Achizitie publica - Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de drumurile agricole si de exploatare in comuna Pristol
Detaliu pentru invitatia numarul 333691
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333691/16.08.2012
Denumire contract: Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de drumurile agricole si de exploatare in comuna Pristol
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PRISTOL (PRIMARIA COMUNEI PRISTOL)Cod fiscal: 4639822, Adresa: COMUNA PRISTOL, MEHEDINTI, Pristol, Telefon: 0252/394502, Fax: 0252/394502
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA PRISTOL, MEHEDINTI, Pristol, Romania, cod postal: 227385, telefon: +40 0252394502, fax: +40 0252394502, persoana de contact: NEAMTU ION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL PRIMARIEI PRISTOL, COMUNA PRISTOL, MEHEDINTI, Pristol, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de drumurile agricole si de exploatare in comuna Pristol
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie ?Imbunata?irea ?i dezvoltarea infrastructurii legate de drumurile agricole ?i de exploatare in comuna Pristol? ? valoare estimata 3.126.174 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 126, 174 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
I.Autoritatea Contractanta solicita Garantie de participare eliberata in numele ofertantului in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare care va fi emisa de catre o societate bancara/societate asigurari, in cuantum de 6.906, 17 lei;II. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, si anume cel putin 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.III. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.IV. Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Se va completa dupa caz Formularul 20A/20BIn cazul depunerii unei contestatii, de catre operatorul economic, daca CNSC respinge contestatia depusa ca fiind nefondata, autoritatea contractanta, va retine din garantiade participare, in conf.cu art. 278^1 din OUG 34/2006. Garantia de participare se va restitui in conf. Cu art. 88 ? HG nr. 925/2006 cu modif si complet ulterioare.Nota: - Garantia de participare se va prezenta separat, nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.- Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se const., in conf. cu prev. art. 90 din HG 925/2006, prin deschiderea unui cont la Trez. Vinju Mare in favoarea Aut. Contractante unde se va depune garantia integral sau prin depunerea initiala a unei sume reprezentand 0, 5% din valoarea contractului si retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute de H.G. nr.1045/2011. (IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu cond. prezentarii doc. just. corespunzatoare)Ofertantul declarat castigator are obligatia de a const. garantia de buna executie a contr. in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de15 zile de la data semnarii contr., sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prev. art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completarile ulterioare (formular 1)2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completarile ulterioare (formular 2)3.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (formular B)4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare (formular A). In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Neamtu Ion - primar, Constantinescu Adrian - Viceprimar, Marinoaia Stefan - Contabil, Giurca Dorina - secretar, Totoroanta Daniel Lilian - responsabil serviciul urbanism, consilierii locali Boacara ?tefan, Boldea Nicolae, Chelu Ion, Ditrich Constantin, Fulga Milian, Garagancea Stefan, Mogosanu Stelica, Negea Valentin, Trusca Gheorghe, Veleanu Viorel. In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului, are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant).5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul 3)6. Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele de la pct. 6 si 7 se pot depune in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. In cazul in care sunt depuse in copie simpla, acestea se vor solicita in original ofertantului declarat castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii.Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata pentru persoane fizice / juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa se dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens ( traducere autorizata in limba romana) Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitate de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiuneaconform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati complementare (executie lucrari si proiectare sau supervizare si proiectare sau categorii specializate de lucrari, sau alte asemenea), iar un membru/membrii participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate (principal sau secundar) al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza.Nota 3: Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu excep?ia cazului in care ofertantul depune, conform art. 11, al. 4 din HG 925/2006, declaratia initiala pentru demonstrarea indeplinirii cerin?elor de calificare prevazute la art.176 din OUG 34/2006
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani sa fie de minim 6.252.348 lei. Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de o alta persoana, conform OUG34/2006; operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine, conf. art.186 din OUG34/2006., Alte informatii privind situatia economica -financiara: Resurse negrevate de datoriiCash-flow: ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la/sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit sau alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea cash-flow-ul de executie pentru trei luni de derulare a contractului conform graficului de executie, in suma de min. 520.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani si lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani (ultimii 3 ani, respectiv 5 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor)., Prezentare fise de experienta similara pentru contracte a caror obiect a fostservicii de proiectare drumuri. Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obligatia de a efectua conversia in monedaEuro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa. PENTRU PROIECTARE prezentarea unui contractsimilar privind PROIECTAREA DE DRUMURIprestat in ultimii 3 ani al carui obiect este similar cu serviciile care urmeaza a fi prestate, in valoare de cel putin egala cu 60.000 RON.Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupainformatiile relevante din contract, procese verbale de receptie a lucrarilor respective si recomandare din partea beneficiarului, Prezentare fise de exeperienta similara pentru contracte a caror obiecte a fost executia de lucrari de drumuri. Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obligatia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa. PENTRU EXECUTIA DE LUCRARI - prezentarea unui contract executat in ultimii 5 ani avand ca obiect lucrari de drumuri a caror valoare sa fie cel putin egala cu 3.064.642 RON. Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa informatiile relevante din contract, procese verbale de receptie a lucrarilor respective si recomandare din partea beneficiarului., UtilajeOfertantul dispune de echipamente si utilajenecesare pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului.Se vor prezenta documente care atesta detinerea ( dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a principalelor utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului asa cum rezulta din studiul de fezabilitateatasat prezentei Fise dedate a achizitiei.Utilaje, instalatii, echipamente tehnice si laboratoare implicate in realizarea contractului sunt: Statie pentru producerea mixturilor asfaltice autorizata conform legiiStatie de betoane autorizata conform legii, Autobetoniera ? min 2 bucstatie totala ? min 1 bucautogreder ? min. 1 bucbuldozer ? min. 1 bucrepartizator mixturi asfaltice ? min. 1 buc.cilindru compactor ? min. 2 buc.Excavator ? min. 1 bucAutobasculante ? min. 6 buc., Ofertantul are drept de folosinta sau detine laborator autorizat (de minim gradul II) cu profile corespunzatoare (G.T.F; M.B.M; B.Ba.Bp; A.N.C.F.D; M.D; D.) pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier** Nota: G.T.F ? Geotehnica si teren de fundare; M.B.M ? Materiale pentru betoane si mortare; B.Ba.Bp ? Beton, Beton armat, beton precomprimat; A.N.C.F.D ? Agregate naturale pentru lucrari de CF, drumuri; M.D ? Materiale pentru drumuri; D ? Drumuri., Personal minim necesar: pt. proiectare: 3 proiectanti ? ingineri licentiati ai uneiFacultatii deConstructiiin specializ. CFDP;, Pt. executie: 1. Manager de Proiect (contract)Calificare si experienta- licentiat. al unei Facultatii de Constructiiin specializarea CFDP ? diploma inginer ; Experienta profesionala: - experienta profesionala in contracte/proiecte de lucrari de constructii in domeniul infrastructurii de transport rutier pe pozitia de Coordonator de Proiect sau in pozitii similare care sunt: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager Proiect2.Sef de santierCalificare si experienta ? licentiat. al unei Facultatii de Constructiiin specializarea CFDP ? diploma inginer - experienta profesionala in contracte/proiecte de lucrari de constructii in domeniul infrastructurii de transport rutier pe pozitia de ?ef de ?antier sau in pozitii similare care sunt: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager, 1. R.T.E.Calificare si experienta licentiat. al unei Facultatii de Constructii- diploma inginer/subinginer persoana nominalizata va fi autorizata conform Ordinului nr. 777/2003 al M.L.P.T.L(in domeniul constructii de drumuri)2. Responsabil cu asigurarea CalitatiiCalificare si experienta - licentiat. al unei Facultatii de Constructii- diploma de inginer ; Experienta profesionala: experienta profesionala in contracte/proiecte de lucrari de constructii in domeniul infrastructurii de transport rutier pe pozitia de Responsabil control calitate/Responsabil tehnic cu calitatea/sef laborator/responsabil cu asigurarea calitatii /inginer calitate. 3. Coordonator securitate si sanatate in muncaCalificare si experienta- licentiat. al unei Facultatii de Constructii- diploma de inginer; Formarea specifica de Coordonator securitate si sanatate in munca actualizata la fiecare 3(trei) ani, in conformitate cu HG nr. 300/2006, Reg din 23.03.2007 ., INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTIIIn cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum sidatele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti., Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1.Formularul nr. 10 din Sectiunea 2 2. Pentru expertii cheie care sunt angajati ai ofertantului se va prezenta - Formularul nr. 11 pentru fiecare expert cheie propus 3. Pentru expertii cheie care nu sunt angajati ai ofertantului se va prezenta - Formularul nr. 12 pentru fiecare expert cheie propus 4.Certificate / documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare - pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va depune: a) Formularul nr. 13b) copii legalizate/ copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale diplomelor obtinute, ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV c) Expertii cheie trebuie sa prezinte documente justificative pentru demonstrarea experientei profesionale si anume: c1) pentru experienta profesionala se vor prezenta: - fie o declaratie pe propria raspundere a expertului , fie carnetul contract individual de munca sau documente echivalente din care sa reiasa perioada din CV Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare ISO 9001 sau echivalent., STANDARDE PRIVIND PROTECTIA MEDIULUI Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de protectie a mediului, respectiv detine certificare ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Descriere: Oferta admisibila cu pretul cel mai mic obtine 50 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = pretul ofertei cu pretul cel mai mic /pretul ofertei luate in calcul X 50Oferta castigatoare trebuie sa aiba o valoare egala sau mai mica decat bugetul alocat pentru contract. Daca toate ofertele admisibile depasesc bugetul alocat contractului, procedura de atribuire se anuleaza
Durata de executie
20
Descriere: Descriere: Oferta admisibila cu durata cea mai mica obtine 20 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = durata ofertei cea mai mica/durata ofertei luate in calcul X 20.Ofertele cu o durata de executie peste 18 luni nu vor fi punctate suplimentar. Ofertele cu o durata de executie mai mica de 12 luni nu vor fi punctate suplimentar Durata de executie se va exprima in luni calendaristice.
Perioada de garantie a lucrarii
30
Descriere: Descriere: a) pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda punctajul maxim (30 puncte);b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la punctul a) se acorda punctajul astfel: P garantie (n) = [(perioada (n) ? 12) /84-12)] x30;Formula a fost stabilita astfel, incat oferta admisibila cu o Perioada de garantie a lucrarii de 12 luni va primi ?zero? puncte. Perioada minima de garantie admisibila este de 12 luni, perioada maxima fiind de 84 luni.Perioada de garantie a lucrarii se va exprima in luni calendaristice.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (FEADR)
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2012 21:28