Achizitie publica - IMBUNATATIREA RETELEI DE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COM. COROD, SAT COROD, JUD. GALATI
Detaliu pentru invitatia numarul 339291
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339291/13.11.2012
Denumire contract: IMBUNATATIREA RETELEI DE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COM. COROD, SAT COROD, JUD. GALATI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Corod (Primaria Corod Galati)Cod fiscal: 4393166, Adresa: Corod, Corod, Telefon: 0236864006, Fax: 0236/864002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Corod, Corod, Romania, cod postal: 807080, telefon: +40 236864006, fax: +40 236/864002, persoana de contact: Oanca Ionica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Stefan CelMare, nr. 258, cod postal 807080, Sat Corod, Com. Corod, Jud. Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: IMBUNATATIREA RETELEI DE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COM. COROD, SAT COROD, JUD. GALATI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - Reabilitareaa13 strazicu o lungime totala de 7180, 00 m.l din care 3.082 mlsunt strazi principale si 4098 ml sunt strazi secundare. Sistemul rutier va fi alcatuit din 4 cm beton asfaltic BA 16; 5 cm binder BAD 25;
- 25 cm macadam ordinar;15 cm piatra sparta ;10 cm fundatie de balast;
- Santuri cu sectiune trapezoidala pe ambele parti pe strazile principale si pe o singura parte pe strazile secundare . Pe o lugime de 5 km se vor executa santuri pereate din beton din totalul de 9, 20 km.;
-38 de podete tubulare de subtraversaredin care : - 23 buc. cu ? 600 mm si L = 5 m;
- 15 b. cu ? 600 mm si L = 10m .
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 392, 976 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
105.000 LEI2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor, conform invitatiei departicipare.3. Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare poate fi constituita sub urmatoarele forme : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea comunei Corod-se prezinta in original;
-ordin de plata in contul autoritatii contractante comunaCorod : RO26TREZ30724840271XXXXX, CUI-4393166, deschis la Trezoreria Tecuci. In acest caz se solicita copie de pe ordinul de plata, pe care va aparea mentiunea conform cu originalul , semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data.4. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art.16 alin .(2) din Legea nr.346/2004, privind stimularea Intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie , respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul)-completareFormular nr. 20.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.c) in cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine contestatorului 1% din aceasta in raport cu valoarea estimata a contractului, in conformitate cu art. 278^1 litera c din OUG. 34/2006.
Garantie de buna executie
5 % din pretul contractuluifara TVA si se va constitui prin una din modalitatile urmatoare: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatiicontractante de indeplinirea calitativa, cantitativa si in perioada convenita a contractului;
-Daca partile convin cu ocazia semnarii contractului, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumeledatorate pentru facturi partiale, contractantul avand obligatia de a deschide un cont de disponibil la unitatea Trezoreriei Statului din cadrulorganului fiscal competent, pe numele contractantului, se stabileste in procent de 5 % din pretul contractului si se contituie prin retinerisuccesive din situatiilede lucrari .Suma initiala care se va depune va fi de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 : - Declaratie privind eligibilitatea.Documente solicitate : Formular nr. 1 (din sectiunea formulare si modele)- formularul se va prezenta in originalIncadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.2 : - Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documente solicitate : Formular nr. 2(din sectiunea formulare si modele)- formularul se va prezenta in originalIncadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.3- Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDocumente solicitate : Formular nr.3 (din sectiunea formulare si modele)- formularul se va prezenta in originalIn cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - conform Ordinului 314/2010Documente solicitate : Formular nr. 4 (din sectiunea formulare si modele)- formularul se va prezenta in originalIn cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?(evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare.Documente solicitate : Formular nr. 5 (din sectiunea formulare si modele)- formularul se va prezenta in original.Ofertantul /Candidatul/Ofertantul asociat/Sucontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau supervizare si/sau de actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul alpatrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale , astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Primarul Comunei- Carjeu Vasile, Masgras Simona ?Livia-contabil, Danila Octaian-viceprimar- membru comisie de evaluare, Cucoara Pavel-jurist- membru comisie de evaluare, Oanca Ionica-responsabil achizitii publice-- membru comisie de evaluare, Isac Doru- presedinte comisie de evaluare , Lupasc Maricel- membru comisie de evaluare . Consilieri locali: Caraus Ion, Caraus Dumitru , Avram Petrica, Bulancea Dorina, Istrate Dumitru, Parlea Dan, Preda Stefan, Grecea Georgica, Grecu Vasile, Vreme Serban, Masgras Cornel, Tugui Alexandru, Floares Florentina.Atentie!In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele- eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala-Directia Generala a Finantelor Publice;
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local pentruluna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Certificatele mentionate mai susva fi prezentat in original/copie legalizata/ sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul, ,.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Persoane juridice/fizice romane : - Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiecte de activitate necesare conform contractului.- Persoane juridice/fizice straine: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.Documente solicitate: Documente care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Persoanele juridice straine vor prezenta documentele edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul, , la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Ofertantulsa aiba sa Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari cu o valoare de minim 10.780.000 lei.Ofertantul va depune Formular nr. 6(In cazul unei asocieri , conditia este indeplinita prin cumul).Ofertantul va prezenta copii dupa bilanturile contabile cu viza DGFP si /sau ORC, inclusiv contul de profit si pierdere la data de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011.Conversia leu ?valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Experienta similaraSe solicita dovada finalizarii, in ultimii 5 ani a cel mult 2 contracte de lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie cel putin de 5.392.976 lei, fara TVA.Operatorul economic, ofertant ( participantul in nume propriu , liderul asocierii, tertul sustinator)trebuie sa prezinte documentele doveditoare de mai jos.Pentru fiecare din lucrarile similare finalizate prezentate in lista de experienta, ofertantii vor prezenta Recomandare din partea beneficiarului, proces verbal de receptie partiala, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor, proces verbal de receptie finala( in functie de situatie) din care sa reiasa : beneficiarul, detaliile contractului, valoarea, perioada de executia lucrarilor.Ofertantii vor prezenta la cererea scrisa a Autoritatii contractante documentele pe baza carora si-a demonstrat experienta similara in original sau copie legalizata., Cerinta nr.2Lista cu lucrarile executatein ultimii 5 ani, Cerinta nr.3Informatii referitoare la dotari tehniceOfertantul pentru a fi calificat trebuie sa aiba in proprietate sau contract de inchiriere, leasing sau orice forma de detinere, utilaje si mijloace auto care sa fie folosite in cadrul contractului: - autogreder ;
- compactor autopropulsat cu rulouri (valturi);
- compactor static autopropulsat cu rulouri;
- tanc de bitum cu ulei ;
- autocisterna cu dispozitiv de stropit;
- incarcator frontal pe senile;
- incarcator frontal pe pneuri;Statie de preparare asfalt dotata cu instalatie complet automatizata de producere a mixturii asfaltice.- Declaratie privind respectarea reglementarilor nationale de mediu- Formular nr.17( Formulare si modele), Cerinta nr.4Informatii privind personalul tehnic de specialitatePentru executia de lucrari-ofertantul trebuie sa aiba in echipa propusa pentru indeplinirea contractului: - un responsabil tehnic cu executia (RTE), cu atestat MLPTL(MDRT), in domeniul drumuri, angajat al ofertantului/contract cu ofertantul / angajament de participare(conform Ordinului ANRMAP 509/2011), declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului .Atestatul trebuie sa fiein termen de valabilitate.- Un responsabil cu calitatea ?angajat al ofertantului/contract cu ofertantul / angajament de participare(conform Ordinului ANRMAP 509/2011), declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului, decizie de numire in functie., - Un sef de santier drumuri- angajat al ofertantului/contract cu ofertantul / angajament de participare (conform Ordinului ANRMAP 509/2011), declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului, copia diplomei de absolvire.- Un expert in securitatea si sanatatea in munca(atestat).Pentru fiecare persoana responsabila cu indeplinirea contractului, se va prezenta CV-ul, copii dupa diplomele, atestatele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, valabile la data deschiderii ofertei., Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr.6Informatii privind asociatii Informatii privind standardele de asigurare a calitatiiCerinta obligatorieCertificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2000 sau echivalent., Informatii privind standardele de protectie a mediuluiCerinta obligatorieCertificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului ISO 14001/2004sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2012 12:54