Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Implementarea masurilor de eficienta energetica la imobile din municipiul Satu Mare


Detaliu pentru invitatia numarul 324981
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Satu Mare
Numar invitatie: 324981/24.04.2012
Denumire contract: Implementarea masurilor de eficienta energetica la imobile din municipiul Satu Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Satu MareCod fiscal: 4038806, Adresa: P-ta 25 Octombrie nr.1, Satu Mare, Telefon: 0261 807517, Fax: 0261 710760, 0261 807510
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Municipiul Satu Mare - Registratura (cam. 11), P-ta 25 Octombrie nr.1, mun. Satu Mare, Romania, cod postal: 440026.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Satu Mare - Sala de licitatii, P-ta 25 Octombrie nr.1, mun. Satu Mare, Romania, cod postal: 440026.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Implementarea masurilor de eficienta energetica la imobile din municipiul Satu Mare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare (elaborarea documentatiei tehnico economice si a proiectului tehnic) pentru implementarea masurilor de eficienta energetica la unitati de invatamant din Municipiul Satu Mare - Gradinita cu program prelungit nr. 33, Grup Scolar de Industrie Alimentara George Emil Palade si pentru reabilitarea termica a blocurilor de locuinte- Str. Mioritei nr. 2- parter
II.1.6) CPV: 71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 41, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare: pt. LOT 1 690 lei, pt. LOT 2 120 lei. 2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 zile calendaristice, incepand cu termenul limita de primire a ofertelor; 3.Modul de constituire a garantiei de participare se face prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform HG 925/2006, art.86 alin (1).Garantia trebuie sa fie irevocabila.Contul pentru garantii de participare la licitatii al Primariei municipiului Satu Mare deschis la Trezoreria Satu Mare este: RO46TREZ5465006XXX000201, iar codul unic de inregistrare CUI: 4038806.Instrumentele de garantare vor fi emise, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania, ori de o societate de asigurari.Instrumentul de garantare trebuie: -sa fie prezentat in original, sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, -sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta, -sa fie constituit in cuantumul sumei fixe precizata in documentatia de atribuire, sa aiba inscrisa valabilitatea pt. care a fost constituit, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie, -sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, conditionat sau neconditionat.Conform Art.86 alin.(6) din HG 925/2006 ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?. 4.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. 5.In cazul incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor beneficia de prevederile art.16 alin.(2) din Legea 346/ 2004, actualizata si vor prezenta doc. doveditoare in acest sens.
Garantie de buna executie
1.Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de servicii fara TVA, aferenta fiecarui lot in patrte. 2.Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(1) si alin.(3) din HG 925/2006. NOTA: Potrivit art.16 alin.(2) din Legea 346 din 14 iulie 2004 (*actualizata*), privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii: "intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii". In acest sens ofertantii au obligatia de a prezenta documente doveditoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Potrivit prevederilor Ordinului ANRMAP314/2010, ofertantii au obligatia de a prezenta in original (conform art.5 alin(3) din Ordin 509/2011), un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, prin care certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Acest certificat va fi intocmit conform Formularului 1 din fisierul Formulare din Documentatia de atribuire.NOTA: In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, certificatul va fi prezentat in original, fie in numele asocierii caz in care va fi semnat si stampilat de catre toti operatorii economici ce fac parte din asociere, fie in nume propriu de catre fiecare operator economic care face parte din asociere.2.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006): Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12 A si prezentata in original (potrivit art.5 alin (3) din Ordin nr. 509/2011). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 si indeplinirea obligatiilor: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12 B prezentata in original (potrivit art. 5 alin (3) din Ordin nr. 509/2011). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.NOTA: Se va prezenta Formularul 12 B in forma ceruta in fisierul Formulare din documentatia de atribuire!Se vor mai prezenta: - Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local prezentat in original/ copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, (semnata si stampilata);
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului prezentat in original/ copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, (semnata si stampilata);Nota: Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12 C prezentata in original (potrivit art. 5 alin (3) din Ordin nr. 509/2011).NOTA: Se va prezenta Formularul 12 C in forma ceruta in fisierul Formulare din documentatia de atribuire!5.Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul D (din fisierul Formulare din documentatia de atribuire), prezentata in original (potrivit art. 5 alin (3) din Ordin nr. 509/2011), de catre ofertant, ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator (fiecare in parte). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ilyes Iuliu-Primar, Kereskenyi Gabor- Viceprimar, Albu Adrian-Viceprimar, Manoliu Mihaela-sef Birou Achizitii Publice, Racolta Mihaela-sef Serviciul Juridic, Contencios, Arhiva;Magureanu Liliana-Birou Energetic si membrii comisiei de evaluare a ofertelor. (Nota: actul administrativ de stabilire a comisiei de evaluare va fi publicat in cel mai scurt timp posibil intrucat in momentul de fata nu a putut fi stabilita componenta acesteia deoarece acest lucru este strict legat de procedurile aflate in desfasurare in diverse stadii de evaluare fara a fi inca finalizate, de procedurile initiate fara a se cunoaste data deschiderii ofertelor in momentul de fata, precum si de numarul restrans de personal de care dispune). Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului care sa ateste ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, valabil la data deschiderii ofertelor.Nota: Autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata (in cazul in care in cadrul ofertei a prezentat documentul in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?)Numai pentru persoanele juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Formularul de Informatii Generale-nu se impune un nivel minim specific al cifrei de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: EXPERIENTA SIMILARA -Cerinta comuna ambelor loturi - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, numarul de ani se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., EXPERIENTA SIMILARA -Cerinta defalcata pe loturi - Nivel minim: pentru LOT I se solicita prezentarea a maxim 3 contracte in valoare cumulata de 30.000 lei, fara TVA avand ca obiect servicii de proiectare pentru reabilitare termica si pentru LOT II se solicita prezentarea a maxim 3 contracte in valoare cumulata de 6.000 lei, fara TVA avand ca obiect servicii de proiectare pentru reabilitare termica., RESURSE UMANE - Cerinta comuna ambelor loturi : Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere., RESURSE UMANE - Cerinta comuna ambelor loturi : pentru a face dovada ca dispune de personal de specialitate se solicita, in conformitate cu prevederile Legii 372/2005 actualizata privind performanta energetica a cladirilor, ca ofertantul sa prezinte -minim o persoana inginer avand certificat de atestare ca auditor energetic Gr. I (constructii+instalatii)., Cerinta comuna ambelor loturi : Informatii privind subcontractantii referitor la partea/partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora, acordul de subcontractare a acestuia/acestora. Nivel minim: Respectarea standardelor de asigurare a calitatii - Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul care face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in format electronic in SEAP, ea fiind atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer