerioada de valabilitate: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei printr-un instrument de garantare, acest document va contine informatiile minime prevazute in Formularul nr. 12.Contul IBAN al autoritatii contractante (comuna Vaideeni) este: RO98TREZ6745006XXX000350 deschis la Trezoreria orasului Horezu - judetul Valcea.In cazul depunerii si respingerii unei contestatii de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma calculata potrivit art. 278ยน din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pre?ul contractului. Modalitatea de constituire: conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.180 din OUG nr. 34/2006. Se vor prezenta Formularul1 si cazierul fiscal al operatorului economic (obligatie identica pentru tertul sustinator, dupa caz).2. Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006. Se vor prezenta Formularul 2; certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat pentru luna anterioara celei de depunere a ofertelor; certificatul eliberat de autoritatile publice locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei de depunere a ofertelor (in cazul in care ofertantii au adrese declarate pe raza comunei Vaideeni, acestia vor prezenta inclusiv certificatul fiscal eliberat de primaria Vaideeni); Formularul 3 - certificatul de participare cu oferta independenta; declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese cu urmatoarele persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Jinaru Ivan ? functia de primar, Ghiorghita Titel - viceprimar, Nicolae Huruiala - secretar, Luminita Cojocaru - contabil; Formularul 4 ? informa?iile generale despre ofertant; Formularul 5 ? declara?ia privind calitatea de participant la procedura.Dupa caz, Formularul 2 se va depune si de tertul sustinator, numai pentru neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006.3. In cazul asocierii in sensul art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006, criteriile de calificare vor fi indeplinite de fiecare asociat. 4. Proiectantul va prezenta atestatul obtinut conform Ordinului nr. 576 din 15 septembrie 2009 pentru aprobarea Metodologiei, criteriilor de atestare si a Comisiei de atestare a persoanelor fizice si juridice care realizeaza proiectarea de drumuri forestiere. Nota ? dupa caz, documentele se vor prezenta in original, copie legalizata si/ sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 5. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul social al ofertantului, cu cel mult 14 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte informatii privind structura actionarilor/asocia?ilor, persoanele imputernicite (reprezentantii legali), obiectul de activitate, mentiuni privind faptul ca ofertantul nu este in procedura insolventei sau in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic incetarea/suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Activitatile CAEN autorizate trebuie sa permita executarea obiectului contractului. Autoritatea contractanta are dreptul sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.6. Operatorii economici straini vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. 7. In cazul asocierii in sensul art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006, criteriile de calificare vor fi indeplinite de fiecare asociat. Nota ? dupa caz, documentele se vor prezenta in original, copie legalizata si/ sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cash flow pentru executia lucrarii de minimum 2000000 lei necesar finantarii lucrarilor pentru primele patru luni de la data incheierii contractului., Valoarea mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani va fi de minimum 12550000 lei; in cazul unei asocieri cerinta poate fi indeplinita prin cumul, respectiv minimum 550000 lei pentru proiectanti si minimum 12000000 lei pentru executanti.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara pentru proiectanti: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca in ultimele 36 luni a proiectat in cadrul unui contract drumuri forestiere in lungime de minimum 5 km. Experienta similara pentru executanti: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca in ultimele 60 luni a executat in cadrul unui contract lucrari de drumuri forestiere de minimum 5 km. Experienta similara pentru ofertantii care au executat in cadrul unui contract proiectare si executie: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca in ultimele 60 luni a proiectat si executat in cadrul unui contract lucrari de drumuri forestiere de minimum 5 km. (* pana la data limita de depunere a ofertelor)., Informatii referitoare la utilajele si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, cel putin buldozer, incarcator frontal, autogreder, cilindru compresor, excavator, autobasculanta, Informatii referitoare la laboratorul autorizat pentru efectuarea de incercari si verificari de laborator in profilele ce privesc executia lucrarilor., Informatii privind capacitatea profesionala (servicii): - cel putin 1 inginer proiectantatestat pentru proiectarea de drumuri forestiere potrivit Ordinului 576/2009 - alt personal propus de ofertanti, Informatii privind capacitatea profesionala (lucrari)- A. Personal tehnic de specialitate: - 2 ingineri CFDP cu experienta profesionala de 5 ani in domeniul cai ferate, drumuri si poduri, dintre care unul va fi numit sef de santier- 1 responsabil tehnic cu executia in domeniul drumuri si poduri - 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate- 1 responsabil cu sanatatea si securitatea in munca- 1responsabil cu protectia mediului. B. Personal muncitor implicat direct in executia lucrarilor: muncitori calificati si necalificati, Informa?ii privind subcontractan?ii Implementarea standardului de management al sistemului calita?ii din seria ISO 9001 in domeniul care face obiectul contractului., Implementarea standardelor de management de mediu din seria ISO 14001 in domeniul care face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: - gratuit din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 17:52