Achizitie publica - Impietruire drumuri de interes local in comuna Mihai Eminescu, judetul Botosani
Detaliu pentru invitatia numarul 340263
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340263/29.11.2012
Denumire contract: Impietruire drumuri de interes local in comuna Mihai Eminescu, judetul Botosani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MIHAI EMINESCU (PRIMARIA COMUNEI MIHAI EMINESCU)Cod fiscal: 3503600, Adresa: LOC. IPOTESTI, COM. MIHAI EMINESCU, JUD. BOTOSANI, Ipotesti, Telefon: 0231 512183, Fax: 0231 512183
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOC. IPOTESTI, COM. MIHAI EMINESCU, JUD. BOTOSANI, Ipotesti, Romania, cod postal: 717253, telefon: +40 231512183, fax: +40 0231506201, persoana de contact: COSTACHE CIOBANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOC. IPOTESTI, COM. MIHAI EMINESCU, JUD. BOTOSANI, Ipotesti, Romania, cod postal: 717253, telefon: +40 231512183, fax: +40 0231506201
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SERVICII PUBLICE LOCALE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Impietruire drumuri de interes local in comuna Mihai Eminescu, judetul Botosani
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si executia lucrarilor aferente obiectivului ?Impietruire drumuri de interes local in comuna Mihai Eminescu, judetul Botosani
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 284, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare :40.800 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare -90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: a) Printru-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireNu se accepta constituirea garantiei de participare cu fila CECb) Ordin de plata , cu conditia confirmarii acestuia prin stampilare de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor in contul RO57TREZ1165006XXX000279In masura in care Consiliul respinge contestatia , autoritatea contractanta va retine valoare conf art 278 alin 1 contestatoruluidin garantia de participare in raport cu valoareaestimata a contractului .In cazul unei asocieri , instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru liderul Asociatiei. Ofertantii care seprezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitate mai sus, declaratia / declaratiile privind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul) , vor fi respinse in sedinta de deschidere a ofertelor. In cazul in care ofertantul este o asociere , pentru a putea beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de paticipare este necesar ca fiecare operator economic asociat sa se incadreze , in mod individual, in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie :5 % ( 2, 5 % in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului, in lei, exclusiv TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancarasau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din sumele datoratepentru facturile partiale ( in conformitate cu prevederile art 90, alin (3) din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind eligibilitatea conf art 180 din OUG nr 34/2006, Declaratie privind neancadrarea in situatia prevazuta la art 181din OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca: a) este abilitat sa presteze servicii de proiectare tehnica pentru lucrari de drumurib) este abilitat sa execute lucrari de drumuriDeclaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art 69 ยน din OUG 34/2006 , aprobatacu modificari si completari prin Legea 337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare.A. Certificat fiscal eliberat de unitatea administrativ teritorialade pe raza careia societatea isi aresediul social care sa ateste ca ofertantul/ candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/ candidaturileB. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original sau copie conform cu originalul.Nota: In cazul in care a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in original sau copii legalizate.Conform Ordinului nr 170/2012 persoanele cu functii de deciziedin cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar-Gireada Aneta, Viceprimar-Drobota Valeriu, Secretar comuna -Suhareanu Bogdan, Consilieri locali- Alecu Dumitru, Alecu Valerian, Cojocariu Ioan, Grigoroscuta Constantin, Ionescu Dorina, Manolache Sergiu, Malus Niculai, Onose Ionel, Purice Cristian, Purice Neculai, Siriteanu Neculai, Temciuc Vasile, Vasiliu Eugen, Zmau Vasile-Cornel, Consilier juridic -Mihalache Marinela, Admnistrator public-Gireada Dumitru Verginel, Contabil-Ciobanu Nicoleta Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului , eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea deschiderii ofertelor, original sau copie conform cu originalul.Autorizatie de functionare/ altele echivalente ?copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine vor fi prezentate traduceri autorizate in limba romana.Documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Operatorii economici participanti la procedura , precum si asociatii , in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, trebuie sa aiba ca domeniu de activitate ( parincipal sau secundar) activitatile ce fac obiectul contractului , respectiv pentru servicii de proiectare codul CAEN 7112 ?Activitati de arhitectura , inginerie si servicii de consultanta tehnica legate de aceasta si pentru executie lucrari codul CAEN 4211- Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 4.500.000 lei. Pentru demonstrarea indeplinirii nivelului solicitat pentru cifra de afaceri se solicita bilanturile contabile aferente acestor ani.Curs valutar utilizat in cadrul oferteiSe va utiliza in mod obligatoriu cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv , conform tabelului urmatorAnul 2009= 4, 2399 lei; Anul 2010=4, 2122 lei; Anul 2011=4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru proiectare: sef echipa proiectare , inginer absolvent CFDP cu experienta profesionala dovedita prin participarea in aceasta calitate la cel putin un proiect similar , atestat ca manager de proiect COR 242101;inginer proiectant , absolv ent CFDP, minim 3 ani experienta;
-inginer topo atestat ANCPI minim categoria B.Pentru executie: responsabil tehnic cu executia;sef santier inginer CFFP;responsabil control tehnic de calitate in constructii;Atat pentru proiectare cat si pentru executie solicitam documente incheiate conform prevederilor legale din care sa rezulte modul de colaborare cu persoane implicate in contract ( contracte de munca, extrase raport revisal din luna anterioara depunerii ofertei, contract de colaborare, servicii, angajamente obtinute pentru participarea la procedura , cf art 188, alin 2 din OUG 34 din care sa reiasa experienta in domeniu pt pers propus.Op ec clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste exp din CV, experienta similara, in care sa se regaseasca cel putin un contract de servicii proiectare tehnica lucrari de drumuri a carui valoare sa fie cel putin egala cu 200.000 lei privind Refacere/Modernizare drumuri d einteres local/ comunalePentru proiectare: Se vor prezenta contracte , procese verbale de receptie finala si recomandari- inclusiv in cazul inchirieriiOfertantul va face dovada dotarilor minime pentru proiectare: -Licenta Software: autocad, autodesk sau echivalente-Licenta pentru proiectare drumuri (Advanced Road Design sau echivalente)-Licenta program devize;Ofertantul va face dovada echipamentelor minime in dotare ( le detine sau are acces la acestea)plotter A1 colorcopiator color a3/imprimanta ?minim2 bucautoturism pentru deplasarea in terensisteme de calcul ?minim 2-sisteme de calcul portabile ( laptop) ?minim2Dotari minime pentru ridicari topo: statie totala, sistem de calcul portabil( laptop), software specializat ( Mapsys sau echivalent), Pentru executie: experienta similara, in care sa se regaseasca cel putin un contract de executie lucrari de drumuri a carui valoare sa fie cel putin egala cu 2.000.000 leiLista va fi insotita de certificari de buna executie care indica beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Experienta similara se poate demostra si prin depunerea unui contract care sa contina atat proiectare cat executie de lucrari similare obiectului contractului, Ofertantul va avea in dotare proprie sau inchiriate ( contract de colaborare, de comodat sau oricare alte forme de punere la dispozitie) minim urmatoarele utilaje : buldoexcvator, autogreder, incarcator frontal, camion , autocisterna cu dispozitiv de stropit, compactor , cantar bascula 60 tone conform normativelor, cu verificare metrologica valabila, balastiera proprie, statie de betoane .Lista cu utilajele pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea acestui contract-categoria utilajului, nr inmatriculare, puterea motorului;
-titlul de detinere proprietate sau inchiriate ;
-copie facturi de provenienta (inclusiv in cazul inchirierii);
-lista cu personalul deservent pentru fiecare utilaj
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de finalizare a PT
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Durata de finalizare a PT? -20 puncte . Durata de finalizare va fi exprimata in zile. Durata maxima acceptata ( peste care oferta va fi considerata neconforma) este de 40zile iar durata minima realista este de 3 zile. Punctajul se acorda astfel: -pentru cea mai mica durata de finalizare a serviciilor se acorda punctaj maxim alocat, respectiv 20 puncte -pentru o alta durata decat cea prevazuta mai sus se acorda punctaj astfel : PDPT= (Dmin/Dn) x20
Durata de garantie acordata lucrarilor
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Durata de garantie acordata lucrarilor ? -20 puncte. Garantia acordata lucrrailor se va exprima in luni. Durata minima acceptata (sub care oferta va fi considerata neconforma) este d e12 luni, iar durata maxima 60 de luni. Punctajul se acorda astfel: -pentru cea mai mare durata de garantie acordata lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 20 puncte-pentru o alta durata decat cea prevazuta mai sus se acorda punctaj astfel: PDG=( Dn/D max)x 20
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2012 10:47