Achizitie publica - Imprejmuire incinta la Spitalul de Psihiatrie Voila
Detaliu pentru invitatia numarul 336920
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336920/08.10.2012
Denumire contract: Imprejmuire incinta la Spitalul de Psihiatrie Voila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Psihiatrie Voila CampinaCod fiscal: 2845826, Adresa: Campina Strada Voila nr.114, Campina, Telefon: 0244335164, Fax: 0244335164
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Imprejmuire incinta la Spitalul de Psihiatrie Voila
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Imprejmuire incinta la Spitalul de Psihiatrie Voila cu placi prefabricate din beton.
II.1.6) CPV: 45340000-2 - Lucrari de instalare de garduri, de balustrade si de dispozitive de siguranta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 664.56 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2256 lei, stabilita cu respectarea prevederilor art. 85 din H.G. 925/2006, din care cuantumul sumei corespunzatoare art. 278 indice 1 este de 2256 lei. Garantia pentru participare va fi valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Pentru virament bancar contul este: RO34TREZ5225006XXX002293 deschis la Trezoreria Campina.La procedurile online, obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie prin: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive. In aceasta din urma situatie, contractantul are obligatia de a deschide la trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante conform H.G.nr. 1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constituigarantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu la data semnarii contractului de achizitie publica, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-91 din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea. Completarea si prezentarea Formularului nr. 1.Prezentarea in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul a cazierului judiciar si cazierului fiscal pentru operatorul economic. Prezentarea in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul a cazierului judiciar al administratorului/administratorilor societatii asa cum reiese din Certificatul constatator emis de ONRC.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G..nr. 34/2006 (documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit.c)indice 1 si lit. d) din OUG nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul)). Completarea si prezentarea Formularului nr.2.Prezentarea in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul a Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat. Trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul a Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local. Trebuie sa se prezinte situatia obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 (declaratia va fi completata si de catre tertii sustinatori). Formular nr. 3. Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, persoanele care detin functii de decizie sunt completate la nivelul formularului.Nota: a. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.c. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Prezentarea formularului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Formular 10Completarea si prezentarea Formularului nr.11 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr.314/2010. Prezentarea in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN declarate din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract;c. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a livra produsele care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Ofertantul clasat pe primul loc, va depune la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimi 5 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani cel putin un contract de natura si complexitate similare lucrarilor ce fac obiectul contractului cu o valoare de minim 200 000 lei (fara TVA).Certificat constatator sau referinte privind indeplinirea obligatiilorcontractuale., Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Nivel minim: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere), de urmatoarele tipuri de utilaje, care sa indeplineasca toate conditiile legale pentru utilizarea/exploatarea acestora in cadrul lucrarilor ce urmeaza a fi executate: Autospeciale/autocamioane pentru transport materiale- 2 bucIncarcator frontal ? 1 bucMacara 10 tone ? 1 bucGenerator ? 1 buc, Prezentarea Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata.Nivel minim: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - cel putin 1 proiectant cu o experienta profesionala relevanta in aceasta calitate dovedita prin coordonarea a cel putin unui proiect de natura si complexitatea contractului care urmeaza sa fie atribuit;
- cel putin un sef santier cu o experienta profesionala relevanta in aceasta calitate dovedita prin coordonarea a cel putin unui proiect de natura si complexitatea contractului care urmeaza sa fie atribuit;, - cel putin 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate (CTTC/CQ/AQ), pentru domeniul constructii civile, cu o experienta profesionala relevanta dovedita prin implicarea in aceasta calitate in cel putin un proiect similar;
- cel putin 1 responsabil tehnic cu executia pentru constructii civile (RTE) cu atestat, Prezentarea Angajamentului Ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei., Informatii privind subcontractantii Certificat ISO 9001 sau echivalent insotit de ultimul raport de audit.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP de la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 15:48