Achizitie publica - Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de dezvoltarea si adaptarea agriculturii si silviculturii
Detaliu pentru invitatia numarul 354136
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354136/25.09.2013
Denumire contract: Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de dezvoltarea si adaptarea agriculturii si silviculturii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORGANIZATIA UTILIZATORILOR DE APA PENTRU IRIGATII SATU-NOUCod fiscal: 15466069, Adresa: Loc Zebil; Jud Tulcea, Zebil, Telefon: +40 744289766, Fax: +40 240563443
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Colectivitate teritoriala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de dezvoltarea si adaptarea agriculturii si silviculturii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Masura 125 se incadreaza in Axa I ? ?Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de dezvoltarea si adaptarea agriculturii sisilviculturii?- Submasura 125 a1 ?Irigatii si alte lucrari de imbunatatiri funciare? "Modernizarea, reabilitarea si retehnologizarea sistemului deirigatii si statiei de pompare "
II.1.6) CPV: 45232121-6 - Lucrari de constructii de conducte de irigatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 757, 593 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 70872.36 lei; Valabilitate garantie participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor; - sa continain clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; - sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; - sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus; - sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus; - sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, neconditionat; - sa continaparafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata; - sa contina in mod explicit prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare In cazul constituirii sub forma unei Scrisori de garantie bancara- Formularul 15 sectiunea III, dovada constituirii se va face prin transmiterea acesteia in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data incheierii contractului.Neconstituirea garantiei de buna executie n termenul specificat poate determina rezilierea contractului.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului, fara TVA. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere. Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobatacu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioareMod de dovedire: Se va completa Formular 12A (declaratie privind eligibilitatea).Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii.Cazier judiciarCerinta obligatorie: Cazier judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabil, valabil la data depunerii ofertelorMod de dovedire: Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? aloperatorului economic, valabil la data depunerii ofertelor.Ofertantul trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie.Cerinta obligatorie: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraMod de dovedire: Formularul nr. 12JObligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii.Cazier fiscalCerinta obligatorie: Cazier fiscal al companiei valabil la data depunerii ofertelor.Dovedirea ca nu sunt inscrise in cazierul fiscal fapte si sanctiuni aplicate operatorului economic care au incalcat disciplina financiara, fiscala, vamala.Mod de dovedire: Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? aloperatorului economic, valabil la data depunerii ofertelor.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobatacu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioareMod de dovedire: Se va complete Formularul nr. 12BPersoanele juridice romane vor atasa certificate de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioaradepunerii ofertei, certificatul de atestare privind obligatiile la fondul pentru mediu.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data depunerii, eliberate de autoritatile legale competente din tara incare este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, inconformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Certificat de participare cu oferta independentaCerinta obligatorie: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului pre?edintelui Autorita?ii Na?ionale pentru Reglementarea ?iMonitorizarea Achizi?iilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licita?ii cu oferta independentaMod de dovedire: Se va complete Formularul nr. 12DObligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 12KPersoana cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 ^1 din OUG nr.34/20061)": Gheorghe Gheorghe - PresedintePersoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Persoane juridice/fizice romaneOperatorii economici participanti la procedura sa aiba dreptul de a executa lucrarile avand: ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitiePentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul constatator emis de ORC trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Din acesta trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul, asociatii, subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraCifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, rezultata din activ de proiectare sa fiede cel putin 179.841, 6 lei si rezultat din activitati de constructii montaj sa fiede cel putin 6, 907.394, 4 lei, Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare pentru executie lucrari deminim 1.181.206, 00 Lei pe o perioade de minim 4 luni pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte, dovedite prin scrisoare bancara. La momentul semnarii contractului suma respectiva poate fiimobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoareAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice document pe care il considera relevant, splimentar fata de cele prezentate initial de ofertanti, in cazul in care documentele prezentate nasc anumite neclaritatievidente. Acest drept ni-l rezervam pentru a elimina riscul ca ofertantii sa depuna documente incheiate in scopul strict indeplinirii criteriului de calificare., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiarainvocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea decare beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoaneirespective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantuluiresursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilorart. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toatemodificarile si completarile ulterioare, prezentand documente relevante inacest sens (cazier judiciar al companiei) valabil la data limita de depunere aofertelor, Formular nr. 7A Formularul nr. 7B si Formular 6.cerinta va fiindeplinita in totalitate de un singur sustinator (conf. Ordin 509/2011) si cadocumentele prezentate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere aofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 (cinci) ani, contracte de lucrari de natura si complexitate similara (Executie lucrari de constructii de conducte de irigatii), ce trebuie sa fi avut o valoare cumulata (minim 1 contract, maxim 3 contracte) cu o valoare (cumulata) de minim 3.453.697, 2lei , fara TVA; Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 3 (cinci) ani, contracte de lucrari de natura si complexitate similara (proiectare lucrari de constructii de conducte de irigatii), ce trebuie sa fi avut o valoare cumulata (minim 1 contract, maxim 3 contracte) cu o valoare (cumulata) de minim 89.920, 8 lei , fara TVA. Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor; - procesul-verbal de terminare a lucrarilor, predare primire, recomandare din partea beneficiarului care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., - Se va completa Formularul nr. 12E/F (declaratie privind lista principalelor servicii/lucrari executate in ultimii 3/5 ani). Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor; - procesul verbal de terminare a lucrarilor, predare primire, recomandare din partea beneficiarului care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului) Formular nr. 12I, si anume: Pentruexecutantul lucrarii: , Personalul tehnic de specialitate:
Manager de proiectNecesar ? minim 1 persoanaa) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta, curs de project management
recunoscut cel putin la nivel national (pentru ocupatia ?Manager de proiect?,
sau masterat in domeniul Management proiect
b) Experienta generala:
Cel putin 3 ani in specialitate (in domeniul studiilor).
c) Experienta specifica:
- participarea/ implicarea pe o pozitie identica intr-un proiect similar proiectului.
Sef de santier -executie
Necesar ? minim 1 persoanaa) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta intr-un din domeniul: hidroedilitar/instalatii,
b) Experienta generala:
Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).
c) Experienta specifica:
Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.
Sef de santier adjunct -executie
Necesar ? minim 1 persoanaa) Studii: - superioare de ing/sing , absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniul: hidroedilitar/ instalatii,
b) Experienta generala:
Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).
c) Experienta specifica:
- participarea/ implicarea pe o pozitie identica intr-un proiect similar proiectului., Expert protectia mediului -executie
Necesar ? minim 1 persoanaa) Studii: - absolvent studii superioareb) Experienta generala:
Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).
c) Experienta specifica:
Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.
Responsabil SSM nivel mediu - executie
Necesar ? minim 1 persoanaa) Studii: - conform ?Normele metodologice din 11/10/2006 Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 882 din 30/10/2006 de aplicare a prevederilor Legii
securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006? Persoana respectiva trebuie sa fie certificata, in conformitate cu legislatia in vigoare.
b) Experienta generala:
Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).
c) Experienta specifica:
- participarea/ implicarea pe o pozitie identica intr-un proiect similar
proiectului.
Responsabil tehnic cu executia (RTE) -executieNecesar ? minim 1 persoanaResponsabil cu controlul de calitate (RTQ) - executie
Necesar ? 1 persoana
a) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta in orice domeniu de constructii
- atestat tehnico-profesional/decizie numire in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate;
b) Experienta specifica:
- participarea/ implicarea pe o pozitie identica intr-un proiect similar proiectului.
Specialist inginer topografie/geodezie - executie
Necesar ? minim 1 persoanaa) Studii: - absolvent studii superioareb) Experienta specifica:
- participarea/ implicarea pe o pozitie identica intr-un proiect similar proiectului., Sef de Proiect -proiectare
Necesar ? 1 persoana
a) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile de constructii
b) Experienta generala:
Cel putin 5 ani in specialitate, in proiectare (in domeniul studiilor).
c) Experienta specifica:
Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.
Inginer instalatii-proiectare
a) Studii: - superioare in domeniul instalatiilor
b) Experienta generala:
Cel putin 5 ani in specialitate, in proiectare (in domeniul studiilor).
c) Experienta specifica:
Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.
Inginer hidroedilitare-proiectare
a) Studii: - superioare , in domeniul hidroedilitarb) Experienta generala:
Cel putin 5 ani in specialitate, in proiectare (in domeniul studiilor).
c) Experienta specifica
Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.
Inginer proiectant instalatii electrice de joasa -proiectare
a) Studii: - superioare in domeniul instalatiilor electrice
b) Experienta specifica:
- participarea/ implicarea pe o pozitie identica intr-un proiect similar proiectului.
Specialist inginer topografie/geodezie - proiectare
Necesar ? minim 1 persoanaa) Studii: - absolvent studii superioareb) Experienta generala:
Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).
c) Experienta specifica:
Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.
Responsabil cu controlul de calitate-proiectareNecesar ? 1 persoana
a) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta in orice domeniu de constructii
- atestat tehnico-profesional/decizie numire in domeniul lucrarilor ce
urmeaza a fi executate;
b) Experienta specifica:
- participarea/ implicarea pe o pozitie identica intr-un proiect similar, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Fara a i se diminua raspunderea inceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitiepublica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de ainclude in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte dincontractul respectiv. Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a precizapartea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datelede recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul nu trebuiesa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, subsanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criteriide calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale siumane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partealor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca suntprezentate documente relevante in acest sens., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr.34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care candidatul isidemonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a doved sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 8C in formaautentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinereatehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand documente relevante in acest sens (cazier judiciar al companiei) valabil la data limita de depunere a ofertelor, Formular nr. 7A Formularul nr. 7B si Formular 6.cerinta va fi indeplinita in totalitate de un singur sustinator (conf. Ordin 509/2011) si ca documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, Certificate Certificat de Atestare eliberat de MADR pentru executia lucrarilor de Imbunatari Funciare aflat in termenul de valabilitate.Se vor prezenta copii legalizate sau copii cu mentiunea ?conform cu originalul? ale certificatelor aflate in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor.NOTA: Nu se admit ofertanti in curs de certificareDomeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem demanagement al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem demanagement de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Tehnic 1
10
Descriere: Termenul de executie a lucrarilor de constructie - In conformitate cu caietul de sarcini - Detalii privind aplicarea
Tehnic 2
5
Descriere: Garantie acordata lucrarii In conformitate cu caietul de sarcini - Detalii privind aplicarea
Tehnic 3
25
Descriere: Costurile de mentenanta si costuri de resurse tehnice si financiare pe perioada exploatarii
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2013 10:25