Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de drumurile agricole si de exploatatie in comuna Redea


Detaliu pentru invitatia numarul 335062
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA REDEA (PRIMARIA)
Numar invitatie: 335062/06.09.2012
Denumire contract: Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de drumurile agricole si de exploatatie in comuna Redea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA REDEA (PRIMARIA)Cod fiscal: 4286550, Adresa: REDEA, Redea, Telefon: 0249544007, Fax: 0249544007
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: REDEA, Redea, Romania, cod postal: 237370, telefon: +40 249544007, fax: +40 249544072, persoana de contact: Primar BALA DAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Redea, localitate Redea, judet Olt.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de drumurile agricole si de exploatatie in comuna Redea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de drumurile agricole si de exploatatie in comuna RedeaLUNGIME DE TRONSOANE ASFALTATE8.29 KMLUNGIME DE DRUMURI LATERALE 0.3 KM
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 755, 228 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
50000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul sipentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul fara TVA al contractului - Mod de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din in sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Modalitati de participare la achizitia publica: Oferta va fi insotita de Scrisoarea de inaintare conform modelului ? Anexa 11. Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, fie ca subcontractant sau ca partener al societatii mixte/ consortiului /asocierii.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acelasi contract va conduce la respingerea ofertelor respective.3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Numarul asociatilor nu se limiteaza. Acordul de asociere se va intocmi conform modelului prezentat la sectiunea V ? Formulare si modele. Ofertele depuse de companii care sunt partenere la doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o societate mixta / consortium /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate documentele de calificare solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii precum si categoriile de lucrari/servicii executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal pe toti partenerii.c) Unul dintre membri trebuie numit ca partener conducator (leader) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata prin cate o imputernicire scrisa, semnata de fiecare partener in parte, prin reprezentantii sai legali.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (leaderului).e) Toti partenerii din cadrul societatii mixte/consortiului trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.f) Structura sau constituirea societatii mixte/consortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu/ asociere /societate mixta trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial.4. Cerinta obligatorie: prezentare formulare completate din documentatia de atribuire privind calitatea de participant la procedura.Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;Mod de dovedire: Se va completa Anexa 2 Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, modificata si completata prin Legea 337/2006. In acest sens, se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului.Va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de lucrari orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.Mod de dovedire: a)Prezentare Anexa 3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;b) certificate constatatoare de plata a obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local (Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlului Financiar de Stat - Administratia Finantelor Publice si Certificat privind taxele si impozitele locale emis de Primarie - Directia taxe si impozite locale)Ofertantul are obligatia sa prezinte aceste documente in original/copie legalizatasau copie conform cu originaluldin care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va completa Anexa 4 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน?din OUG 34/2006Ofertantul/Candidatul/Ofertantulasociat/Subcontractantul/tert sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (Primar Bala Dan, Ion Constantin Viorel-viceprimar, Vasile Cornel Marius ? ins. Achizitii publice, Preda Maria secretar - membrii comisiei de evaluare)si consilierii locali: Boarta Dan Ionut, Capatina Marian, Ciuca Florian, Dobromir Constantin, Ion Craiu, Marin Marian, Moanta Ileana, Moraru Nicolae, Neagu Oprea, Radoi Aureleste exclus din procedura de atribuire.Ofertantul trebuie sa completeze formularul si sa il depuna in cadrul ofertei, cerinta fiind in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr.314/12.10.2010.Se va completa Anexa 5 - ?Certificat de participareCerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie.Mod de dovedire: Se va completa Anexa 6 Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Persoane juridice/fizice romane: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriii) Se va atasa, in original/copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor), din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si asociatii sai, daca este cazul.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Persoane juridice /fizice straine: -Ofertantul sa fie legal inregistrat.-Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare participant, indiferent de calitatea in care participa la oferta.i) Se vor atasa copii dupa original si traducere in limba romana dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.ii) Se vor atasa copii dupa original si traducere in limba romana dupa documentele de infiintare ale operatorului economic (actul constitutiv, contractul de societate, statutul etc., dupa caz), cu toate modificarile intervenite (actele aferente modificarilor) pana la data deschiderii ofertelor.iii) Se vor atasa documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Informatii privind situatia economico ? financiaraMedia cifrei de afaceri globala din ultimii trei financiari incheiati (2009, 2010 si 2011) -sa fie cel putin 7.500.000 lei sau echivalent in euro.prezentare in copie lizibila: Bilant contabil la data de 31.12.2009, 31.12.2010 , 31.12.2011 vizat de DGFP sau insotit de confirmare depunere la RNC sau alte documente edificatoare in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul ec. nu poate prezenta bilanturile contabile.Pentru persoanele juridice straine se accepta orice act doveditor, eliberat de catre organele competente din tara de origine a operatorului economic, cu traducere autorizata si legalizate la un notar public din Romania., Cerinta 2: Informatii privind bonitatea generala Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, pe o perioada de 3 luni in valoare de cel putin 900.000 lei. Prezentare Scrisori de bonitate sau alte documente justificative privind accesul la resurse financiare eliberate de banci sau alte institutii financiare care sa demonstreze ca ofertantul va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate ori alte mijloace financiare pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, Tert sustinator (daca este cazul ) In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentare Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (se considera pana la data limita de depunere a ofertelor) insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;, Cerinta 1: Experienta similara: executia in ultimii 5 ani (raportat la data limita de depunere a ofertelor) de lucrari similare ca natura si complexitate cu cele care fac obiectul prezentului contract de minim 3.500.000 fara TVAPrezentarea recomandarilor si a Proceselor verbale de receptie, in copie ?conform cu originalul? pentru contractele prezentate ca experienta similara., Cerinta 2: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Prsonal minim necesar indeplinirii contractului: . RTE pentru domeniul constructii rutiere, atestat de MDRT; Sef santier ? inginer constructii rutiere, drumuri si poduri , 1 pers. responsabila cu controlul tehnic de calitate in constructii ?domeniul drumuri ;1 pers. responsabila cu managementul sanatatii si securitatii in munca (cu studii superioare) pentru santiere temporare sau mobile cf.HG 300/2006;, Completare cerinta 2: Prezentarea Lista personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului .Pentru toate persoanele propuse pt. indeplinirea contractului se va prezenta: CV in orig semnate si datate. copie certificata pentru conf cu originalul dupa diplome de studiu, certificate, atestari profesionale care sa demonstreze pregatirea pregatirea profesionala in domeniul cerut, acte care sa dovedeasca relatia juridica a specialistului propus cu operatorul economic ofertant.In cazul unei asocierii fiecare asociat va prezenta formularul iar cerinta minima se considera indeplinita cumulat., Cerinta 3: PrezentareDeclaratie privind utilajele si echipamentele tehnologice, inclusiv dotarile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Informatii privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispun operatorii economici pentru indeplinirea contractului . Sunt considerate strict necesare: Statie de sortare; Statie preparat mixturi asfaltice; -Utilaj pentru punerea in opera mixturi asfaltice, Autobasculante;
- Buldoexcavator; -Laborator de gradul I sau II certificat SREN-ISO/CEI 17025 (propriu sau cu contract de colaborare) care sa detina: a) min. 1 echipament pentru determinarea capacitatii portante, inclusiv software pentru prelucrarea datelor si calculul structurii rutiere si b)min. 1 echipament pentru determinarea.planeitatii si rugozitatii., Completare Cerinta 3: Ofertantul va constitui dovada ca detine (in dotare proprie, prin contracte, conventii de inchiriere, angajamente, etc) echipamentele, utilaje, mijloace fixe si alte dotari strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.Pentru echipamentele mentionate la lit. a si lit. b se accepta si prezentarea unui contract de colaborare cu un laborator atestat pentru efectuarea acestor genuri de testari..Toate utilajele prezentate trebuie sa fie in stare de functiune tehnica optima iar cele doua statii trebuie sa detina inspectia tehnica si autorizatie de mediu valabile. ISO 9001:2008 (sau echivalent) valabil la data deschiderii ofertelor.Se vor prezenta copii legalizate/ copie cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificatele emise de institutiile acreditate sa elibereze respectivele certificari2. Sunt admise standarde echivalente celor mentionate anterior, cu indeplinirea conditiei privind dovedirea asigurarii lor la un nivel corespunzator.3. Nu se admit operatori economici in curs de autorizare. In cazul unei asocieri cerinta obligatorie trebuie indeplinita individual de fiecare asociat pentru domeniile de activitate pentru care declara ca va executa lucrarea ( prezentate in acordul de asociere)., ISO 14001:2005 (sau echivalent) pentru domeniile de activitate care fac obiectul contractului, valabil la data deschiderii ofertelor.Se vor prezenta copii legalizate/ copie cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificatele emise de institutiile acreditate sa elibereze respectivele certificari2. Sunt admise standarde echivalente celor mentionate anterior, cu indeplinirea conditiei privind dovedirea asigurarii lor la un nivel corespunzator.3. Nu se admit operatori economici in curs de autorizare. In cazul unei asocieri cerinta obligatorie trebuie indeplinita individual de fiecare asociat pentru domeniile de activitate pentru care declara ca va executa lucrarea ( prezentate in acordul de asociere).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Oferta admisibila cu pretul cel mai mic obtine 70 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind formula: Pn= pretul ofertei cu pretul cel mai mic /pretul ofertei luate in calcul X 70Oferta castigatoare trebuie sa aiba o valoare mai mica sau egala decat bugetul alocat pentru contract.
Termenul de executie a lucrarilor
30
Descriere: 1. Pentru cea mai scurta perioada de executie a lucrarilor care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, dar nu mai mica decat perioada minimala impusa de catre autoritatea contractanta (respectiv 6 luni), se acorda punctajul maxim alocat acestui factor respectiv 30 puncte; 2. Pentru o perioada cuprinsa intre minimul si maximul indicat de autoritatea contractanta (minim 6 luni, maxim 12 luni) punctajul se va acorda astfel: Pn = (Permin/Pern) x punctajul maxim alocat Unde: Pn ? punctaj oferta evaluata; Per min ? perioada de realizare a obiectivului minima ofertata; Per n ? perioada de realizare a obiectivului cuprinsa in oferta evaluata.3. Oferta care prezinta o perioada mai mica de 6 luni nu se va puncta suplimentar..
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2012 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer