Achizitie publica - Imbunatatirea retelei publice de apa in comuna Bordusani, jud. Ialomita
Detaliu pentru invitatia numarul 341399
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341399/27.12.2012
Denumire contract: Imbunatatirea retelei publice de apa in comuna Bordusani, jud. Ialomita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Bordusani (Primaria Bordusani)Cod fiscal: 4428094, Adresa: Com. Bordusani, Jud. Ialomita, Bordusani, Telefon: 0243311508, Fax: 0243311838
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Primaverii nr. 133, Com. Bordusani, Jud. Ialomita, Bordusani, Romania, cod postal: 927050, telefon: +40 243311508, fax: +40 243311838, persoana de contact: Moisescu Nicoleta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Primaverii nr. 133, Com. Bordusani, Jud. Ialomita, Bordusani, Romania, cod postal: 927050, telefon: +40 243311508, fax: +40 243311838, persoana de contact: Moisescu Nicoleta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Imbunatatirea retelei publice de apa in comuna Bordusani, jud. Ialomita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Imbunatatire retelei publice de apa in comuna Bordusani, jud. Ialomita.Realizarea obiectivului presupune contractarea proiectarii si executiei ce va consta in lucrari de captare front apa, aductiune puturi, retele distributie, imprejmuire foraje, drum acces front captare, alimentare cu energie electrica front captare.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 499, 280 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :109.980 lei, echivalenta garantiei de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelorForma de constituire , retinere si restituire a garantiei de participare se va conforma art.86 , art 87, art.88 din HG 925/2006 avand in vedere prevederile art.278A1 din OUG 34/2006, actualizate cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul aplicarii art.278A1 din OUG 34/2006 actualizata., suma ce va fi retinuta este de 8109.93 lei. Modelul de Scrisoare de garantie bancara este prezentat in Formularul L. Ofertele care nu sunt fnsotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma solicitate vor fi respinse la deschidere. Ofertantii IMM (conform Lege 346/2004)- garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.. In cazul depunerii de oferte fn asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera fn mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi fnsotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie 5 % din pretul fara TVA al contractuluiForma de constituire a garantiei de buna executie : conform art .90 din HG 925/2006, actualizata cu modificarile si completarile ulterioare. Mod de restituire se face conform art.92 din HG925/2006, actualizata cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii IMM(conform Legii nr. 346/2004) - garantia de buna executie se constituie In procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea fn prevederile art.180 din OUG 34/2006)a)Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.b)In cazul depunerii unei oferte in asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra fndeplinirea cerintei.c)In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra fndeplinirea cerinteiSe solicita completarea formulare A1 si Angajament tert sustinator(daca este cazul).Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude operatorii care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din ordonanta Documente de confirmare: -Certificate constatatoare de plata a obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local. -Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, modificata si completata prin Legea 337/2006. In acest sens, se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului.Ofertantul are obligatia sa prezinte in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul" certificate constatatoare privind fndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat - formulare tip emise de autoritatile competente.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat fnlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei fn care se depun ofertele fn conformitate cu prev.art.9 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011. Note: a)Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 lit.a), c1)si d) din ordonanta se solicita a fi indeplinita si de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.b)In cazul depunerii unei oferte in asociere cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Se solicita completarea formular BCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Se solicita completarea formular A3 Cerinta nr.4Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006Operatorii economici vot prezenta Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 .Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1. Nica Constantin ?primar2. Ion Elena - viceprimar3. Moisescu Nicoleta ? referent urbanism4. Ispir Ghita ?secretar5. Iancu Vasilica ? contabil6. Lungu Tache Ionel ? consilier7. Babes Claudia8. Chiru Iulian9. Costilof Fiona10. Filip Aurel11. Nae Mitu12. Niculae Eugen13. Paliciu Sorin14. Robu Ioana15. Robu Nicolae16. Scolnicu Ilarion17. Vranceanu GheorgheSe solicita completarea Formular A4 Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC- in caz contrar ofertantul va fi respins din procedura.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse fn certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de fnregistrare);
- obiectul principal si secundar de activitate;
- reprezentantii legali;
-existenta de mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizare judiciara sau faliment, conform Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform Legii nr.31/1990 republicata, si completata sau orice alta procedura.La evaluare va fi exclus din procedura orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prev.la art.181 din OUG34/2006, actualizata. Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora. Note: a)Acest document nu poate fi prezentat in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.b)In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC fn original, copie legalizata.sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului , la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala a ofertantului in perioada 2009;2010;2011: minim 10.998.500 lei.Bilant contabil la data de 31.12.2009 ;31.12.2010 ;31.12 2011 vizate de persoanele legal abilitate, sau alte documente considerate edificatoare de catre ofertant.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1.Declaratieprivind lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani. Pt. a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa poata prezenta un contract de lucrucrari de executie duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant - contract de natura si complexitate similara cu lucrarile ce fac obiectul contractului(proiectare+executie) a carui val. sa fie = sau > decat 5.370.000 lei fara TVA sau, un contract de proiectare in ultimii 3 ani in valoare de minim 220.000 lei si un contract de executie in ultimii 5 ani in valoare de minim 5.150.000 lei. Pt. demonstrarea experientei similare se vor prezenta: -certificat de buna executie din partea beneficiarului (in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"); / copii ale partilor relevante ale certificatelor , din care sa reiasa beneficiarul, valoarea, perioada si locul executiei lucrarii, ,Continuare cerinta 1: , precum si daca lucrea au fost executata in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Se solicita completarea Formularului C3.Modalitatea de indeplinire Lista principalelor lucrari finalizate va contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta: certificari de buna executie din partea beneficiarului (in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul");, Continuare cerinta 1: "); / copii ale partilor relevante ale contractelor , respectiv: partile, obiectul contractului, durata, valoare, semnaturi; / copie PV de receptie la terminarea lucrarilor sau copie PV de receptie finala , numai in cazul in care a expirat perioada de garantie a lucrarilor carea au fost prezentate ca experienta similara; / sau orice alte documente relevante. Se solicita completarea Formular C3., Cerinta nr.2Declaratie privind dotarile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractuluiDocumente care atesta detinerea (dotare proprie/fnchiriere/alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate fn realizarea obiectului contractului dintr care un minim de: - soft de proiectare adecvat- soft de ofertare- soft management de proiect- statie totala- 2 autobasculante- 2 buldoexcavatoar- 1 instalatie de foraj cu circulatie inversa- 1 foreza orizontala- 2 motocompresoare- 2 ciocane demolatoare- 2 maiuri compactoare- 1 cilindru compactor- 1 automacara- 1 autocarosata 8to, Continuare cerinta 2: Modalitatea de indeplinireSe solicita completarea Formular EDocumente care atesta detinerea (dotare proprie/fnchiriere/alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate fn realizarea obiectului contractuluiIn cazul asociatiilor, liderul asociatiei trebuie sa completeze Angajamentul privind sustinerea tehnica in care sa cuprinda dotarile de care dispun toti partenerii asociatiei. pentru realizarea contractuluiIn cazul sustinerii de catre o terta persoana, aceasta trebuie sa completeze Angajamentul privind sustinerea tehnica pentru tert sustinator in care sa cuprinda dotarile tehnice pe care le asigura pentru realizarea contractului., Continuare cerinta 2: Note: a) Capacitatea tehnica a operatorului economic poate fi sustinutasi de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridiceexistente fntre operatorul economic si persoana respectiva.b) Operatorul economic care beneficiaza de sustinere tehnicatrebuie sa doveeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unuiangajament ferm, fncheiat fn forma autentica, prin care confirmaca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice invocate.c) Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea fnconsiderare a resurselor cumulate ale tuturor membrilorgrupului, .Eventualilor subcontractanti nu li se impune fndeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea tehnica., Cerinta nr.3Declara tie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se solicita completarea Formularului F., Cerinta nr.4Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului Se solicita : ?1 specialist topo?un inginer/subinginer (sef santier) , declaratie de disponibilitate fn original; CV; diploma de licenta fn domeniul lucrarilor supuse licitatiei));?un responsabil tehnic cu executia ( RTE ) atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata ; declaratie de disponibilitate fn original; copie atestat si legitimatie fn termen de valabilitate)?un responsabil cu calitatea ( CQ) specialist in domeniul lucrarii ce urmeza sa fie executata;declaratie de disponibilitate fn original si copie dupa autorizatie/decizie interna) fn conf.cu Legea 10/1995 privind calitatea fn constructii.?un inspector SSM ; declaratie de disponibilitate fn original si copie dupa atestatul profesional)., Continuare cerinta 4: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Se solicita completarea Listei persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului insotita de CV-ul persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului.In cazul asociatiilor, liderul asociatiei trebuie sa completezeAngajamentul privind sustinerea profesionala in care sacuprinda personalul cheie de la toti partenerii asociatiei.In cazul sustinerii de catre o terta persoana, aceasta trebuie sacompleteze Angajamentul privind sustinerea profesionala pentrutert sustinator in care sa cuprinda personalul cheie ., Continuare cerinta 4: Note: Capacitatea profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respective, dar cu respectarea conditiilor impuse de Legea 319 a sanatatii si securitatii in munca si Legea 10 a calitatii in constructii.b)Operatrul economic care beneficiaza de sustinere trebuie sadovedeasca aceasta, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat fn forma autentica, prin care confirma ca va pune ladispozitia ofertantului resursele profesionale invocate.c)Daca un grup de operatori economici depune o ofertacomuna, atunci capacitatea profesionala se demonstreaza prinluarea fn considerare a resurselor cumulate ale tuturormembrilor grupului.d)Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinireacerintelor de calificare privind capacitatea profesionala., Cerinta nr.5Informatii privind subcontractantii Informatii privind asocierea- Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraOferta depusa de asociati trebuie sa respecte prevederile OUG 34/2006, HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Continuare cerinta 5: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Declaratia privind partea/partile din contract care sunt fndeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Oferta depusa de asociati trebuie sa respecte prevederile OUG 34/2006, HG 925/2006 modificate si actualizate1.Completarea Formularul D2.Lista cu subcontractantii va fi fnsotita de Acordurile desubcontractare3.In cazul prezentarii unor oferte comune, de catre mai multioperatori economici, prin asociere, se solicita completarea Acordului de Asociere. Cerinta nr. 1Respectarea de catre ofertant a unor standarde minime de asigurare a calitatii, care sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standard relevante in legislatia comunitara, certificate de organisme conforme cu seriile de standard comunitare privind certificarea calitatii-certificat ISO 9001(sau echivalent), emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara privind certificarea calitatii, cospunzatoare categoriei de importanta a lucrarilor pe care le oferteaza si reprezinta obiectul prezentei achizitii., Cerinta nr. 2Respectarea de catre ofertant a unor standarde minime de protectie a mediului in timpul indeplinirii contractului de lucrari -certificat ISO 14001(sau echivalent), emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara, cospunzatoare categoriei de importanta a lucrarilor pe care le oferteaza si reprezinta obiectul prezentei achizitii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
49
Descriere: Punctajul financiar pt. lucrarile de proiectare consultanta si executie - (Pmax=49pct.)Descriere : pt. cel mai mic prêt al lucrarilor de proiectare consultanta si executie stabilit in conf. cu cerintele caietului de sarcini se va acorda Pmax.=49 pct., pt. celelate oferte se aplica formula Pf(n)= prêt minim/prêt oferta(n)x49pct.
Durata de proiectare
10
Descriere: Pt.cel mai mic termen de proiectare.se acorda pct max.-10 pct.Pt.alte durate de proiectare se aplica formula- P(oferta n) =(termen minim exec.proiectare/termen exec. proiectare ofertat.( n))x10 pct.P(n)=pct.termen exec. Proiectare ofertat.Durata max exec..proiectare este de 3 (trei) luni calendaristice, iar cea minima de 1 luna , pentru un termen de exec. proiectare mai mic de 1 luna oferta nu se va puncta suplimentar, iar pentru un termen de exec. proiectare mai mare de 3 luni oferta va fi declarata neconforma.A se vedea solicitarile din caietul de sarcini.
Garantia acordata lucrarii
11
Descriere: Pt.cel mai mare termen de garantie se acorda pct max.-11 pct.Pt.alte durate de garantie se aplica formula- P(oferta n) =(termen garantie ofertat/termen maxim de garantie( n))x11 pct.P(n)=pct.termen garantie ofertat.Durata min.de garantie este de 1 (un) an calendaristic iar cea maxim admisa de 5 ani , pt. o durata a garantieimai mica de 1 an, oferta va fi declarata neconforma, iar pentru o durata a garantiei mai mare de 5 ani, oferta nu se va puncta suplimentar.A se vedea solicitarile din caietul de sarcini.
Costuri de mentenanta si costuri resurse tehnice si financiare pe perioada exploatarii
30
Descriere: Descriere: Pt.cel mai mic cost se acorda pct max.-30 pct.Pt.alte costuri se aplica formula- P(oferta n) =(costul minim ofertat/Costul ofertei( n))x30 pct.P(n)=pct.costul ofertat..A se vedea solicitarile din caietul de sarcini.Punctajul tehnic va fi Pt(oferta n)Descriere : Pt(oferta n)=Pt1(n)+Pt2(n)+Pt3(n)(Pmax=51pct.)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.12.2012 14:30