Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Impadurirea terenurilor si intretinerea plantatiilor pana la realizarea starii de masiv


Detaliu pentru invitatia numarul 346078
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VOINEASA
Numar invitatie: 346078/30.04.2013
Denumire contract: Impadurirea terenurilor si intretinerea plantatiilor pana la realizarea starii de masiv
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VOINEASACod fiscal: 2541690, Adresa: Localitatea Voineasa, str. I.Gh.Duca, nr. 98, judetul Valcea, Voineasa, Telefon: +40 250754309, Fax: +40 250754310
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Voineasa, str. I.Gh.Duca, nr. 98, judetul Valcea, Voineasa, Romania, cod postal: 247750, telefon: +40 250754309, fax: +40 250754310, persoana de contact: JENA ILIESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Voineasa, str. I.Gh.Duca, nr. 98, judetul Valcea, Voineasa, Romania, cod postal: 247750
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Impadurirea terenurilor si intretinerea plantatiilor pana la realizarea starii de masiv
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Impadurirea terenurilor si intretinerea plantatiilor pana la realizarea starii de masiv. Terenuri destinate impaduririi in compensarea celor scoase din fondul forestier pentru partia de schi Mioarele
II.1.6) CPV: 77231600-4 - Servicii de impadurire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 254, 940 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 6000 lei.Perioada de valab a garantiei: 90 de zile de la data stabilita pentru dep of.Forma de constituire a garantiei de participare: 1.instrum de garantare irevocabil emis, in cond legii, de o soc bancara ori de o soc de asig sau2.ord de plata in contulRO05TREZ6765006XXX000542 deschis la Trezoreria Gura Lotrului -Brezoi cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data dep of.3.numerar la casieria autorit contractante.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna exec este de 10% din val tot a contract.Garantia de buna exec se constituie printr-un instrum de garantare emis in cond leg de o soc bancara sau de o soc de asig in cond art.90 alin.(1)din H.G.nr.925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru factpartiale, in cond prev la art.90 alin.(3)din H.G.nr.925/2006.In acest ultim caz, suma initiala pe care o va dep contractantul in contul deschis la disp autorit contract va fi de 0, 5% din pretul contractului.Of decl castigator are obl de a constitui garantia de buna execa contractului in condit de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contract, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autorit contrac va elib/restitui garantia de buna exec conf preved art.91-92 din H.G.nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Decl priv eligibilitatea2.Decl priv neincad in preved art.181 din O.U.G.nr.34/2006-Prez Certif elib de Adm Finan Pub din care sa rez ca op ec si-a indeplinit oblig fiscale de plata catre bug de stat la data dep ofertelor.Prez Certif elib de Autor Publ Loc din care sa rezulte faptul ca op ec si-a indeplinit oblig de plata catre bug localla data dep of.Certif de particip cu oferta indep conf Ord presed ANRMAP nr.314/2010.Decl pe propria rasp priv neincad in preved art.691 din O.U.G.nr.34/2006 cu modif si complet ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar- dl. Stanciu Gheorghe;Viceprimar-dl Man Geani Teodor;Secretar -d-na Mirion Valeria;Inspector-d-na Popescu Victoria;Consilieri : Buduleci Alexandru, Copaceanu Nicolae, Dobrin Gheorghe, Constantinescu Vasile Valentin, Mardale Ana Maria, Mirion Bucur Nicolae, Valcoci Dochia, Moldoveanu Danut, Dulcea Gheorghe, Lungulescu Florin. In cazul in care oferta se dep de catre o asoc de op ec, cerinta trebuie indep de catre fiecare asociat in parte. 1.Prez de doc care dovedesc forma de inreg in calit de op ec-Prez Certif constatator emis de ORC in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rez cel putin inform legate de struc action, reprez legali, ob de activit.2.Ofertantul sa fie autorizat conf Ord MAPDR nr.88/2006, respectiv Ord MMP nr.718/2010 priv atestarea pers fiz si jurid care efect proiec si exec lucrar de imbunat func in dom silvic (gr de lucr C si D)-Prez atestat eliberat de MAPDR/ MMP/ MM ?i Schimbarlor Climatice. In cazul in care of se dep de catre o asoc de op ec, cerintele trebuie indep de catre fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Media CA a ofertantului pe ultimii 3 ani treb sa fie egala sau mai mare decat suma de 254940 lei2.Dov prin mij agreate de banca op ec prin care se confirma ca acesta are acces la (dispune de) o linie de credit (sau alte forme de finan) de cel putin 25000 lei care va fi destinata exclusiv indepl viitorului contract pentru o perioada de minim 12 luni de la data semnarii contractului de achiz cu autorit contrac, indep de alte angajamente contractuale ale op ec.3.Detin unei polite de rasp civ profes care sa acopere riscul neindepl contractului, avand ca limita de desp cel putin val ofertata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1Ofert trebuie sa faca dovada ca in ultimele 36 de luni a prestat, in cadrul unuia sau mai multor contracte a carui val sa fie egala sau mai mare de 254940, activ de impad a teren cu o sup de minim 13, 05 ha cu pr v de rec priv incheierea starii de masiv.2.Ofert treb sa faca dovada ca are in dot sa sau ca disp (propr, leasing sau prin cont/conv de inchiriere) de cel putin urmat util/mijl de transp/ echip spec pentru indep contractului: Mijloc de transport muncitori;Ferestraie mecanice;Motounelte.3.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca disp de cel putin de urmatorul pers de spec necesar pt indep contractului: -sef de santier - ing cu studii de profil in dom silvic, atestat conform OM nr. 718/2010 si o exp prof relevanta, dovedita prin implicarea in aceasta calit in cel putin un proiect similar;
-resp cu contr tehnic de spece - ing cu studii de profil in dom silvic, atestat conform OM nr.718/2010 si o exp prof relevanta, dovedita prin imp in aceasta calit in cel putin un proiect similar;
-resp SSM - inspector SSM atestat conf legi in vig si o exp prof relev, dovedita prin imp in aceasta calit in cel putin un proiect similar;
-responsabil PSI - atestat conform leg in vig si o exp prof relevanta, dovedita prin impa in ace calit in cel putin un proiect similar;operatori utilaje;muncitori necalificati/zilieri.4.Inf privsubcontractantii 1Imp standardului de manag al sist calit din seria ISO 9001 pt silvicultura si alte activ forestiere.2.Imp standardului de man al sist calit din seria ISO 14001 pt silvicultura si alte activ forestiere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.05.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 09:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer