Achizitie publica - IMBUNATATIREA RETELEI DE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA OLANU,JUDETUL VALCEA-DRUM VICINAL ALEXANDRU ION-STOIAN MARIN L-0,600 KM SI DRUM VICINAL GLIGA ISLAZ CIOBOTI L-0,400 KM
Detaliu pentru invitatia numarul 329879
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329879/20.06.2012
Denumire contract: IMBUNATATIREA RETELEI DE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA OLANU, JUDETUL VALCEA-DRUM VICINAL ALEXANDRU ION-STOIAN MARIN L-0, 600 KM SI DRUM VICINAL GLIGA ISLAZ CIOBOTI L-0, 400 KM
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI OLANUCod fiscal: 2573969, Adresa: COMUNA OLANU, SAT CIOBOTI, JUDETUL VALCEA, Olanu, Telefon: 0250762302, Fax: 0250762302
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA OLANU, SAT CIOBOTI, JUDETUL VALCEA, Olanu, Romania, cod postal: 247240, telefon: +40 250762302, fax: +40 250762302, persoana de contact: Anghel Gheroghe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA OLANU, SAT CIOBOTI, JUDETUL VALCEA, Olanu, Romania, cod postal: 247240
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: IMBUNATATIREA RETELEI DE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA OLANU, JUDETUL VALCEA-DRUM VICINAL ALEXANDRU ION-STOIAN MARIN L-0, 600 KM SI DRUM VICINAL GLIGA ISLAZ CIOBOTI L-0, 400 KM
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: IMBUNATATIREA RETELEI DE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA OLANU, JUDETUL VALCEA-DRUM VICINAL ALEXANDRU ION-STOIAN MARIN L-0, 600 KM SI DRUM VICINAL GLIGA ISLAZ CIOBOTI L-0, 400 KM
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 222, 680.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garantie de participare da ¦ nu ? Garantia de participare va fi de 2200, 00 Lei Modul de constituire al garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia de participare se va exprima in lei . Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica 60 de zile. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr.346/2004. Atentie: Dovada constituirii garantiei de participare se va realiza conform prevederilor art. 17 alin 3 si 4 referitoare la transmiterea datelor in format electronic din HG 1660/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 24 luni, in cuantum de 10%din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie, conform HG 1045/2011.14.2 - Achizitorul se obliga sa elibereze garantia pentru participare si sa emita ordinul de incepere a contractului numai dupa ce executantul a facut dovada constituirii garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonantaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu modelul din sectiunea de Formulare ? Formular 12A.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, conform Formularului12 B, insotita de certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente )- Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catrebugetul general consolidat, care sa ateste ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catrebugetul administratiei publice locale, care sa ateste ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, inoriginal, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Autoritatea Contractanta solicita ca in cazul existentei unor datorii reesalonate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilorreesalonate si graficul de reesalonare.Se solicita completarea formularului 12B.Pentru persoane juridice straine: Cerinta obligatorie: operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) princare sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, date in fata unui notar, a uneiautoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens. Documentele vor fi traduse inlimba romana de catre persoane autorizate.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe solicita completarea Formularului 12C.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe solicita completarea Formularului 40.Cerinta nr. 5Declaratie la art. Art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrulproceduriiSe solicita completarea Formularului 44In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoana cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce privesteorganizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele persoane: Capatana gheorghe ? viceprimar-presedinte comisie ? Primaria OlanuUngureanu Nicolae ? Consiliul Judetean Valcea ? membruConstantinescu Laura - Consiliul Judetean Valcea - membruBalasoiu Ana ? insp.spec.Primaria Olanu ? membruTinca Petra ? referent Primaria Olanu - membruIn etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate solicita ofertantilor/candidatilor documentele in original sau copie legalizata pentruconformitate. Cerinta nr. 1Persoane juridice / fizice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificatul constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistratoperatorului economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Cerinta nr. 2Persoane fizice / juridice straine (daca e cazul)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta dinpunct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident, in original, copielegalizata sau copie conform cu originalul . Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate .In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate solicita ofertantilor/candidatilor documentele in original sau copie legalizata pentruconformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 aniMedia cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 400.000 lei. Echivalenta in euro seva calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationalaa Romaniei http: //www.bnr.ro , respectiv: 2008:1euro = 3.6827 lei; 2009:1euro = 4.2373 lei; 2010:1 euro = 4.2099 lei.In cazul asocierii criteriile de calificare privind situatia economico-financiarasi capacitatea tehnico-economica vor fi indeplinite prin cumul.Operatorii economici sustinuti de o alta persoana juridica vor dovedisustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respectivecare pune la dispozitie resursele financiare pe durata derularii contractului, conform prevederilor legislatiei in vigoare., Bilantul contabilSe va prezenta bilantul contabil pe ultimul an financiar incheiat (2010), insotit de anexele explicative, vizate si/sau inregistrate de organecompetente si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din parteabancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabilprecum si orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedicapacitatea economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Aceasta lista va fi insotita de o copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul? a unui proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor si/sauproces verbal de receptie finala prin care sa se confirme executarealucrarilor de drumuri in valoare de minim 200.000, 00 lei, fara TVA. Acestproces verbal va insotit si de o recomandare / document constatatorreferitor la indeplinirea obligatiilor contractuale, prezentata /prezentat inoriginal sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din parteabeneficiarului din care sa rezulte modul de indeplinire a contractului siimplicit de executie a lucrarilor.Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicatde catre Banca Nationala a Romaniei http: //www.bnr.ro , Lista principalelor lucrari executate in ultimi 5 aniPrezentarea listei privind principalele lucrari executate in ultimi 5ani conform Formularului 12F din sectiunea formulare., Se solicita completarea formularului 12H din sectiunea Formulare.Lista utilajelor va cuprinde minim urmatoarele utilaje: - statie de preparat mixturi asfaltice .- instalatie preparat emulsie bituminoasa- repartizator mixturi asfaltice .- statie sortare .- autobasculante .- autobetoniera .- buldozer .- buldoexcavator .- excavator .- autogreder .- cilindrii compactori- incarcator Wola- automacara .- laborator autorizat gr.II.In cazul asocierii, criteriile de calificare privind situatia personala sicapacitatea de exercitare a activitatii profesionale, vor fi indeplinite defiecare asociat iar criteriile de calificare privind situatia economicofinanciarasi capacitatea tehnico-economica vor fi indeplinite prin cumul.Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice decare poate dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucrari., Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in structura firmei a unui inginerspecializarea CFDP, a unui responsabil tehnic cu executia (RTE) indomeniu constructiilor de drumuri si a unui responsabil cu controlul calitatiiCQ in domeniul constructiilor de drumuri; pentru aceste persoane ofertantultrebuie sa prezinte CV-urile, diplomele de studii si atestatetele profesionale , personalul de care dispune sau al cariu angajament de participare a fostobtinut; contract de munca sau contract de colaborare, valabile pe totparcursul executiei lucrarilor de drumuri. Pentru CQ se admite siprezentarea deciziei interne de numire a acestuia in aceasta functie, conform legislatiei in vigoare.In cazul asocierii, criteriile de calificare privind situatia personala sicapacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Toti membri echipei de lucru nominlaizati vor prezenta o declaratie dedisponibilitate.Se solicita completarea formularului 12I din sectiuneaFormulare., Declaratie privind partea / partile din contract pe care operatorul economicare, eventual, intentia sa o subcontractezeSe solicita completarea formularului 12G din sectiuneaFormulare, insotita de acordul / acordurile de subcontractare ?daca este cazul., Informatii privind obligatiile contractuale in curs, daca existaFormular anexa 30Informatii privind obligatiile contractuale in curs, Persoanele responsabile pentru executia lucrarilorAnexa 35Persoanele rsponsabile pentru executia lucrarilor Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atestaImplementarea Sistemului de Management Calitate ISO 9001, Mediu ISO14001 cu specific de lucrari de drumuri. Certificatele se vor prezenta incopii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.Daca exista o asociere atunci liderul de asociere va avea obligatoriu acestecertificate iar pentru ceilalti asociati doar ISO 9001 sau orice alte probe saudovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivelcorespunzator al calitatii, cu specific de lucrari de drumuri.Standarde de asigurare a calitatii si a mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
20
Descriere: Durata de executie a lucrarii ( De ) ? 20 puncte, Durata de executie se va mentiona in luni calendaristice. P% =Ponderea punctajului este de 20% si se calculeaza dupa formula De = ( durata minima / durata ofertei ) x 20 . Durata deexecutie cea mai mica primeste punctajul maxim de 20 puncte. Durata minima de executie doua saptamani, durata maxima de executie 90 zile. In cazul in care vor exista doua sau mai multe oferte cu punctaje egale, atunci criteriul de departajare va fi pretul ofertei
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 08:08