Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Impadurirea terenurilor degradate Dealul Monumentului, comuna Jijila, judetul Tulcea


Detaliu pentru invitatia numarul 323033
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA JIJILA
Numar invitatie: 323033/29.03.2012
Denumire contract: Impadurirea terenurilor degradate Dealul Monumentului, comuna Jijila, judetul Tulcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA JIJILACod fiscal: 4508690, Adresa: LOCALITATEA JIJILA, JUDETUL TULCEA, Jijila, Telefon: 0240.550.024, Fax: 0240.550.002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA NR. 77, JIJILA, Romania, cod postal: 827110, telefon: +40 0240550002, fax: +40 0240550024
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI JIJILA, STR. PRINCIPALA NR. 77, JIJILA, Romania, cod postal: 827110, telefon: +40 0240550002, fax: +40 0240550024, IN SALA DE SEDINTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Impadurirea terenurilor degradate Dealul Monumentului, comuna Jijila, judetul Tulcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor de pregatire a terenului, infiintarea si intretinerea culturilor forestiere in terenuri degradate, in extravilanul comunei Jijila, a unei suprafete de 54, 67 ha.
II.1.6) CPV: 45262640-9 - Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 518, 319.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantie de participare DA - perioada de valabilitate a garantiei de participare 60 de zile si se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare - 13.600 lei conform art. 85 / Hg 925/2006.
Garantie de buna executie
Cerin?e obligatorii conform art 90/HG 925/2006(1) De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) se aplica in mod corespunzator.(2) In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.- Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului prin retineri succesive din facturile emiseNeindeplinirea acestei conditii da dreptul autoritatii contractante de a nu incheia contractul si a emite pretentii asupra garantiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: - prezentare formular ?Informatii generale?- prezentare formular ?Declaratie privind eligibilitatea?- prezentare formular ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?2. Declaratie privind neincadrarea in dispozi?iile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - Vor fi prezentate si de tertul sustinator daca este cazul: -prezentare cazier judiciar al operatorului economic in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?al operatorului economic , valabil la data deschiderii ofertelor.-prezentare cazier fiscal al operatorului economic , in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul al operatorului economic , valabil la data deschiderii ofertelor.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Cerinta obligatorie: - prezentare formular ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181?Conform litera a - c (1) si d din OUG 34/2006 vor fi solicitate si de tertul sustinator daca este cazul.Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari si a contractelor de concesiune de servicii, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaOfertantul nu are dreptul: -sa depuna oferta individuala/comuna ?i sa fie nominalizat ca ter? sus?inator in cadrul unei alte oferte sub sanc?iunea excluderii ofertei individuale sau dupa caza celei in care este ofertant asociat.4. Prezentarea indeplinirii obligatiilor fiscale: - Confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat prin certificate emise de catre organisme abilitate valabile la data depunerii ofertei;Cerinta obligatorie ?prezentare formular tip emis de organismele competente cu valabilitate la data deschiderii ofertelor emise cu max. 30 de zile inainte, original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, conform Ordin ANRMAP 509/2011 art. 5. Din formularul solicitat sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele valabile la data depunerii ofertelor.-certificate de inregistrare fiscalaprivind indeplinireaobliga?iilor fa?a de bugetul de stat, bugetul local , original sau copie legalizata, certificatele se vor accepta si in copie lizibila cu mentiunea conform cu orginalul, conform Ordinului ANRMAP 509/2011, art.5.-pt. persoanele straine ?document similar emis de organelefiscale abilitate din ?ara respectiva ?original ?i traducere legalizata.Neprezentarea in aceasta forma da dreptul autorita?ii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila.5. Certificat de participare cu oferta independenta conform OrdinuluiANRMAP 314/20106. Declara?ia privind neincadrareain art 69^1din OUG 34/2006: Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interesedin OUG 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare(Legea 279/2011 art 13)-ofertantul/candidatul /ofertantul asociat/subcontractantul /ter?ul sus?inator care are drept membriiin cadrul consiliului de administra?ie /organ de conducere ori de supervizare ?i/sau are ac?ionariori asocia?i persoane care sunt so?/so?ie ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, ori care se afla in rela?ii comerciale , astfel cum sunt acesteaprevazute la art.69 lit a cu persoane ce de?in func?ii de deciziein cadrul autorita?ii contractante , este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu func?ie de decizie din cadrul autorita?ii contractante sunt: STOICA DORU-primarul comunei JijilaNICOARA DUMITRU-viceprimarACRI? DUMITRU-secretar7. Certificate emisede catre organismele abilitate: -se va prezenta situa?ia obliga?iilor scadentein luna anterioara prezentarii ofertelor 1. Persoane juridice / fizice romane: Cerinta obligatorie: - prezentare Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ? cod CAEN Rev. 2 0210 ? Silvicultura si alte activitati forestiere, cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor , copie legalizata sau xerocopiecertificata pentru conformitate cu semnatura sau ?tampila-nu sunt inscrise men?iuni cu privire la proceduralichidarii judiciare ?faliment sau daca societatea se aflain incapacitate de plata-copie legalizata sau xerocopiecertificata conform cu originalul.- atestat conform OM nr. 718/2011 sau OM 88/2006 (in domeniul executiei, grupa de lucrari d) valabil la data depunerii ofertei2. Persoane juridice / fizice straine: Cerinta obligatorie: - prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- prezentare autorizatie de functionare emisa de autoritatea competenta din tara in care ofertantul este rezident3. Calitatea de participant la procedura: 4. Incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1 Informatii privind situatia economico ? financiaraSe va prezenta ultimul bilant contabil anual depus, nivelul minim al cifrei de afaceri globale sau cifra de afaceri in domeniu pe ultimii 3 ani, este de 1.360.000 lei, 2. Capacitate financiaraSe va prezenta orice document care sa demonstreze situatia economica si financiara conform art. 185 alin 2 din OUG 34 / 2006. se va demonstra existenta in cont a sumei de 50.613 lei, suma necesara asigurarii lichiditatilor in vederea realizarii investitiei calculata conform formulei- valoare contract 1518391, 10/durata derulare contract 60 de luni x perioada solicitata de autoritatra contractanta 2 luni (60 de zile)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Informatii privind capacitatea tehnica, 2. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii, 3. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii- 1 tractor, - 1 plug- 1 grapa disc- 1 grapa stelata- 1 aparat de stropit- 1 remorca- 1 mijloc specializat pentru transport muncitori., 4. Fisa experienta similara, 5. Informatii privind subcontractantii Standarde de asigurare a calitatiiOfertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent. Documentul trebuie sa fie emis pentru domeniul 0210 ? Silvicultura si alte activitati forestiere, Standarde de protectia mediuluiOfertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management al mediului ISO 14001:2004 sau echivalent. Documentul trebuie sa fie emis pentru domeniul 0210 ? Silvicultura si alte activitati forestiere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP si pe site-ul comunei www.comunajijila.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2012 11:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer