Achizitie publica - Impadurirea terenurilor degradate Dealul Monumentului, comuna Jijila, judetul Tulcea
Detaliu pentru invitatia numarul 323033
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323033/29.03.2012
Denumire contract: Impadurirea terenurilor degradate Dealul Monumentului, comuna Jijila, judetul Tulcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA JIJILACod fiscal: 4508690, Adresa: LOCALITATEA JIJILA, JUDETUL TULCEA, Jijila, Telefon: 0240.550.024, Fax: 0240.550.002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA NR. 77, JIJILA, Romania, cod postal: 827110, telefon: +40 0240550002, fax: +40 0240550024
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI JIJILA, STR. PRINCIPALA NR. 77, JIJILA, Romania, cod postal: 827110, telefon: +40 0240550002, fax: +40 0240550024, IN SALA DE SEDINTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Impadurirea terenurilor degradate Dealul Monumentului, comuna Jijila, judetul Tulcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor de pregatire a terenului, infiintarea si intretinerea culturilor forestiere in terenuri degradate, in extravilanul comunei Jijila, a unei suprafete de 54, 67 ha.
II.1.6) CPV: 45262640-9 - Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 518, 319.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantie de participare DA - perioada de valabilitate a garantiei de participare 60 de zile si se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare - 13.600 lei conform art. 85 / Hg 925/2006.
Garantie de buna executie
Cerin?e obligatorii conform art 90/HG 925/2006(1) De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) se aplica in mod corespunzator.(2) In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.- Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului prin retineri succesive din facturile emiseNeindeplinirea acestei conditii da dreptul autoritatii contractante de a nu incheia contractul si a emite pretentii asupra garantiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1 Informatii privind situatia economico ? financiaraSe va prezenta ultimul bilant contabil anual depus, nivelul minim al cifrei de afaceri globale sau cifra de afaceri in domeniu pe ultimii 3 ani, este de 1.360.000 lei, 2. Capacitate financiaraSe va prezenta orice document care sa demonstreze situatia economica si financiara conform art. 185 alin 2 din OUG 34 / 2006. se va demonstra existenta in cont a sumei de 50.613 lei, suma necesara asigurarii lichiditatilor in vederea realizarii investitiei calculata conform formulei- valoare contract 1518391, 10/durata derulare contract 60 de luni x perioada solicitata de autoritatra contractanta 2 luni (60 de zile)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Informatii privind capacitatea tehnica, 2. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii, 3. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii- 1 tractor, - 1 plug- 1 grapa disc- 1 grapa stelata- 1 aparat de stropit- 1 remorca- 1 mijloc specializat pentru transport muncitori., 4. Fisa experienta similara, 5. Informatii privind subcontractantii Standarde de asigurare a calitatiiOfertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent. Documentul trebuie sa fie emis pentru domeniul 0210 ? Silvicultura si alte activitati forestiere, Standarde de protectia mediuluiOfertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management al mediului ISO 14001:2004 sau echivalent. Documentul trebuie sa fie emis pentru domeniul 0210 ? Silvicultura si alte activitati forestiere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP si pe site-ul comunei www.comunajijila.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2012 11:34