Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - IMBUNATATIREA RETELEI DE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COM.COROD, SAT COROD,JUDETUL GALATI


Detaliu pentru invitatia numarul 347074
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Corod (Primaria Corod Galati)
Numar invitatie: 347074/20.05.2013
Denumire contract: IMBUNATATIREA RETELEI DE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COM.COROD, SAT COROD, JUDETUL GALATI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Corod (Primaria Corod Galati)Cod fiscal: 4393166, Adresa: Corod, Corod, Telefon: 0236864006, Fax: 0236/864002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Corod, Corod, Romania, cod postal: 807080, telefon: +40 0236864006, fax: +40 0236/864002, persoana de contact: Oanca Ionica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Corod, sat Corod, Str.Stefan Cel Mare nr. 258, jud. Galati.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii Publice Locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: IMBUNATATIREA RETELEI DE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COM.COROD, SAT COROD, JUDETUL GALATI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - Reabilitareaa13 strazicu o lungime totala de 7180, 00 m.l din care 3.082 mlsunt strazi principale si 4098 ml sunt strazi secundare. Sistemul rutier va fi alcatuit din 4 cm beton asfaltic BA 16; 5 cm binder BAD 25;
- 25 cm macadam ordinar;15 cm piatra sparta ;10 cm fundatie de balast;
- Santuri cu sectiune trapezoidala pe ambele parti pe strazile principale si pe o singura parte pe strazile secundare . Pe o lugime de 5 km se vor executa santuri pereate din beton din totalul de 9, 20 km.;
-38 de podete tubulare de subtraversaredin care : - 23 buc. cu ? 600 mm si L = 5 m;
- 15 buc. cu ? 600 mm si L = 10m .
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 392, 976 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. 102.326 lei;pentru garantia de participare constituita in alta moneda, se va face echivalentul leu/valuta la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile;2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor, conform invitatiei de participare.3. Garantia de participare poate fi constituita sub urmatoarele forme : -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea comunei Corod-se prezinta in original;
- ordin de plata in contul autoritatii contractante comunaCorod : RO26TREZ30724840271XXXXX, CUI-4393166, deschis la Trezoreria Tecuci. In acest caz se solicita copie de pe ordinul de plata, pe care va aparea mentiuneaconform cu originalul , semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data.4. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art.16 alin.(2) din Legea nr.346/2004, privind stimularea Intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie , respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul)-completare Formular nr. 20.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita conform art. 87 din HG 925/2006.In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine contestatorului 1% din aceasta in raport cu valoarea estimata a contractului, in conformitate cu art. 278^1 litera c din OUG. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie ? 5 % din valoarea fara TVA a contractului. Modul de constituire - retineri succesive dintransele de plata conform prevederilor legale (HG nr. 1045/2011). Contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria ........ un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate sicuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 : -Declaratie privind eligibilitatea.Documente solicitate : Formular nr. 1 (din sectiunea formulare si modele)- formularul se va prezenta in originalIncadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.2 : -Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documente solicitate : Formular nr. 2(din sectiunea formulare si modele)- formularul se va prezenta in originalIncadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.3- Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDocumente solicitate : Formular nr.3 (din sectiunea formulare si modele)- formularul se va prezenta in originalIn cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - conform Ordinului 314/2010Documente solicitate : Formular nr. 4 (din sectiunea formulare si modele)- formularul se va prezenta in originalIn cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?(evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare.Documente solicitate : Formular nr. 5 (din sectiunea formulare si modele)- formularul se va prezenta in original.Ofertantul /Candidatul/Ofertantul asociat/Sucontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau supervizare si/sau de actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul alpatrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale , astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Primarul Comunei- Carjeu Vasile, Masgras Simona ?Livia-contabil, Danila Octavian-viceprimar- membru comisie de evaluare, Cucoara Pavel-jurist- membru comisie de evaluare, Oanca Ionica-responsabil achizitii publice- membru comisie de evaluare, Isac Doru- presedinte comisie de evaluare .Consilieri locali: Lupasc Maricel , Floares Florentina , Grecu Vasile, Tugui Alexandru , Istrate Dumitru , Avram Petrica , Grecea Georgica , Caraus Ion, Caraus Dumitru, Bulancea Dorina, Palea Dan, Preda Stefan, Vreme Serban, Masgras Cornel.Atentie!In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele- eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala-Directia Generala a Finantelor Publice;
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local pentruluna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Certificatele mentionate mai susva fi prezentat in original/copie legalizata/ sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul, ,.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Persoane juridice/fizice romane : -Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.Informatiile cuprinse in ORC, din care sa rezulte obiecte de activitate necesare conform contractului, vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.- Persoane juridice/fizice straine: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.Documente solicitate: Documente care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Persoanele juridice straine vor prezenta documentele edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul, , la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Ofertantulsa aiba sa Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari cu o valoare de minim 10.232.648 lei.Ofertantul va depune Formular nr. 6(In cazul unei asocieri , conditia este indeplinita prin cumul).Ofertantul va prezenta copii dupa bilanturile contabile cu viza DGFP si /sau ORC, inclusiv contul de profit si pierdere la data de 31.12.2010, 31.12.2011, pentru anul 2012 se va lasa lalatitudinea operatorilor economici prezentarea oricaror documente fara a se impune bilantul.Conversia leu ?valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Experienta similaraSe solicita dovada finalizarii, in ultimii 5 ani a cel mult doua contracte de lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie cel putin de 5.116.324 lei, fara TVA.Operatorul economic, ofertant ( participantul in nume propriu , liderul asocierii, tertul sustinator)trebuie sa prezinte documentele doveditoare de mai jos.Pentru fiecare din lucrarile similare finalizate prezentate in lista de experienta, ofertantii vor prezenta Recomandare din partea beneficiarului sau proces verbal de receptie partiala sau proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau proces verbal de receptie finala( in functie de situatie) din care sa reiasa : beneficiarul, detaliile contractului, valoarea, perioada de executia lucrarilor.Ofertantii vor prezenta la cererea scrisa a Autoritatii contractante documentele pe baza carora si-a demonstrat experienta similara in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertei., Cerinta nr.2Lista cu lucrarile executatein ultimii 5 ani.Se solicita declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr.3Informatii referitoare la dotari tehniceOfertantul pentru a fi calificat trebuie sa aiba in proprietate sau contract de inchiriere, leasing sau orice forma de detinere, utilaje si mijloace auto care sa fie folosite in cadrul contractului: -autogreder ;
-compactor autopropulsat cu rulouri (valturi);
-compactor static autopropulsat cu rulouri;
-tanc de bitum cu ulei ;
-autocisterna cu dispozitiv de stropit;
-incarcator frontal pe senile/pneuri;
-Declaratie privind respectarea reglementarilor nationale de mediu- Formular nr.17( Formulare si modele).Se vor prezenta in copie, documente care sa ateste modul de detinere : proprietate sau posesie(inchiriere, leasing, etc)., Cerinta nr.4Informatii privind personalul tehnic de specialitatePentru executia de lucrari-ofertantul trebuie sa aiba in echipa propusa pentru indeplinirea contractului: - un responsabil tehnic cu executia (RTE), cu atestat MLPTL(MDRT), in domeniul drumuri, angajat al ofertantului/contract cu ofertantul / angajament de participare(conform Ordinului ANRMAP 509/2011), declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului .Atestatul trebuie sa fiein termen de valabilitate.- Un responsabil cu calitatea ?angajat al ofertantului/contract cu ofertantul / angajament de participare(conform Ordinului ANRMAP 509/2011), declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului, decizie de numire in functie.- Un sef de santier drumuri- angajat al ofertantului/contract cu ofertantul / angajament de participare (conform Ordinului ANRMAP 509/2011), declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului, copia diplomei de absolvire.- Un expert in securitatea si sanatatea in munca(atestat).Pentru fiecare persoana responsabila cu indeplinirea contractului, se va prezenta CV-ul, copii dupa diplomele, atestatele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, valabile la datalimita de depunere a ofertei, dovada raporturilor contractuale de munca cu ofertantul si declaratie de disponibilitate, decizii de numire. Se va permite si prezentarea de angajamente/acorduri de participare.(in cazul unei asocieri conditia este indeplinita prin cumul ) ;declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, inclusiv Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea cu personalul direct responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica., Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii.Declaratie dupa caz privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, la care este anexat acodul de subcontractare. Ofertantul are obligatia de a preciza proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.Daca este cazul subcontractarii, pentru fiecare subcontractant declarat se vor prezenta documente cu privire la resursele materiale si umane care vor fi implicate in contractul ce urmeaza a fi indeplinit.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatiade a prezenta la incheierea contractului de achizitie publica, contracte incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Cerinta nr.6Informatii privind asociatii.Modalitati de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii- Lista asociatilor (daca este cazul), insotita de acordul de asociere. Informatii privind standardele de asigurare a calitatiiCerinta obligatorieCertificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2000 sau echivalent, Informatii privind standardele de protectie a mediuluiCerinta obligatorieCertificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului ISO 14001/2004sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.05.2013 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer