Achizitie publica - Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de drumurile agricole si de exploatare in comuna Butoiesti
Detaliu pentru invitatia numarul 329419
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329419/12.06.2012
Denumire contract: Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de drumurile agricole si de exploatare in comuna Butoiesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna ButoiestiCod fiscal: 8033356, Adresa: Com.Butoiesti, jud. Mehedinti, Butoiesti, Telefon: 0252/373003, Fax: 0252/373226
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Butoiesti Com.Butoiesti, jud. Mehedinti, Butoiesti, Romania, cod postal: 227090, telefon: +40 252373003, fax: +40 252373226,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Butoiesti judetul Mehedinti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de drumurile agricole si de exploatare in comuna Butoiesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarea se afla amplasata in comuna Butoiesti si are ca scop modernizarea drumurilor de exploatare agricola pe o lungime de 6607 m.Lucrarile se vor realiza pe urmatoarele drumuri :1. De 2311 = 1607 m2. De 2312 = 2231 m3. De 2313 = 1339 m4. De 2314 = 1430 mTOTAL= 6607 MContractul presupune servicii de proiectare: Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie si executie lucrari.Verificare proiectpentru obiectivul de investitii ?Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de drumurile agricole si de exploatare in comuna Butoiesti?.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 986, 171 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Dagarantia de participare in valoare de 78.000 lei(IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare ).perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelorForma de constituire? In conformitate cu art 86 din HG 925/2006 sau? ordin de plata in contul RO33TREZ4642145020401XXX deschis la Trezoreria Statului sucursala Trezoreria Strehaia Str. Piata Radu Negru Nr 1 judetul Mehedinti.Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006, suma de: 7.766 lei din garantia de participare.
Garantie de buna executie
DaCuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se const., in conf. cu prev. art. 90 din HG 925/2006, prin deschiderea unui cont la Trez. Strehaia in favoarea Aut. Contractante unde se va depune garantia integral sau prin depunerea initiala a unei sume reprezentand 0, 5% din valoarea contractului si retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute de H.G. nr.1045/2011. (IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu cond. prezentarii doc.just. corespunzatoare)Ofertantul declarat castigator are obligatia de a const. garantia de buna executie a contr. in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contr., sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prev. art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareF 12) Certificatului de cazier judiciar al societatii3) Declaratii privind calitatea de participant la proceduraF 124) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F 2B.Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului :1. Rusinaru Ioan ? Primar2. Nanuti Ion - Viceprimar3. Andrei Raluca - Secretar4. Buzatu Janina - Contabil5. Dobre Gheorghe ? consilier buget finante6. Trusca Nicolae ? consilier buget finante7. Savu Vasile ? consilier buget finante8. Grigorescu Victoria ? consilier buget finante5) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, F 2A.6) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare F 2;7) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;8) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;Documentelese vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ? conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: ? Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.? Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Prezentarea Certif constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contr trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.A.C. poate solicita op ec selectat acest document in original sau copie legalizata inainte de incheierea contr de lucrari. Op ec nerezidenti (straini): vor prezenta doc care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarilecare fac obiectul prezentului contr, in conf cu tara de origine/tara in care op ec este stabilit.Doc se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota: ?Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.?Daca un grup de op ec depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contab pentru ultimii 3 ani 2009, 2010 si 2011, in copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul?, vizate si inregistrate de organele competente. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului., Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani care sa fie de minim7.800.000 lei (exlusiv TVA).Nivelul indicatorului financiar ?Licihiditate generala?sa fie mai mare sau egal cu 99% raportat la ultimul exercitiu financiar incheiat.Daca un grup de op economici depun o oferta comuna se vor lua in considerare resursele cumulate ale tuturor membrilor grupuluiDeclaratie pe proprie raspundere privindcalculul si nivelul indicatorului financiar lichiditate financiara., Acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suf pentru realiz unuicash-flow de executie a lucrarii, in valoare de 1.500.000 lei, pe o perioada de 4 luni conform Ordin 509/2011 al presedintelui ANRMAP. Perioada de executie este de 8 luni., Tert sustinator (daca este cazul )In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conformprevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele lucrari /servicii executate in ultimii 5 ani/3 ani, Cerinta 1Experienta similara.Pentru lucrari: Experienta similara pentru executie minim o lucrare avand ca obiect constructie/modernizare drumuri in valoare minima de cel putin 3.900.000 lei fara TVA executata in ultimii 5 ani.Pentru servicii: Experienta similara pentru proiectare minim o lucrare avand ca obiect proiectare constructie/modernizare drumuri si asistenta tehnica pe parcursul executiei in valoare minima de cel putin 60.000 lei, fara TVA proiectata in ultimii 3 ani.Se mentioneaza ca cei 5 respectiv 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Sau un contract proiectare + executie lucrari similare in valoare minima de 3.900.000 lei fara TVA., Continuare cerinta 1Pt lucrarile si serviciile prez drept experienta similara se vor prezenta : -copii dupa parti relevante a unui contract de lucrari/servicii(parti, durata, valoare, garantii, semnaturi), - copie dupa pv de receptie partial la terminarea lucrarilor/serviciilorpv de receptie finala ? daca a expirat perioada de garantie acordata lucrarilor, -Recomandare care trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;daca pe parcursul executiei lucrarilor/serviciilor au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari/servicii, cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitateDocumentele se vor prezenta in copie lizibila , ,conform cu originalul?., Cerinta 2Decl refer la utilaj, instal, echipam tehn de care dispune op ec pt indeplinirea coresp a contr de lucrariNivel min pt exec: Ofert trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau dispune (propr, leasing sau prin contr /conv de inchiriere) sau un angaj de punere la disp a urm tipuri de echipam: -Autobasculante-Autogreder-Buldoexcavator-Cilindru compactor terasamente-Laborator incercari grad II pt materialele princip de constr, -acces la produse de balastiera proprii sau pe baza de contr de inchir/furniz, sau un angaj de punere la disp-acces la produse de cariera proprii sau pe baza de contr de inchir/furniz sau un angaj de punere la disp-statie de betoane autorizata-statie de preparare a mixturilor asfalticeautorizataNivel min pt proiectOfert trebuie sa dispuna de logistica, echipam necesare realiz serviciilor, tehnica de calcul si soft adecvate(statie totala, soft devize, soft proiectare drumuri, echip editare), Continuare cerinta 2In cazul utilajelor detinute prin contract/conv de inchiriere sau un angaj de punere la disp, decl va fi contrasemnata de catre locator.Ofert vor prez copie lizibila, "conform cu originalul? dupa docum de provenienta (facturi, declaratii vamale, contr de inchiriere, contr de leasing);
-in cazul laboratorului copie conf a contr de prestari sevicii, daca este cazul, si copie autoriz de functionare;
-in cazul balastierei si carierei copie conf a contr de prestari sevicii, sau un angaj de punere la dispozitie daca este cazul.in cazul statiilor de betoane si mixturi asfaltice copie conf a contr de prest sevicii, sau un angaj de punere la dispozitie, daca este cazul si rapoartele de inspectieNeprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor docum va conduce la resp ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 3Inform referitoare la pers angajat si la pers tehnic de specialitate responsabil pentru indeplinirea contrNivel min pt executie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: -1 sef santier cu studii de inginerie CFDP;
-1 responsabil tehnic cu executia pentru domeniul drumuri (RTE);
-1 sef punct lucru inginer /subinginer CFDP-1 responsabil cu managementul sanatatii si securitatii in munca;
-1 responsabil cu managementul mediului;
-1 responsabil cu controlul tehnic de calitate pentru domeniile drumuri si produse pentru constructii (atestat sau decizie interna de numire);
-1 topografNivel minim pentru proiectare: -1 inginer cu studii de inginerie CFDP si o exp de minim 5 ani-1 inginer geotehnician-1 inginer topo- verificator tehnic atestat domeniul drumuri, Continuare cerinta 3Nu se accepta prop de pers de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate;
-cv pers deconducere si de specialitate in orig semnate si datate.Ofertantul va prez in copie certificata pentru conf cu originalul urmatoarele documente: ?extras REVISAL, si/sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective, astfel incat din documentele prez sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi;?diplome privind specializarea personalului;?autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.?Angajament de participareNota: Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraIn cazul in care pt indeplinirea contr nu este necesara subcontractarea, op ec va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare, in conf cu prev art. 11 alin. (7) din H.G. 925/2006, pt partea lor de implicare in contr care urmeaza sa fie indeplinitAC va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract .Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai prin acordul AC si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial .In cazul in care ungrup de op ec depun oferta comuna aceasta cerinta trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului, Cerinta 4Informatii privind asociereaNota: In cazul asoc unui grup de op ec, indeplinirea cerintelor privind situatia ec?financiara precum si capacitatea tehnico?ec se demonstr prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune doc relevante mentionate.Op ec au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: ? faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiileasumate prin acesta;? nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;? comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face prin liderul asociatiei;, Continuare cerinta 4in cazul in care of asociatiei este decl castigatoare, platile efectuate in baza contr de achiz publ se vor face in contul indicat decatre liderul asoc;partea/partile din contr care urmeaza sa fie indepl/indeplinite de fiecare asociat in parte.Inf privind asocierea: Nota: In cazul asocierii unui grup de op ec, indepl cerintelor privind situatia ec-financiara precum si capacitatea tehnico-ec se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune doc relevante mentionate din care sa rezulteindeplinirea cerintelor respective.AC isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este decl castigatoare.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Tert sustinator(daca este cazul)In cazul in care cerintele de calif referitoare la sit ec si fin si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angaj ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate.Angaj de sustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr.925/2006.Pers care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire, conf prev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face face parte integranta a contractului de achizitie publica. Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii), Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001:2005 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara Punctajul (60 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul totalse acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b)Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P1=Pretmin x 60 /Pret(n), Unde: P1- punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul total?;Pretmin- pretul cel mai mic ofertat;Pret(n)- pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul.Punctaj maxim: 60.00.Ponderea componentei financiare: 60.00%
Garantia acordata lucrarilor (luni)
20
Descriere: Garantia acordata lucrarilor se va exprima in luni. Durata minima acceptata (sub care oferta va fi considerata neconforma) este de 12 luni, iar durata maxima - 60 de luni.- pentru cea mai mare durata degarantie acordata lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 20 de puncte;
- pentru o alta durata decat cea prevazuta mai sus se acorda punctaj astfel: PDG = (Dn / Dmax) x 20.
Termenul de prestare a serviciilor de proiectare
20
Descriere: Termenul de prestare a serviciilor de proiectare (nr. de zile cuprinse intre data semnarii contractului si data pina la care se inainteaza beneficiarului PT , DDE, PAC conform caiet de sarcinii) =(t minim * 20 / t ofertat ) se va exprima in nr. zile undet minim este termenul de prestare a serviciilor de proiectare cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 20 de puncte;undet ofertat este termenul de prestare a serviciilor de proiectare al ofertei evaluate. Oferta cu un termen de prestare a serviciilor de proiectare mai mare de 60 de zile va fi respinsa. Oferta cu un termen de executie mai mic de 5 de zile nu se va puncta suplimentar.Punctaj maxim: 20.00
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP si sediul AC pentru partea grafica pe baza de solicitare scrisa adresata autoritatii contractante prin fax/posta cu cel putin 2 (doua) zile inaintea datei de depunere a ofertei.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 15:15