Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii forestiere - Construirea si modernizarea drumurilor forestiere din bazinul Muresului inferior(DAF Ghedus) si Crisului Alb (Zugau-Captalanu)


Detaliu pentru invitatia numarul 342724
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 342724/14.02.2013
Denumire contract: Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii forestiere - Construirea si modernizarea drumurilor forestiere din bazinul Muresului inferior(DAF Ghedus) si Crisului Alb (Zugau-Captalanu)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: La SEAP;www.e-licitatie .ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii forestiere - Construirea si modernizarea drumurilor forestiere din bazinul Muresului inferior(DAF Ghedus) si Crisului Alb (Zugau-Captalanu)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construirea a 3.64 km de drum - GHEDUSImbunatatirea caii de rulare prin reabilitarea a 14.59 km de drum - Zugau-CaptalanuValoarea estimata a lucrarilor este compusa din C+M in valoare de 5379135 lei si cheltuieli diverse si neprevazute, in valoare de 563143 lei , reprezentind 9.6% din valoarea cheltuielilor, conformHG 28/2008.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 942, 278 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 100000, 00 lei.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul de schimb lei/euro comunicat de BCE, pentru penultima zi lucratoare din luna anterioara celei de depunere a ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin depunere in numerar la casseria DS Arad/prin virament bancar in contul DS Arad, deschis la Reiffeisen BankArad, cu numarul RO 26 RZBR 0000060001027446 / printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii, de catre o societate bancara sau de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru deschiderea ofertelor.In situatia unei eventuale contestatii, respinse de CNSC, suma ce se va retine va fi cea stabilita in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale.Modul de restituire a garantiei de participare: Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006, in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 10 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrumentde garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari / prin virament in contul DS Arad, deschis la Trezoreria Arad, cu numarul RO 26 TREZ 0215069XXX008354/prin retineri succesive din valoarea facturilor emise, intr-un cont de garantii in favoarea DS Arad(deschis la Trezoreria unde este arondat ofertantul), in care se va varsa la deschidere 0.5% din valoarea, fara TVA, contractata. Cistigatorul va prezenta garantia de buna executie, autoritatii contractante, in original .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? si "Calitatea de participant la procedura" ;3.Declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG 34/2006; 4.Declaratie privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 ? Persoane cu functie de decizie in domeniul procedurilor de achizitie, in cadrul Directiei Silvice Arad: membrii CA: Tigan Teodor, Meches Mircea , Zorlintan Paula, Mucescu Ioan, Mogos Gheorghe, comisia de licitatie : Cuzman Avram, Bradean Florica, Pascalau Mircea, , Emil Toader, Trifon Daniel;5.Certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat , scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la pct.5 si 6 sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.i) Se va atasa Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire . Informatiile din Certificatul constatator sa fie corecte si actualizate la data limita a depunerii ofertelor.ii)pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va completa Fisa de Informatii generale;Media cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani - min. 10700000lei. Se va declara cifra de afaceri pe anii 2010 , 2011 si 2012 atat in lei cat si in euro. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE: 2010:4, 2122lei/euro2011:4, 2349 lei/euro2012:4, 4580 lei/euroCifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus ofertaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Se completeaza: ?Fisa de informatii privind Experienta similara?si declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Lista va fi insotita , conform HG 509/2011, de cel putin un document (contract/proces verbal de receptie/ document constatator/recomandare, etc)prin care sa se confirme executarea lucrarilor invaloare de cel putin 5350000, 00 lei.Documentul va fi insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE: 2008:3.6840 lei/euro2009:1.2399 lei/euro2010:4, 2122 lei/euro2011:4, 2349 lei/euro2012:4, 4580 lei/euro2.Se completeaza: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice (pentru indeplinirea corespun-zatoare a contractului)si Informatii referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului , conform formularelor C8 si C9 din propunerea financiara;, 3.Se completeaza : Declaratia referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pt asigurarea controlului calitatii;CV-ul persoanei responsabile CQ4.Se ofera informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala calificarea personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pt indeplinirea contractului ; se depun : CV-uri ale personalului responsabil pt indeplinire contract;Contract de angajare/contract prestare servicii /Angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pt indeplinirea contractului , Diploma de ing/subinginer in domeniul constructiilor pt persoana desemnata sef santier; Atestatul MLTPL ? valabil la data limita a depunerii ofertelor ? (in domeniul lucrarilor de constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele) al resp tehnic cu executia, insotit de o copie a contractului de munca/prestare servicii/angajament de participare;, 5.Se ofera Declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;6.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractului prin Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora 7.In cazul unei asocieri, ofertantul trebuie sa prezinteAcord de asociere in conformitate cu modelul din documentatie.In cazul in care oferta depusa de o asociere de mai multi operatori economici va fi declarata castigatoare, contractul de asociere va fi legalizat siva fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita a depunerii ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.Nota: Nu se accepta adeverinta eliberata de organisme competente pentru ofertantii care sunt in curs de obtinere a certificarii ISO 9001 sau echivalenta decit daca auditul a fost finalizat si din el rezulta ca ofertantul va primi certificarea., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data limita a depunerii ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.Nota: Nu se accepta adeverinta eliberata de organisme competente pentru ofertantii care sunt in curs de obtinere a certificarii ISO 14001 sau echivalenta decit daca auditul a fost finalizat si din el rezulta ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De la S.E.A.P.;www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2013 16:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer