Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Impadurirea terenurilor agricole constituite in perimetrul de ameliorare «Tomnatic»", Comuna Tomnatic


Detaliu pentru invitatia numarul 348683
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA TOMNATIC
Numar invitatie: 348683/18.06.2013
Denumire contract: "Impadurirea terenurilor agricole constituite in perimetrul de ameliorare «Tomnatic»", Comuna Tomnatic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TOMNATICCod fiscal: 16590331, Adresa: STR. PRINCIPALA, NR. 258, Tomnatic, Telefon: +40 0256374243, Fax: +40 0256374243
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA, NR. 258, Tomnatic, Romania, cod postal: 307255, telefon: +40 0256374243, fax: +40 0256374243, persoana de contact: STOIAN VASIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. PRINCIPALA, NR. 258, Tomnatic, Romania, cod postal: 307255, telefon: +40 0256374243, fax: +40 0256374243
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Impadurirea terenurilor agricole constituite in perimetrul de ameliorare «Tomnatic»", Comuna Tomnatic
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie lucrari pentru "Impadurirea terenurilor agricole constituite in perimetrul de ameliorare «Tomnatic»", Comuna Tomnatic, judetul Timis
II.1.6) CPV: 45262640-9 - Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 243 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2.500lei si se va constitui conform art.86 alin(1) din H.G. nr.925/2006 astfel: - scrisoare de garantie bancara, prezentata in original ? Formular nr. 24 ; - ordin de plata sau fila cec, confirmate de catre banca emitenta; - instrumente de garantare emise de o societate de asigurari; - depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei . Garantia de participare va fi retinuta in oricare din urmatoarele situatii: - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; Garantia de participare se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. In toate cazurile de constituire a garantiei de participare, dovada trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul ofertantilor IMM , care fac dovada conform legii 346/2004 , garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum. Contul in care se va depune garantia de participare: RO87TREZ6275006XXX000649 ; In conformitate cu art.278^1 alin. 1 lit. b din OUG 34/2006 autoritatea contractanta va retine contestatorului (in cazul unei contestatii nefondatecatre CNSC) din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de1652.43 lei . Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Se va constitui in termen de 3 zile de la data semnarii contractului.Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, astfel: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ( Formularul nr. 26 ) sau de o societate de asigurari(conf. art. 90 alin. 1 din HG 925/2006) sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz, contractantulare obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (3) din HG 925/2006, cu modif. si compl. ulterioare. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantum.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentare Formular 1 - Declaratie pe proprie raspundereIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 completata si modificata atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Prezentare Formular nr. 2- Declaratie pe proprie raspundere. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazutede art. 181 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 3Declaratie privind neincadrarea in art. 69'1- Formular nr. 4 aceasta trebuie prezentata si de catre tertul sustinator (tertii sustinatori), precum si de subcontractant(i).Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta, completat, semnat si parafat de reprezentantul autorizat sa angajeze firma ofertanta in contract Formular 5.In cazul ofertei comune fiecare asociat va prezenta documentele mai sus precizate.Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Autoritatea isi rezerva dreptul, cf. art. 11 alin. 3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare de a solicita precizari sau confirmari suplimentare cu privire la orice document prezentat de catre operatorii economici, atat acestora cat si autoritatilor competente ce pot furniza informatii.Lista persoanelor care detin funcii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire: STOIAN VASIU - PrimarCOMAN MARIUS-OVIDIU - Responsabil achizitiiGRAD EUGENIA CORNELIA ? Presedinte ComisieMARCUT MARIOARA - Secretar ComisieCIORNEI CALIN - MembruTACIUC VASILE - MembruALEXA FLORIN - MembruPersoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat.b) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata si vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata aPentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Din certificatele prezentate Ofertantul/Ofertantii trebuie sa nu aiba datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul ofertei comune fiecare asociat va prezenta documentele mai sus precizate. Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate domeniul de activitate supus licitatiei (in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest certificat) .Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, ofertantul/candidatul va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare cu apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, in traducere legalizata in limba romana.(in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular). Acestea se vor prezenta in traducere legalizata.Certificatele/documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri aferenta executiei de lucrari, pe ultimul an, respectiv 2012, trebuie sa fie de doua ori valoarea lucrarilor supuse prezentei licitatii, respectiv 330.486 lei (pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant).In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004 -Formular Anexa A cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea licitata.In cazul asocierii toti mebrii sunt obligati sa se regaseasca in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii conform Legii 346/2004Ofertantii straini vor lua in calcul cursul mediu comunicat de ECB pentru anul respectiv. Valoarea euro anul2011:1euro =4, 3422.Se va completa Formularul 28 Declaratie financiara.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004 - Formular Anexa A) cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea licitata. Se va prezenta Formularul nr. 29 identificare financiara., Ofertantul trebuie sa prezinte scrisoare de confirmare de fonduri emisa de banca ofertantului din care sa rezulte un cashflow de 66.000 lei la data semnarii contractului rezultat din formula de calcul: (valoare estimata contract / perioada derulare contract ) x perioada solicitata de autoritatea contractanta (2luni)=suma sau plafonul maxima/maxim impusa/impus, sub forma de scrisoare de garantie bancara, linie de credit sau numerar (cash) disponibil in cont nominalizat (alocat) pentru proiectul respectiv., Vor fi prezentate: - bilant contabil sau extras din acesta aferente exercitiului financiar 2012, vizat si inregistrat de organele competente. Documentele solicitate vor fi prezentate de ofertanti/ofertantii asociati in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Pentru persoanele juridice straine, documentele edificatoare sunt acceptate cu conditia sa fie in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si sa fie prezentate in copie certificata pentru conform cu originalul in traducere in limba romana, semnata si parafata de un traducator autorizat. Se va completa fisa de informatii generale (Formularul nr. 6)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind sustinerea tehnica si/sau profesionala: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit.a), c) si d) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic sau grupul de operatori economici care beneficiaza de sustinere financiara din partea unui tert trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm - Formular 7 - Angajament privind sustinerea financiara.Operatorul economic sau grupul de operatori economici care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnica si/sau profesionala din partea unui tert trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm - Formular 19 - Angajament privind sustinereatehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici - al persoanei respective-instrument juridic, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele invocate .In cazul in care oferta este declarata castigatoare , la semnarea contractului de lucrari va fi prezentat Angajamentul privind sustinerea tehnica si profesionala precum siAngajamentul privind sustinerea financiara , in forma legalizata .Se vor completa si prezenta Formularul 19.1 Declaratie privind sustinere cu utilajelesi Formularul 19.2 ?Declaratie privind sustinere cu personalul angajat, Informatii privind asociatii : Acordul de asociere prezentat in original, va cuprinde in mod obligatoriu , drepturile si obligatiile fiecarui asociat , perioada de valabilitate ( minim : durata contractului ) , desemnarea asociatului lider ce va fi raspunzator de indeplinirea obligatiilor contractuale , procentul de indeplinire a contractului corespunzator fiecarui asociat ( procent si valoare ), obiectul concret al contributiei fiecarui asociat la realizarea contractului ; clauze de reziliere .In cazul in care oferta este declarata castigatoare , la semnarea contractului de lucrari va fi prezentat acordul de asociere legalizat . Cerinta minima privind cifra medie de afaceri in domeniul principal de activitate va putea fi dovedita prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor ; Asociatia va prezenta un singur set de documente ce vor fi inserate in ordinea solicitarii prin prezenta Fisa de date a achizitiei, succesiv pentru fiecare asociat. Se va completa si prezenta Formularul nr. 16 ? Acord deasociere. Se va completa si prezenta Formularul nr. 17 ? Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora. Se va completa si prezenta Formularul nr. 18 ? Declaratie privind legalizarea asocierii, Informatii privind subcontractantii: 1.Completarea si prezentarea Formularului nr.14 cu subcontractantii, specializarea si acordul acestora.2. Informatii privind lucrarile executate de subcontractanti.3. Informatii privind proportia in care contractul urmeaza fie indeplinit de subcontractanti.4.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.Vor fi prezentate acordul / acordurile de subcontractare ( intr-un exemplar original), acestea devenind anexe ale contractului in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare.Se va completa si prezenta Formularul nr. 15 ?Acord desubcontractare., Lista nominala a personalului propus pentru indeplinirea contractului: Expertii cheie trebuie sa indeplineasca urmatoarele criterii minimale: - 1 inginer silvic ? expert care certifica din punct de vedere tehnic calitatea lucrarilor responsabil tehnic cu executia atestat de M.M.P conform Ordinului nr. 729 din 29.07.2005 sau in baza Ordinului 1039/2010; - 2 ingineri silvici atestati pentru executie ?efectuarea lucrarilor de imbunatatiri funciare din domeniul silvic. conform O.M. nr. 718/2010;
- echipa de muncitori formata din minim 20 oameni ? copie registru zilieri din anul in curs (se va anexa copia registrului prin care se face dovada caa detinut minim 20 oameni /zi timp de 3 zile consecutiv); Se prez. Decl. de disponibilite.Declaratii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului ? completarea si prezentarea Formularelor nr.9-12.Acestia trebuie sa prezinte contracte de munca completate la zi si inregistrate la ITM, CV-uri, diplome si alte atestari/autorizari profesionale sau grade/titluri stiintifice sau contracte comerciale (civile). Acestea vor fi prezentate in copii semnate conform cu originalul de catre ofertant ., Operatorul economic impreuna cu ofertantul asociat si subcontractant, dupa caz, trebuie sa faca dovada ca poate dispune (proprietate/leasing sau contract/conventie de inchiriere) de urmatoarele tipuri de echipamente: - tractor (necesar pentru pregatirea terenului) cu plug si disc;
- ferastrau mecanic pentru curatirea terenului;
- aparat topo (statie totala/GPS) ? pentru incadrarea lucrarilor in limitele perimetrului.Se vor accepta si declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Documentele se vor prezenta copii legalizate/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Se va prezenta Formularul 13 ., Ofertantul impreuna cu asociatii ? trebuie sa prezinte o lista a principalelor lucrari executate in ultimii5 ani(2008, 2009, 2010, 2011 si 2012) continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati locale sau clienti privati Formularul 8 .In cazul societatilor mixte/consortiilor/ asocierilor, toti membrii impreuna trebuie sa demonstreze valoarea de minim 165243 lei cumuland valorile a cel mult doua contracte avand obiect de activitate similar.Daca este un singur ofertant acesta trebuie sa demonstreze valoarea de minim 165243 lei cumuland valorile a cel mult doua contracte avand obiect de activitate similar.Se va prezenta Form.30, o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani Form.8, insotita de certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conf. cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit -Formular R-emise sau contrasemnate de benef. Acestea vor fi prezentate in copii Legaliz/copie lizibila cu ment."cf cu originalul"., Ofertantul trebuie sa detina atestat emis de Ministerul mediului si padurilor (certifica capacitatea tehnico-profesionala a persoanelor fizice si juridice de a proiecta si de a executa lucrarile de imbunatatiri funciare din domeniul silvic, care corespund normelor de calitate in vigoare), conform normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice si juridice care efectueaza proiectarea si/sau executa lucrari de imbunatatiri funciare din domeniul silvic, aprobate prin Ordinul ministrului mediului si padurilor nr. 718/2010.- Se va prezenta CERTIFICAT DE ATESTARE in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", valabil la data limita de depunere a ofertelor. Cerinta nr. 2Standardele de protectia mediului ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei ? valabila la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 1Certificare ISO 9001 /2008 sau echivalent pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei ? valabila la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.07.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 17.06.2013 11:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer