Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Implementarea unui sistem integrat de gestionare a deseurilor la nivelul comunei Cogealac


Detaliu pentru invitatia numarul 231043
Autoritate contractanta
COMUNA COGEALAC (PRIMARIA COMUNEI COGEALAC)
Cod de identificare fiscala: 4804407
Adresa: STR. GARII NR. 30, Cogealac
Telefon: 0241769101
Fax: 0241769030
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Implementarea unui sistem integrat de gestionare a deseurilor la nivelul comunei Cogealac
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45253800-3 - Lucrari de constructii de statii de compostare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Implementarea unui sistem integrat de gestionare a deseurilor la nivelul comunei Cogealac
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 23.10.2009 07:43)
Data publicarii: 15.10.2009 17:01
Data limita de depunere a ofertelor: 26.10.2009 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Garii, Nr. 30, Cogealac, jud. Constanta
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.10.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Garii, Nr. 30, Cogealac, jud. Constanta
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 2, 021, 859.84 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006, Declaratie privind inexistenta starii de faliment, Bilant pe anii 2006-2008, Cifra medie de afaceri minim 300.000lei, Proces verbal vizitare amplasament, Minim 1 contract constructii civile 100.000 lei, Declaratie privind principalele lucrari in ultii cinci ani
Documentatiei de atribuire cuprinde planuri tiparite pe hartie. Documentatia poate fi obtinuta gratuit, prin depunerea unei solicitari scrise direct, prin posta sau prin fax.
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: Procedura a fost anulata in temeiul art. 209 alin (2) lit. b.Autoritatea Contractanta se afla in imposibilitatea incheierii contractului, deoarece termenele aferente procedurii de atribuire, incheierii contractului si executarii acestuia depasesc data de 30 noiembrie 2009, data incheierii proiectului finantat prin programul PHARE 2005 CES. Procedura de atribuire va fi reluata dupa incheierea unui act aditional de prelungire a contractului de finantare prin programul PHARE
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer