Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de drumurile agricole si de exploatatie in comuna Punghina


Detaliu pentru invitatia numarul 340235
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PUNGHINA
Numar invitatie: 340235/29.11.2012
Denumire contract: ?Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de drumurile agricole si de exploatatie in comuna Punghina
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PUNGHINACod fiscal: 6449913, Adresa: strada Principala, Punghina, Telefon: 0252/392355, Fax: 0252/392355
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Principala, Punghina, Romania, cod postal: 227410, telefon: +40 252392355, fax: +40 252392355, persoana de contact: IOSIF BEBE LUNCAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Punghina, strada Principala, Punghina, Romania, cod postal: 227410
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de drumurile agricole si de exploatatie in comuna Punghina
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului este executia lucrarilor pentru ?Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de drumurile agricole si de exploatatie in comuna Punghina?, conform documentatiei tehnice postate pe SEAP.Traseul proiectat in plan are o lungime de 6360 m ( 3 sectoare de drum ) si se suprapune pe traseele drumurilor existente.1. DE DJ 563 (Pod Ciment Punghina)- Stejeri DC 122 (Pod ciment Recea)? Lungime 4800 m ;2. DE Parvu Liviu ? Rosiori ( Tronson 1 ) - Lungime 1455 m ;3. DE Casa Barbulescu ? DN 56A ? Lungime 105 m ;4. Podete tubulare transversal drumului d=600mm, L=7.50m;5. Podete tubulare la drumurile laterale d=600mm, L = 5.00m;6. Rigole de beton;7. Amenajarea intersectiilor si drumurilor laterale;8. Lucrari de semnalizare si marcaje rutiere.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 914, 204 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 78284, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin virament in contul nr. RO41TREZ46521360250XXXXX deschis la TREZORERIA Vanju Mare, Cod fiscal 6449913, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (Formular 10). Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia cand ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 86 din HG 925/2006. In cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma conform art. 2781 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
DaCuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului.Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin (1) din HG 925/2006. Se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: 1. In cazul in care oferta nu este semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului se va completa Formularul nr. 24 Imputernicire pentru semnatarul ofertei;2. Formularul nr. 1 - Declaratie de eligibilitate;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.3. Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG34/2006.4. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);5. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? , insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.6. Formularul nr. 2A - Certificat de participare cu oferta independenta;7. Formularul nr. 2B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Drinceanu Costel Gelu, Nicu Gheorghe, Vasile Mioara, Luncan Iosif Bebe, Dobrica Margareta, Guina Silviu, Cuteanu Claudia, Roman Jana si consilierii locali: Oana Ion, Grancea Adrian, Craciun Ion, Tudor Liviu, Calescu Cornelia, Cuteanu Ion, Mota Marian, Urucu Ion, Draghici Alexandru, Enta Dumitru, Apetrei Mihai, Ghita Gheorghe.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.8. Formularul nr. 12 - Declaratia privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular. Certificate inregistrare persoane juridice romane.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorialDin documentele prezentate trebuie sa reiasa ca informatiile cuprinse sunt reale la data limita de depunere a ofertelor. Documentelevor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Certificate inregistrare persoane juridice straine: Documente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilanturile contabile vizate si inregistrate de organele competente, pentru anii 2009, 2010, 2011. Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul carora legislatia tarii de origine nu prevede inregistrarea bilantului. Ofertantul va prezenta ultimele 3 bilanturi contabile anuale si anexele la acestea. Bilanturile contabile in copie lizibila ?conform cu originalul ?. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizateale documentelor solicitate mai sus., Cerinta nr. 2Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat7828408, 00 lei; Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati (www.bnr.ro). An 2009, Curs mediu = 4, 2373; An 2010, Curs mediu = 4, 2099; An 2011, Curs mediu = 4, 3197;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste cerinte., Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d). Completare Formular 8; Completare Formularul 3; Bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010, 2011, in copie lizibila ?conform cu originalul ?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1A. Listalucrarilor executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru principalele lucrariCompletare Formular nr.4 ? Lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2A. Informatii privind experienta similara - executie lucrari de drumuri. Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea unui contract de executie (lucrari de drumuri) in ultimii 5 ani, in valoare de minim 3914204, 00 lei. In cazul in care documentele prezentate nu sunt relevante, autoritatea contractanta poate solicita informatii si documente suplimentare referitoare la contractul prezentat.-proces verbal de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/finala, in copie lizibila ?conform cu originalul ?.-recomandare din partea beneficiarului, in copie lizibila ?conform cu originalul ?.In cazul unei asocieri, liderul asociatiei va prezenta numai documentele pentru executia lucrarii, care se va lua in considerare la indeplinirea cerintei obligatorii. Se accepta si contracte complexe (proiectare si executie)., Cerinta nr. 3A. Informatii referitoare la personal de executie (cerinte minime obligatorii): - Responsabil cu controlul calitatii (CQ) numit prin decizie, in domeniul constructiilor de drumuri, prod pentru constr, cu exper prof in acesta func prin particip la cel putin un contract cu obiect similar;
-RTE atestat in domeniul constructiilor de drumuri;Sef de santier: experienta profesionala in acesta functie prin participarea la cel putin un contract de executie cu obiect similar. Studii superioare tehnice de lunga durata in inginerie CFDP;
-Inginer topograf - experienta profesionala in acesta functie prin participarea la cel putin un contract de executie cu obiect similar. Studii superioare tehnice de lunga durata;Ofertantul dispune de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie propus si corelat cu extrasele de manopera, cu echipamentele din dotare, cu resursele financiare proprii: , Continuare cerinta 3: Completare Formular 6 -?Informatii referitoare la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului?In cazul unei asocieri, liderul asociatiei va prezenta si formularul pe intreaga asociere (cerinta obligatorie).Completare Formular 7 ? Declaratie de disponbilitatePentru cei nominalizati se vor prezenta: - Curriculum vitae;
- Certificat de autorizare/Decizie interna, legitimatie etc., valabile, in copie lizibila ?conform cu originalul ?;
- Contract de munca/servicii/colaborare, in copie lizibila ?conform cu originalul ?;
- Diplome/atestate/cursuri de calificare din care sa reiasa ca sunt autorizati pentru rolul pentru care au fost propusi, in copie lizibila ?conform cu originalul ?.Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate., Cerinta nr. 4A. Informatii referitoare pentru executia de lucrari: Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele necesare pentru indeplinirea stricta a lucrarilor. Ofertantii trebuie sa-si dimensioneze resursele tehnice disponibilizate astfel incat sa faca dovada capacitatii de a acoperi integral executia lucrarilor (corelarea cu extrasele de resurse din oferta financiara), in functie de graficul de executie propus, cu luarea in considerare a punctelor critice evidentiate in grafic.Utilajele si echipamentele propuse vor acoperi necesarul, conform extrasului deutilaje ofertat in propunerea financiara, corelat cu graficul de executie si tehnologia de executie propuse in documentele propunerii tehnice.Ofertantul va face dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor, declarate de autoritatea contractanta in Formularul 5., Continuare cerinta 4 : Cerinte obligatorii solicitate de autoritatea contractanta: Documentele vor fi valabile la data depunerii ofertelor. Autoritatea contractanta solicita ofertantilor sa faca dovada ca detin sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie): Statie de preparare betoane; Statie de sortare agregate si balastiera;Statie de preparare asfalt;Laborator de incercari minim de gradul II pentru lucrarile care fac obiectul contractului.In contractele de inchiriere/angajament de punere la dispozitie, se va specifica exact utilajele inchiriate si disponibilitatea acestora pe tot parcursul executiei lucrarii., Ofertantii au obligatia de a prezenta lista utilajelor necesare la indeplinirea integrala a contractului cu respectarea conditiilor din caietele de sarcini, in functie de tehnologia proprie de executie propusa si in concordanta cu documentele prezentate in oferta tehnica si in oferta financiara (cerinta obligatorie).In cazul unei asocieri, liderul asociatiei va prezenta si formularul pe intreaga asociere (cerinta obligatorie).Completare Formular 5-?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice" Documente (in copie lizibila ?conform cu originalul?) privind dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiile, echipamentele tehnice declarate., In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste cerinte., Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantiiCompletare Formular 9 -?Declaratie subcontractanti?Completare Formular 12B -?Date recunoastere subcontractanti?, Cerinta nr. 6Informatii privind asociatiiOperatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna.Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant.In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica.Completare Formular 12A -?Acord de asociere?, Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d)Completare Formular 28;Completare Formular 29 (dupa caz);Completare Formular 30 (dupa caz);, Modul pe prezentare al documentelor de calificare: Pentru a se evita aparitia de erori pe parcursul analizarii si verificarii documentelor, se solicita operatorilor economici sa procedeze la prezentarea documentelor in ordinea cerintelor solicitate, numerotarea de la prima la ultima pagina a tuturor paginilor din cadrul documentelor de calificare, prezentarea unui opis, astfel incat aceste documente sa poata fi identificate in mod facil. Cerinta nr. 1Certificat SR EN ISO-9001 privind managementul calitatii in domeniul constructiilor aferente prezentei achizitii, valabil la data deschiderii ofertelor sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Se va prezenta certificatul SR EN ISO-9001 sau echivalent, in copie lizibila ?conform cu originalul?, Cerinta nr. 2Certificat SR EN ISO-14001 valabil la data deschiderii ofertelor, in domeniul constructiilor aferente prezentei achizitii, sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Se va prezenta certificatul SR EN ISO-14001 sau echivalent, in copie lizibila ?conform cu originalul?, In cazul asocierii fiecare asociat va prezenta propriile documente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2012 17:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer