Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Implanturi Neurochirurgicale


Detaliu pentru invitatia numarul 322294
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Urgenta "Prof. Dr. Nicolae Oblu" Iasi
Numar invitatie: 322294/21.03.2012
Denumire contract: Implanturi Neurochirurgicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta "Prof. Dr. Nicolae Oblu" IasiCod fiscal: 4540810, Adresa: Iasi, Str. Ateneului nr. 2, Iasi, Telefon: 0232-264271; 0232-473020, Fax: 0232-473676
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Implanturi Neurochirurgicale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare implanturi neurochirurgicale
II.1.6) CPV: 33141770-8 - Proteze pentru fracturi, stifturi si placi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 511, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 ? SISTEM DE BIOPSIE VERTEBRALA PERCUTANA250 ronLot 2- SISTEM DE FIXARE CERV.ANTERIOR INTERVERTEBRAL(CAGE)450 ronLot 3 ? SISTEM DE FIXARE CERVICALA POSTERIOARA750 ronLot 4 ? SISTEM DE FIXARE ANTERIOARA A COLOANEI CERVICALE1800 ronLot 5 ? SISTEM DE FIXARE ANTERIOARA A COLOANEI CERVICALECUSURUBURI BLOCATE SI ORIFICIU CENTRAL DE FIXARE A GREFEI OSOASE 500ronLot 6 ? SISTEM DE FIXARECERVICAL ANTERIOR INTERVERT.CU SUBSTITUENT OSOS500 ronLot 7 ? SISTEM DE FIXARE INTERVERTEBRALA TIP MESH400 ronLot 8 ? SISTEM DEFIXARE TORACO-LOMBARA ANTERIOARA200 ronLot 9 ? SISTEM DE FIXARETORACO-LOMBARA POSTERIOARA1650 ronLot 10 ? SISTEM DE FIXARELOMBARA PRIN ABORD POSTERIOR(P.L.I.F.)150 ronLot 11 ? SUBSTITUENT OSOS SINTETIC 250 ronLot 12 ? SISTEM DE KIFOPLASTIE1.350 ronLot 13 ? SISTEM VERTEBROPLASTIE650 ronLot 14 ? SISTEM MODULAR DE INLOCUIRE A CORPULUI VERTEBRAL TORACO-LOMBAR300ronPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui : - prin scrisoare de garantie bancara;
- depunere numerar la casieria autoritatii contractante;
- cu ordin de plata in cont RO86 TREZ 4065 006X XX01 5630 deschis la Trezoreria Mun. Iasi.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ) Situatia personala a candidatului sau ofertantului-Declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34 / 2006- Formularul 2;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006-Formularul 3;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va depune in original, in copie legalizata sau copie stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va depune in original, in copie legalizata sau copie stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul?;NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, sau la documentele prezentate de acesta, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.- Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta ? Se va completa Formularul 4- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006; se va completa Formularul 7Persoanele cu functie de decizie din cadrul Spitalului Clinic de Urgenta ?Prof.Dr.N.Oblu? Iasi : - Dr. Lucian Eva ? Manager;
- Dr. Eugen Cezar Popescu ? Director Medical;
- Ec. Ioan Haliga ? Director Financiar ContabilMembrii comisiei de evaluare: Ing. Ec. Ionel Vasiliu, Dr. Eugen Cezar Popescu, As. Iulian CozianuMembri supleanti: Progr. Ioan Curcan, Dr. Bogdan Costachescu, As. Cristina VasilacheGarantia de participare va fi in cuantumul stabilit la pct III 1.1.a);Fiecare ofertant va depune garantie de participare pentru lotul (loturile) la care participa.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO86 TREZ 4065 006X XX01 5630 deschis la Trezoreria Mun. Iasi.Garantia de participare poate fi constituita si in numerar la casieria autoritatii contractante, nu mai tarziu de data si ora limita de depunere a ofertelor.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 8Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei ca fiind inacceptabila potrivit art. 36 alin. (1). lit.a) respectiv art . 33 alin. (3) din HG 925 / 2006 cu modific. si complet. ulterioare.Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus. 1.Avizul de functionare sau certificatul de inregistrare + anexe ale reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176 / 2000 privind dispozitivele medicale, in termen de valabilitate.2.Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale Formular 5
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii.2. Declaratie de conformitate CE conform Directivei 93/42 CEE ? traducere autorizata in original sau copie ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal.3.Lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 ani; se va completa Formularul 64.Mostre: 1 bucata din fiecare produs ofertat, in ambalajul original al producatorului (Se transmit prin posta sau curier, la sediul Autoritatii Contractante). 1.Declaratia de conformitate produs pentru confirmarea marcajului CE. Se vor prezenta documente relevante in acest sens in original, in copie legalizata sau copie stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul?2.Certificarea sistemului de management al calitatii conf. SR EN ISO 9001 / 2008. Se va putea prezenta documentul in original, in copie legalizata sau copie stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 10:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer