Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Imbunatatirea infrastructurii fizice si a serviciilor de baza in comuna Covasint judetul Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 320102
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA COVASINT
Numar invitatie: 320102/10.02.2012
Denumire contract: Imbunatatirea infrastructurii fizice si a serviciilor de baza in comuna Covasint judetul Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA COVASINTCod fiscal: 3520253, Adresa: Covasint nr.319, judetul Arad, Covasint, Telefon: 0257/385005, Fax: 0257/385000
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Covasint nr.319, judetul Arad, Covasint, Romania, cod postal: 317090, telefon: +40 257385005, fax: +40 257385000, persoana de contact: Violeta Duca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Covasint, nr.319, jud.Arad.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Imbunatatirea infrastructurii fizice si a serviciilor de baza in comuna Covasint judetul Arad
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru: ?Statie de epurare si canalizare, extinderea retelei de alimentare cu apa, modernizare strazi, infiintare centru de servicii sociale de tip after school, in comuna Covasint, jud.Arad, din cadrul obiectivului de investitie: Proiect integrat - Imbunatatirea infrastructurii fizice si a serviciilor de baza in comuna Covasint judetul Arad?.
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 208, 943 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: Lot I: 118.500, 00 RON; Lot II: 28.000, 00 RON; Lot III: 10.900, 00 RON; Lot IV: 6.000, 00 RON.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante, confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru autoritatea contractanta, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este: RO96 TREZ 0255 006X XX00 0466 deschis la Trezoreria Orasului Lipova.Dovada constituirii garantiei de participare, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma egala cu: Lot I: 8.154, 29 RON, conf. art.278^1 alin.(1) lit.c) din OUG nr.34/2006; Lot II: 5.194, 96 RON conf. art.278^1 alin.(1) lit.b) din OUG nr.34/2006; Lot III: 4.327, 75 RON conf. art.278^1 alin.(1) lit.b) din OUG nr.34/2006; Lot IV: 3.032, 93 conf. art.278^1 alin.(1) lit.a) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in procent de: 5% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari, care se va prezenta in original.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului in conformitate cu prev.art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006, modificata de HG nr.1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitate - Formular nr.1; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 actualizata - Formular nr.2; Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr.3; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr.4; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 actualizata - Formular nr.5; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Traian-Gheorghe Balint - Primar; Ioan Ardelean - Viceprimar; Marinela Ciutina - Secretar.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Persoanelejuridice strainevorprezenta un document similar/declaratie pe proprie raspundere/declaratie autentica data infata unuinotar, aunei autoritati legale ce are competenta in acest sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana. Certificat constatator - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei din care sa rezulte ca ofertantul este legal constituit si ca are ca obiect de activitate autorizat, corespunzator codului CAEN: 4221 -Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentrufluide, pentru Lotul I si III; 4211 -Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor, pentru Lotul II; 4120-Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, pentru Lotul IV; 4321 -Lucrari de instalatii electrice, pentru Lotul IV.Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani (2010, 2009, 2008), sa fie cel putin egala cu: Lotul I: 11.850.000 RON;Lotul II: 2.800.000 RON;Lotul III: 1.000.000 RON;Lotul IV: 600.000 RON.In situatia in care operatorul economic si-a vizat si inregistrat la organele competente bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la utimii trei ani financiari incheiati, respectiv: 2011, 2010, 2009. Daca nu a vizat si inregistrat la organele competente bilantul contrabil aferent anului 2011, atunci acesta va prezenta cifra de afaceri aferenta anilor: 2010, 2009, 2008.Pentru persoanele juridice straine, cifra de afaceri se va exprima potrivit cursului leu/euro mediu anual comunicat de Banca Centrala Europeana, pentru anul respectiv, conform urmatoarelor echivalente: anul 2008 - 1 euro = 3, 6826 ron; anul 2009 ? 1 euro = 4, 2399 ron; anul 2010 ? 1 euro = 4, 2122 ron; anul 2011 ? 1 euro = 4, 2379 ron., Bilantul contabil pentru ultimii 3 ani, respectiv: 2010, 2009, 2008, insotit de contul de profit si pierderi, vizat si inregistrat de organele competente.In situatia in care operatorul economic si-a vizat si inregistrat la organele competente bilantul contabil aferent anului 2011, acesta va prezenta bilantul contabil aferent exercitiilor financiare: 2009, 2010, 2011., Acces sau disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit, confirmate de banci sau alte alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a contractului de lucrari, pentru o perioada de minim 3 luni, pentru o valoare cel putin egala cu: Lotul I: 2.000.000 RON;Lotul II: 500.000 RON;Lotul III: 200.000 RON;Lotul IV: 100.000 RON.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii cinci ani, pentru: Lotul I: - maxim 2 contracte ale caror obiect a fost executia lucrarilor de extindere/reabilitare retea de canalizare si statie de epurare, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: 5.940.000 RON;Lotul II: - maxim 2 contracte ale caror obiect a fost executia lucrarilor de drumuri, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: 1.400.000 RON;Lotul III: - maxim 2 contracte ale caror obiect a fost executia lucrarilor de extindere retea de alimentare cu apa, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: 545.000 RON;Lotul IV: - maxim 2 contracte ale caror obiect a fost executia lucrarilor de constructii civile, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: 300.000 RON., Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului), pentru: Lotul I: - min.1 coordonator de lucrare ? inginer constructii edilitare, cu experienta profesionala in domeniul retelelor de apa si canalizare;
- min.1 responsabil tehnic cu executia, cu atestatul si legitimatia de ?responsabil tehnic cu executia? pentru domeniile: constructii edilitare si de gospodarire comunala, constructii si amenajari hidrotehnice, care sa fie valabila la data deschiderii ofertelor;
- min.1 responsabil cu asigurarea calitatii, pentru domeniile: lucrari hidrotehnice, retele de apa si canalizare;
- min.1 inginer instalatii electrice, atestat ANRE, cu legitimatia valabila la data deschiderii ofertelor;
- min.5 sudori in PE autorizati ISCIR, cu autorizatia valabila la data deschiderii ofertelor., ContinuareLotul II: - min.1 coordonator de lucrare ? inginer CFDP, cu experienta profesionala in domeniul constructiilor de drumuri si poduri;
- min.1 responsabil tehnic cu executia, cu atestatul si legitimatia de ?responsabil tehnic cu executia? pentru domeniul: constructii de drumuri si poduri, care sa fie valabila la data deschiderii ofertelor;
- min.1 responsabil cu asigurarea calitatii, pentru domeniul: constructii de drumuri si poduri.Lotul III: - min.1 coordonator de lucrare ? inginer constructii edilitare, cu experienta profesionala in domeniul retelelor de apa;
- min.1 responsabil tehnic cu executia, cu atestatul si legitimatia de ?responsabil tehnic cu executia? pentru domeniile: constructii edilitare si de gospodarire comunala, constructii si amenajari hidrotehnice, care sa fie valabila la data deschiderii ofertelor;, ContinuareLotul III- min.1 responsabil cu asigurarea calitatii, pentru domeniile: lucrari hidrotehnice, retele de apa si canalizare;
- min.1 inginer instalatii electrice, atestat ANRE, cu legitimatia valabila la data deschiderii ofertelor;
- min.5 sudori in PE autorizati ISCIR, cu autorizatia valabila la data deschiderii ofertelor.Lotul IV: - min.1 coordonator de lucrare ? inginer constructii civile, cu experienta profesionala in domeniul constructiilor civile si industriale;
- min.1 responsabil tehnic cu executia, cu atestatul si legitimatia de ?responsabil tehnic cu executia? pentru domeniul: constructii civile si industriale, care sa fie valabila la data deschiderii ofertelor;
- min.1 responsabil cu asigurarea calitatii, pentru domeniul: constructii civile si industriale;
- min.1 inginer instalatii electrice, atestat ANRE, cu legitimatia valabila la data deschiderii ofertelor;
- min.1 inginer instalatii sanitare si termice., Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje si echipamente tehnice necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune (in proprietate, prin contract de inchiriere, contract de colaborare, contract de comodat sau contract deleasing) de utilajele si echipamentele tehnice considerate necesare pentru realizarea in bune conditii a investitiei, pentru: Lotul I: - automacara ? min.1 buc.; statie de producere betoane ? min.1 buc.; buldoexcavator ? min.4 buc.; cilindru compactor cu rulouri ? min.4 buc.; excavator ? min.4 buc.; incarcator frontal - min.2 buc.; autobasculanta? min.6 buc.; autocamioane transport marfa ? min.1 buc.; autobetoniera ? min.2 buc.; autopompa beton ? min.1 buc.; compresor mobil ? min.2 buc.; placa compactoare ? min.5 buc.;laborator de incercari grad II ? min.1 buc.Lotul II: - statie de producere betoane ? min.1 buc.; statie de preparat mixturi asfaltice?min.1 buc.;
-cilindru compactor cu rulouri ? min.4 buc.;, ContinuareLotul II: cilindru compactor pe pneuri ? min.2 buc.; freza de asfalt beton ? min.1 buc.; repartizator-finisor asfalt ? min.2 buc.; autogudronator ? min.2 buc.; buldozer ? min.1 buc.; autogreder ? min.1 buc.; excavator ? min.3 buc.; incarcator frontal - min.2 buc.; autobasculanta? min.4 buc.; compresor mobil ? min.2 buc.; autocisterna stropitoare- min.1 buc.; autobetoniera ? min.2 buc.; laborator de incercari grad II ? min.1 buc.Lotul III: - buldoexcavator ? min.3 buc.; cilindru compactor cu rulouri ? min.2 buc.; excavator ? min.2 buc.; miniexcavator ? min.2 buc.; incarcator frontal - min.2 buc.; autobasculanta? min.2 buc.; autocamioane transport marfa ? min.1 buc.; autobetoniera ? min.1 buc.; echipament de sudare/taiere pentru conducte din PEID ? min.4 buc.; utilaj de forare orizontala dirijat ? min.1 buc.; generator de sudura ? min.4 buc.; compresor mobil ? min.2 buc.; placa compactoare ? min.5 buc.; laborator de incercari grad II ? min.1 buc., ContinuareLotul IV: - automacara ? min.1 buc.; statie de producere betoane ? min.1 buc.; buldoexcavator ? min.2 buc.; cilindru compactor cu rulouri ? min.1 buc.; excavator ? min.2 buc.; buldozer ? min.1 buc.; incarcator frontal - min.1 buc.; autobasculanta ? min.2 buc.; autocamioane transport marfa ? min.1 buc.; autobetoniera ? min.2 buc.; autopompa beton ? min.1 buc.; laborator de incercari grad II ? min.1 buc., Informatii privind subcontractantii.In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantulare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Asociatii.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a ofertantului si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale. Capacitatea economica si financiara precum si capacitatea tehnica si/sau profesionala va fi evaluata prin insumarea resurselor intregului grup.Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor., Tert sustinator economic si financiar.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 alin.(2) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentareaunuiangajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006., Tert sustinator tehnic si/sau profesional.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190 alin.(2) dinOUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006. Certificatul cu termen de valabilitate la zi, caresaateste implementarea standardelor de management a calitatii, inconformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalentul, corespunzator activitatilor aferente obiectului procedurii. Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii., Certificatul cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management de mediu, inconformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalentul, corespunzator activitatilor aferente obiectului procedurii. Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie
20
Descriere: a) pentru cel mai mic termen de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv: 20 puncte; b) pentru un termen de executie mai mare decat cel prevazut la lit a) punctajul se acorda astfel: Pn = (termen minim/termen n) x punctajul maxim alocat. Termenul de executie, va fi exprimat in luni calendaristice. Termenul minim de executie acceptat de catre autoritatea contractanta este de: 6 luni, iar termenul maxim de executie este de: 8 luni. Pentru un termen de executie mai mare decat termenul maxim indicat de autoritatea contractanta (8 luni) oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic, urmand a fi declarata neconforma. Pentru un termen de executie mai mic decat termenul minim indicat de catre autoritatea contractanta (6 luni), nu se va acorda punctaj suplimentar.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: a) pentru cea mai lunga perioada de garantie, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv: 10 puncte; b)pentru o alta perioada decat cea prevazuta la lit a), punctajul se acorda astfel: Pn = (perioada n/ perioada maxima) x punctajul maxim alocat. Perioada de garantie acordata lucrarilor, va fi exprimata in ani. Perioada minima de garantie acceptata de catre autoritatea contractanta este de: 2 ani, iar perioada maxima de garantie este de: 5 ani. Pentru o perioada de garantie mai mica decat perioada minima indicata de autoritatea contractanta (2 ani), oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic, urmand a fi declarata neconforma. Pentru o perioada de garantie mai mare decat perioada maxima indicata de autoritatea contractanta (5 ani), nu se va acorda punctaj suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Accesand sectiunea Documentatie si clarificari din prezenta invitatie de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.02.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 09.02.2012 08:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer