Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Imbunatatirea STAP Catamarasti si Bucecea


Detaliu pentru invitatia numarul 322681
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: S.C. NOVA APASERV S.A. Botosani
Numar invitatie: 322681/23.03.2012
Denumire contract: Imbunatatirea STAP Catamarasti si Bucecea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. NOVA APASERV S.A. BotosaniCod fiscal: RO26161230, Adresa: Bulevardul Mihai Eminescu nr. 34, Botosani, Telefon: 0374106800, Fax: 0374106803
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SC NOVA APASERV SA BOTOSANI, str. Octav Onicescu nr.3, Botosani, judetul Botosani, Romania, punct de contact: Registratura, etaj 3, in atentia: Anamaria Pintrijel-Finascu, cod postal: 710117, telefon: +40 374106807, fax: +40 374106807/+40 374106803,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC NOVA APASERV SA Botosani, Str.Octav Onicescu nr.3, Botosani, et.3, Sala de sedinte. Asista la deschiderea ofertelor: reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si cand e cazul, observatori UCVAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Imbunatatirea STAP Catamarasti si Bucecea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: A. La statia de tratare apa potabila Catamarasti (STAP Catamarasti)Lucrarile incluse in prezenta documentatie vizeaza reabilitarea unui decantor suspensional (Di=34 m, 4500 m3) si transformarea lui intr-un predecantor, care sa reduca nivelul turbiditatii de la 4000 NTU la 200 NTU; reabilitarea instalatiei existente de dozare sulfat de aluminiu aferenta acestui decantor existent; construirea unei statii de deshidratare a namolului cu o suprafata de 7x16 m si h=4, 5 m(in urma deshidratarii namolul va contine 25% SU) si a unei platforme acoperite de depozitare a namolului deshidratat, de aproximativ 70 m2; construirea unui ingrosator de namol (Di=16 m, 804 m3), construirea unui bazin (6x7x10 m, 420 m3) de colectare a apei uzate si a conductei de transport a apei uzate de la spalarea filtrelor catre acest bazin, construirea de statii de pompare a namolului si a unei statii de pompare a apei predecantate, realizarea racordurilor conductelor de transport a apei uzate (rezultata de la spalarea obiectivelor), la bazinul de colectare a apei uzate si construirea unei conducte pentru deversarea surplusului de apa bruta neutilizata.B. La statia de tratare apa potabila Bucecea (STAP Bucecea)Lucrarile incluse in prezenta documentatie vizeaza reabilitarea a unui bazin de decantare D5 (V=4500 m3) si a podului raclor existent pentru efectuarea predecantarii apei brute; construirea unei statii de deshidratare a namolului (in urma deshidratarii namolul va contine 25% SU) si a unei platforme acoperita de depozitare a namolului deshidratat prin reabilitarea si reamenajarea a trei bazine de dizolvare a sulfatului de aluminiu (din cele patru existente); reabilitarea unui bazin de decantare existent D3 (Di=30 m, V=1675 m3) si transformarea lui intr-un ingrosator de namol; construirea unui bazin de colectare a apelor uzate prin reabilitarea si reamenajarea celui de-al patrulea bazin de dizolvare existent; construirea de statii pompare a namolului, a unei statii de pompare a apei predecantate si a unei statii de pompare a supernatantului; realizarea racordurilor conductelor de transport a apei uzate, la bazinul de colectare a apei uzate.
II.1.6) CPV: 45252126-7 - Lucrari de constructii de statii de tratare a apei potabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 748, 867 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei: 200.000 lei.Perioada de valabilitate: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in favoarea Autoritatii Contractante conform prevederilor art. 86 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si Formularul nr.21 din Documentatia de atribuire vol.1 Sectiunea 1.2 Formulare.Constituire: -fie prin virament bancar in contul autoritatii contractante (RO79RNCB0041113050010001), C.U.I. RO26161230, fie-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurariInstrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionatb)neconditionatSituatiile de retinere a garantiei de participare sunt cele prevazute de art. 87 din HG nr.925/2006, si de art. 278^1din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si trebuie mentionate toate in instrumentul de garantare.Daca CNSC respinge contestatia persoanei garantate, ca nefondata, autoritatea contractanta are obligatia de a retine contestatorului din garantia de participare suma de 8734, 88 lei in conformitate cu prevederile art.278^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor si se va prezenta in original.Toate documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta ca documente insotitoare ale ofertei. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita corespunzator.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei: 10% din valoarea contractului, fara TVA.Mod de constituire: conformart.90 din HG 925/2006 si Formularul nr.22 din Documentatia de atribuire vol.1 Sectiunea 1.2 Formulare, care se prezinta in original.In cazul unei asocieri, garantia de buna executie va fi constituita in numele asocierii si va mentiona ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.-Perioada de constituire: in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului-Perioada de valabilitate: este cel putin egala cu durata contractului.Operatorii economici ? persoane juridice straine ? pot beneficia de reducerea nivelului minim al garantiei solicitate prin documentatia de atribuire, numai daca vor prezenta documente edificatoare emise de autoritati competente in tara de resedinta din care sa reiasa faptul ca au un statut similar celui de IMM din Romania (Formularul nr.17 din DA vol.1 Sectiunea 1.2 Formulare).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Atentie: Ofertantii trebuie sa furnizeze informatiile cerute folosind Formularele si Modelele din Documentatia de Atribuire si sa ataseze documentele relevante.Formularele vor fi semnate de catre reprezentantul legal asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial unde este inregistrat, sau, pentru ofertanti persoane juridice straine, in documentele care dovedesc forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul isi are resedinta, sau de catre o persoana imputernicita de acesta. In acest caz se va atasa Imputernicirea.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar.Autoritatea contractanta poate solicita pe parcursul evaluarii prezentarea documentelor originale pentru confruntare.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul in care exista discrepante intre versiuni, traducerea in limba romana va prevala.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Completarea anexei se va face astfel incat informatiile sa fie complete si fara echivoc pentru a permite verificarea concordantei acestora cu documentele de confirmare care vor fi depuse ulterior la solicitarea autoritatii contractante.Atunci cand ofertantul uzeaza de dreptul susmentionat, acesta are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.In cazul depunerii ofertei individuale/ofertei comune/sustinerii/subcontractarii cerintele de calificare vor fi indeplinite conform prevederilor din Anexa 2*) din Ordinul nr. 509/14.09.2011 al presedintelui Autoritatii Nationale pentru reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Cerinta nr. 1Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul: -sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant/tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul (operator economic, lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Formularul nr.3- Declaratie privind calitatea de participant la procedura din Documentatia de atribuire vol.1 Sectiunea 1.2 Formulare).Cerinta nr. 2Declaratie privind privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista), vor depune urmatoarele: - Declaratie privind privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006- Formular nr.1 dinDocumentatia de atribuire - vol.1 Sectiunea 1.2 Formulare;
- Cazier judiciar al operatorului economic (in statele unde este aplicabil), valabil la data limita de depunere a ofertelor;
- Cazier fiscal al operatorului economic eliberat de organele fiscale competente, valabil la data limita de depunere a ofertelor;Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier), ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr.3Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior.Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, exigibile in luna anterioara celei in care se depune oferta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? Formular nr.2 din Documentatia de atribuire vol.1 Sectiunea 1.2 Formulare, Tertii sustinatori (daca exista) vor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1), d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr.2? din Documentatia de atribuire vol.1 Sectiunea 1.2 Formulare, -Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasasituatia obligatiilor de plata exigibile in luna anterioara celei in care se depune oferta;
-Certificat privind plata contributiilor de asigurari sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si contributiile de asigurari sociale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depune oferta;
-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul/operatorii economici isi are/au sediul sau echivalent, din care sa reiasasituatia obligatiilor de plata exigibile in luna anterioara celei in care se depune oferta.In situatia in care operatorul economic se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus dinprocedura, oferta fiind respinsa.In situatia in care tertul sustinator se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 lit. a), c1), d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus dinprocedura, oferta fiind respinsa.Cerinta nr.4Certificarea participarii la procedura in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta (Formularul nr.4 din vol.1 Sectiunea 1.2 Formulare)Cerinta nr.5Evitarea conflictului de intereseOfertantul / ofertantul asociat / subcontractantul / tertul sustinator trebuie sa nu fie intr-o situatie de conflict si/sau concurenta neloiala.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese (Formularul nr.5 din Documentatia de atribuire vol.1 Sectiunea 1.2 Formulare).In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele susmentionate. De asemenea, aceste documente trebuie prezentate si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta.Persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii contractantein ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: - Maricel Georgescu ? Director general- Daniela Jitarasu ? Director economic- Catalin Fetcu ? Director tehnic- Albert Tanasa ? Sef Serviciu Juridic- Liviu Stefan?Sef Serviciu Dezvoltare, Strategii, Proiecte- Ioan Costescu - Sef UIP Fonduri de Coeziune- Anamaria Pintrijel-Finascu ? responsabil procedura.Comisia de evaluare-Anamaria Pintrijel-Finascu-presedinte-Bogdan Corneschi-membru-Radu Fegher-membru-Nicolae Dimitriu-membru-Florin Murariu-membruMembri de rezerva: -Dumitru Pascariuc-Dorel CiubotariuLista persoanelor de mai sus nu reprezinta singurul caz de conflict de interes, ofertantul fiind raspunzator de completarea Formularului nr.5 si acuratetea informatiilor prezentate.In situatia in care ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator se afla intr-una din situatiile prevazute de art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire, oferta fiind respinsa.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Atentie: Ofertantii trebuie sa furnizeze informatiile cerute folosind Formularele si Modelele din Documentatia de Atribuire si sa ataseze documentele relevante.Formularele vor fi semnate de catre reprezentantul legal asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial unde este inregistrat, sau, pentru ofertanti persoane juridice straine, in documentele care dovedesc forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul isi are resedinta, sau de catre o persoana imputernicita de acesta. In acest caz se va atasa Imputernicirea.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar.Autoritatra contractanta poate solicita pe parcursul evaluarii prezentarea documentelor originale pentru confruntare.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul in care exista discrepante intre versiuni, traducerea in limba romana va prevala.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Completarea anexei se va face astfel incat informatiile sa fie complete si fara echivoc pentru a permite verificarea concordantei acestora cu documentele de confirmare care vor fi depuse ulterior la solicitarea autoritatii contractante.Atunci cand ofertantul uzeaza de dreptul susmentionat, acesta are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.In cazul depunerii ofertei individuale/ofertei comune/sustinerii/subcontractarii, cerintele de calificare vor fi indeplinite conform prevederilor din Anexa 2*) din Ordinul nr.509/14.09.2011 al presedintelui Autoritatii Nationale pentru reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici.Orice document solicitat trebuie si va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiIn cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc trebuie sa prezinte, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul Certificat constator in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, si obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din documentul care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa prezinte: -Document care dovedeste forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;
-Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din documentul care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc trebuie sa prezinte, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentele care dovedesc forma de inregistrare, precum si documentele care atesta obiectele de activitate, in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media Cifrelor de afaceri globale a ofertantului pe anii financiari 2009 si 2010, trebuie sa fie mai mare sau egala cu 20.000.000 lei.Pentru sustinerea nivelului minim al cifrei de afaceri, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa., Cerinta nr. 2Lichiditate generala in ultimul an financiar= (Active circulante/datorii curente) x 100, trebuie sa fie de minimum 100%
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara1.Executie lucrari: Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca, in ultimii 5 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertei, a executat si a dus la bun sfarsit lucrari similare pentru cel putin o statie de deshidratare a namoluluidin cadrul unei statii de tratare a apei potabile cu o capacitate de minim 600 l/s.2.Proiectare lucrari: Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertei, a prestat si a dus la bun sfarsit servicii de proiectare acel putin o statie de deshidratare a namolului din cadrul unei statii de tratare a apei potabile cu o capacitate de minim 600 l/s., Cerinta nr. 2Studiile, pregatirea profesionalasi calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului-experienta dovedita prin participarea pe o pozitie similara intr-un contract similar, pentru: Sef de proiect, Inginer de proces, Inginer civile, Inginer mecanic, Responsabil AQ, -atestat RTE conform legislatiei in vigoare (sau echivalent) pentru: Responsabil tehnic cu executia (RTE), -autorizare ANRE tip B (sau echivalent), pentru: Inginer electric, -experienta in proiectarea si instalarea de sisteme SCADA dovedita prin participarea in cel putin un contract similar, pentru: Inginer automatizare SCADA, -atestat conform HG 300/2006 si Legea 319/2006 sau echivalent, pentru Coordonator SSM., Cerinta nr. 3Lista componentelor majore ale echipamentului de constructii propuse pentru executarea contractului care sa includa si un laborator autorizat de analize si verificari a activitatii in constructii avand minim gradul III., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora. Cerinta nr. 1ISO 9001 sau echivalentOperatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului de operatori economici/asocierii., Cerinta nr. 2ISO 14001 sau echivalentOperatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Management al Mediului? ISO 14001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privindcertificarea.Cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului de operatori economici/asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara. Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Pentru oferta admisibila cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare, respectiv 60 de puncte, iar pentru celelalte oferte, punctajul se va acorda dupa formula: P1 n = (pret minim/pret n) x 60, unde P1n -reprezinta pretul ofertei "n"
Costul operational anual maxim garantat
40
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: a)Pentru cea mai scazuta valoare ofertata a costului de operare anual maxim garantat se acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare, respectiv 40 puncte; b) pentru alta valoare decat cea prevazuta la lit. a) punctajul se acorda astfel: P2n = (Costul de operare anual maxim garantat ) minim / (Costul operational anual maxirn garantat ) ofertant n x 40, unde P2n- reprezinta Costul de operare anual maxim garantat din oferta "n"
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit dintr-un fisier electronic in SEAP atasat Invitatiei de participare la adresa de internet www.e-licitatie.ro.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2012 16:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer