Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Impadurirea terenurilor agricole degradate perimetrul de ameliorare Soars, Comuna Soars, Judetul Brasov


Detaliu pentru invitatia numarul 328471
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SOARS (PRIMARIA COMUNEI SOARS)
Numar invitatie: 328471/31.05.2012
Denumire contract: Impadurirea terenurilor agricole degradate perimetrul de ameliorare Soars, Comuna Soars, Judetul Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SOARS (PRIMARIA COMUNEI SOARS)Cod fiscal: 4384621, Adresa: FAGARAS STR. REPUBLICII NR.27, soars, Telefon: 0268285440, Fax: 0268285440
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Soars nr. 111, Comuna Soars, Judetul Brasov, soars, Romania, cod postal: 507215, telefon: +40 268285440, fax: +40 268285440, persoana de contact: Sat Soars nr. 111, Comuna Soars, Judetul Brasov
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sat Soars nr. 111, Comuna Soars, Judetul Brasov, soars, Romania, cod postal: 507215, telefon: +40 268285440, fax: +40 268285440, persoana de contact: Sat Soars nr. 111, Comuna Soars, Judetul Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Impadurirea terenurilor agricole degradate perimetrul de ameliorare Soars, Comuna Soars, Judetul Brasov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de impadurire a terenurilor agricole degradate perimetrul de ameliorare Soars, Comuna Soars, Judetul Brasov
II.1.6) CPV: 45262640-9 - Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 140, 403 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5920.04 lei Suma retinuta in caz de respingere de catre CNSC a Contestatiei este, Conform Art. 278ยน*)de 5920.04 lei, conform art. 2781 din OUG 34/2006Garantia de participare se contituie astfel: Virament bancar sau instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, in original.Scrisoare de garantie bancara, ordin de plata confirmat de banca, lichiditati la caseria Primariei Soars.In cazul constituirii prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul model nr. 2 - anexat.Perioada minima de valabilitate a garantiei de participare :90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA, scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de asigurari, Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partialeIn cazul constituirii garantiei de buna executie a proiectului prin scrisoare de garantie emisa de o societatebancara sau de asigurari, se va utiliza Formularul modelnr. 3 anexat.Pentru retineri succesive, conform HG 1045/2011 contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Resituire: 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b.) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garan?ie a lucrarilor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima: completare formulare conform Formular 6 si Formular 7, privind neincadrarea in in situatiile prevazute in art. 180 si 181 din OUG 34;Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala sunt obligate sa dea declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 literele a, c indice 1 si d). Se va completa Formularul 181 si se vor elimina prin taiere articolele ce nu facobiectul declaratiei acestor terte persoane.Cerinta nr. 2Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele, in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul ?- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele, in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul ?.Din certificatele mentionate mai sus, trebuie sa reiasa ca la nivelul lunii anterioare celei in care se depune oferta, ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local Confrom art. 9 din Ordinul nr. 509 din 14.09.2011, al presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de calificare si selectie, obligatia se considera indeplinita daca operatorul economic prezinta inlesniri la plata de genul e?alonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr. 8Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69, indice 1 din OUG nr. 34/2006 Formular nr. 22In vederea completarii acestei declaratii mentionam ca persoanele insarcinate cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Piticas Ioan primar, Malene Silvia secretar si Patrichi Nicoleta contabil. Aceasta declaratie se depune de catre ofertant/ofertantul asociat/subcontractant/tert sustinatorCerinta nr. 5Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010 Formular nr. 23 Cerinta nr. 1Ofertantul sa fi e inregistrat legal, sa prezinte dovada ca se afla in activitate si ca are in obiectul de activitate activitati compatibile cu obiectul contractuluiPersoane juridice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in oricare din formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si parafata de reprezentantul ofertantului, nu mai vechi de 30 de zile. Ofertantului situat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, documentul in original sau copie legalizataPersoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Se va prezenta dovada depunerii bilantului contabil, Cerinta nr. 2Valoarea cifrei de afaceri mediepe cel mult ultimii trei ani fiscalisa fie de cel putin 2.140.403 lei. Cifra de afaceri mentionata este globala.Cursul la care se va face echivalenta este cursul mediu anual al BNR, respectiv: - pentru anul 2009 ? 1 EURO = 4, 2373 lei- pentru anul 2010 ? 1 EURO = 4, 2099 lei- pentru anul 2011 ? 1 EURO = 4, 2379 leiSe solicita completarea Formularului Nr. 11 "Informatii generale", Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa aiba la momentul semnarii contractului capacitatea financiara de sustinere din fonduri proprii a lucrarilor, pe o perioada de 3 luni (conform graficului de executie propus in oferta tehnica, dar nu mai putin de 100.000 RON si separat de alte angajamente pe care le are cu alte contracte. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de catre oricare dintre asociati (este suficient ca unul sa prezinte documentele)., Cerinta nr. 4Prezentarea lucrarilor in derulare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea listei principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- se va completa Lista de lucrari similare executate in ultimii 5 ani, cu valori, durata de executie, beneficiar, Cerinta nr. 2 Ofertantul are exp. in lucrari similare Prezentarea Form. Nr.10 Se stab. ca limita min. realiz. a cel putin un contractsimilar ca natura (impad.), in val. de min. 2.140.403 lei. Cerinta privind ac. suma poate fi indepl si prin cumularea a cel mult trei contracte. Pt. echivalenta euro/lei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru anul in care a fost realiz. contractul. Contractele/ extrasele din contracte prezentate vor fi insotite de copii dupa: - inform. din contract neces. pt demonstr. cerintei; - PV de receptie la terminarea lucr. sau PV de receptie partiala; - recomandari de la beneficiar. Se admite prezentarea atat a copiilor de pe intregul contract cat si extrase din contracte. AC isi rezerva dreptul de a verifica modul de indeplinire a contr. din Lista de experienta similara. In cazul in care, din motive imputabile ofertantului, acesta nu si-a indeplinit oblig. contractuale, AC va elimina respectivul ofertant din competitie., Cerinta nr. 3Recomandari de la beneficiariSe va prezenta cel putin o recomandare de la un beneficiar pentru care executantul a realizat lucrari similare, duse la bun sfarsit.Se va prezenta cel putin o recomandare de la un beneficiar pentru care executantul a realizat lucrari similare, duse la bun sfarsit.Prin formulele ?lucrari executate si duse la bunsfarsit? ?i ?contract de lucrari finalizat? se in?elege: ? lucrari recep?ionate par?ial care sunt inso?ite de procesverbalde receptie partiala; sau? lucrari receptionate inso?ite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau? lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala sau partiala, Cerinta nr. 4Ofertantul va prezenta Declaratia privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiPrezentare Formular privind utilajele, instalatiile si, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (completarea Formularului model nr. 14 si 15)Ofertantul sa aiba in dotarea proprie, in folosinta sau subcontractare, capacitati tehnice care sa asigure realizarea in bune conditii a lucrarilor licitate., Cerinta nr. 5Se va prezentalista personalului propus pentru indepl. contractului, inclusiv CV?uri (Formularul Nr.13), diplome si certificate de calificare, sau alte docum. prin care se atesta indeplinirea. Cerinte minime : - 1 responsabil tehnic, ing. cu studii de profil in dom. silvic, atestatOM 718/2010 si exp. in domeniu - 1 sef santier, ing. cu studii in dom. silvic, atestat conform OM 718/2010, cu exp.a relevanta in dom. contractului (sa fi fost sef de santier pentru cel putin un contrcat similar, dus la bun sfarsit, pt. care va prezenta dovezi, proc. verbal de predare ?primire si receptie, certific. din partea benef.i ca a coordonat lucrarile) Este permis depunerea si a altor doc. care sa demonstreze indepl. cerintei - 1 responsabil PSI ? atestat conform Legislatiei in vigoare si cu exp. profesionala - operatori utilaje ? muncitori Pt. dovedirea informatiilor se vor prezenta documente doveditoare (carti de munca, contracte, acord de participare la lucrare sau alte doc. dov, Cerinta nr. 6Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partiledin contract pe care acesta/acestia urmeaza sa leindeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora Standarde de asigurarea calitatiiSe va prezenta ISO 9001 sau echivalent, in termen de valabilitate, cu vizele periodice emise in urma supravegherilor pentru domeniul aferent contractului. Nu sunt acceptate firmele in curs de certificare. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de asociere. In caz de inexistenta ISO 9001 se accepta certificate echivalente, vizate la zi, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul ofertei depuse in asociere, cerinta trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pt partea din contract pe care o realizeaza, Standarde de protectia mediuluiISO 14001 sau echivalent, in termen de valabilitate, cu vizele periodice emise in urma supravegherilor pentru domeniul aferent contractului. Nu sunt acceptate firmele in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online anexat prezentei invitatii - www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 23:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer