Achizitie publica - IMPREJMUIRE INCINTA TEHNICA IN CAZARMA 769 CAPU MIDIA
Detaliu pentru invitatia numarul 338575
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338575/01.11.2012
Denumire contract: IMPREJMUIRE INCINTA TEHNICA IN CAZARMA 769 CAPU MIDIA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02542 FOCSANICod fiscal: 4297711, Adresa: Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Focsani, Telefon: 0237/213155;0337/401268, Fax: 0237/213155;0337/401268
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro. In cadrul prezentei invitatii de participare la cererea de oferte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: IMPREJMUIRE INCINTA TEHNICA IN CAZARMA 769 CAPU MIDIA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?IMPREJMUIRE INCINTA TEHNICA IN CAZARMA 769 CAPU MIDIA?Intocmirea documentatiei tehnice cu detalii de executie, intocmirea documentatiilor tehnice pentru obtinerea avizelor si a autorizatiei de construire, intocmirea documentatiei tehnice pentru organizarea executiei lucrarilor, executie lucrare si asistenta tehnica din partea proiectantuluipe perioada derularii contractului de lucrari. - conform Caietului de sarcini si Anexei nr. 1 la caietul de sarcini;Valoarea estimata a lucrarilor si serviciilor care formeaza obiectul contractului de lucrari, in functie de care se vor evalua ofertele, este de 174.055, 00 lei.Valoarea estimata a unor eventuale noi lucrari, servicii de proiectare si servicii de asistenta tehnica care sunt similare celor achizitionate prin prezenta procedura conform art. 122 lit. j din OUG nr. 34/2006 este de 17.405, 00 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45340000-2 - Lucrari de instalare de garduri, de balustrade si de dispozitive de siguranta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 191, 460 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant gar de part stab in fct de val estim a lucr si serv care form ob prez proced, resp 174.055, 00 lei.Gar de part in val: 3.000, 00 lei. Val est a lucr si serv care form ob contr este de 174.055, 00 lei, iar val lucr si serv sim celor care form ob prez proced care ar putea fi achiz cf art. 122 lit. j) din OUG nr. 34/2006 este de 17.405, 00 lei, val tot estim a contr fiind de 191.460, 00 lei. Gar de part se va const cf art. 86 alin. 1, 2, 3, 4 si 6 din HGR nr. 925/2006. In caz in care gar pt part se va const sub form de scris de gar banc, se va utilz ca model Form 1, ce va fi in fav autorit contr, de pref, la o banca din RO. Suma reprez gar pt part, in caz in care aceasta se const prin vir bancar, se poate vira in contul UM 02542 Focsani - RO19TREZ6915005XXX000089la TREZ. FOCSANI, cod fiscal 4297711. Dov const garant de part in favo autorit contr va fi dep in orig la sediul UM 02542 Focsani, B-dul Bucuresti nr. 1-3, cod postal 620144, pana cel tarziu la data si ora stab pt deschi ofert. In cazul proced online, data deschid ofert coincide cu data lim de dep a ofert. In cazul in care ofert, la const gar de part, se va prevala de L 346/2004 va prez decl IMM. Dov const gar de part si decl IMM (dupa caz), se vor dep oblig si in SEAP, in copie scan dupa orig, cf HGR 1660/2006, art. 17, alin. (1). Ofert care nu sunt insotite de dov const gar pt part, in cuantum, forma si avand perioada de valab solicit in fisa de date vor fi respinse la deschid. In cazul unei asoc, gar de part se poate const de catre liderul asoc sau de catre oricare alt membru al asoc, cu cond preciz explicite a denum ofert (asoc) pt care se const gar. Period de valab a gar de part este de 90 dezile incepand cu data limita de dep a ofert. Period de val a ofert este de 90 de zile incepand cu data limita de dep a ofert. Autorit contr va retine gar de particip cf art 87 alin. 1 din HGR 925/2006 si art. 2781 alin. 1, lit. a) din OUG 34/2006 in suma de: 1.740, 55 lei.
Garantie de buna executie
Gar de buna exec 10% din val contr, cf art. 89 alin. (2)H.G.R. 925/2006 si seconst in oricare din forme de la art. 90 alin (1)-(3)sau, in fct de val, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2), cu acordul castig, prin ret succesive din sumele datorate pt facturi partiale, contr avand oblig de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponib la dispoz autorit contr, cf H.G.R. nr. 1045/2011.Gar de buna exec a contr asig autorit contr de indepl cantit, calit si in perioada convenita a contr.In cazul in care ofert face dov ca se incad in preved L nr. 346/2004 benef de reduceri de 50% pt criteriul legat de gar de buna executie.Suma init care se dep de catre contract in contul astfel deschis nu tb sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I. Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale anuala, pentru ultimii 3 ani sa fie de cel putin egala cu300.000, 00lei, respectiv 66.342, 33 euro ;Se vor prezenta urmatoarele Documente care dovedesc situatia economica si financiara: 1.1Declaratie pe proprie raspundere ? Fisa de informatii generale, cu cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii 3 ani care trebuie sa aiba pragurile minime valorice de la pct. 1(autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala), copie scanata dupa original semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata - a se vedea Formularul B2;, 1.2 Prezentarea oricarui alt document prin care operatorul economic face dovada ca indeplineste cerinta de calificare referitoare la: I. Cifra de afaceri (bilant contabil, extras de bilant, cont de rezultat patrimonial, raport de audit de performanta al firmei, raport al cenzorilor, etc.), copie scanata dupa original.In cazul in care operatorul economic face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri., II. Asigurarea de risc a proiectantului.Se vor prezenta urmatoarele documente: - Declaratie pe proprie raspunderedin care sa reiasa ca, in cazul in care ofertantul va fi declarat castigator, la semnarea contractului de lucrari va prezenta polite privind asigurarea de raspundere profesionala, felul asigurarii fiind asigurarea riscului profesional aferent contractului ce urmeaza a fi atribuit, limita de raspundere asigurata fiind valoarea ofertata pentru realizarea proiectului tehnic, iar perioada asigurata fiind pana la 12.12.2012.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: I. Experienta similaraCerinta nr. 1a) Indeplinirea si finalizarea, in ultimii 5 ani a unui contract care sa aiba cel putin val. de 150.000, 00 lei fara T.V.A, respectiv 33.171, 16 euro , al carui obiect a fost executia unor lucrari similare de instalare garduri - Formularul B3;b) Prestarea, in ultimii 3 ani a minim unui contract care sa aiba cel putin val. de 6.000, 00 lei fara T.V.A., respectiv 1.326, 85 euro, care a avut ca obiect prestarea unor servicii de proiectare ? (Formularul B3).Pt indeplinirea cerintei minime de calificare operatorii economici trebuie sa prezinte Declaratie privind lista principalelorLUCRARI SI SERVICII executate/prestate in ultimii 5 ani, respectiv 3 ani, (Formularul B1), pt cele mai importante lucrari si servicii care vor contine valori (in lei si euro), perioada si locul executiei lucrarilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 1- ContinuareDin aceasta lista op.ec. va alege acele contracte care indeplinesc cerinta nr. 1 la care vor anexa urmatoarele doc: -Formularul de experienta similara ? Form. B3;
-Certificari de buna executie din partea beneficiarului/clientului -Form. B4.Certif. de buna executie vor indica, atat pt contr de lucrari cat si pt contr de prestari servicii, benefic, indiferent daca acestia sunt autorit contractante sau clienti privati, val, perioada si locul executiei lucrarilor/ prestarii serviciilor. De asemeneavorpreciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;
-Contractul/contractele mentionat/mentionate ca experienta similara, sau in cazul in care acesta contine clauze de confidentialitate vor fi prezentate parti din acesta care sa fie relevante pentru indeplinirea cerintei;
-P-V de receptie partiala a lucrarilor care fac obiectul contra ment mai sus, semnat si stamp de catre benefic, Cerinta nr. 1- Continuare-P-V de receptie la terminarea lucr care fac ob. contr mentionat mai sus, semnat si stamp de catre benefic luc;
- copia contractului de munca sau a contractului de colaborare sau declaratia de disponibilitate si angajamentul de participare din partea acestuia. Declaratia de disponibilitate se va prezenta de inginerul constructor in cazul in care la momentul ofertarii inginerul constructor nu are semnat un contract de munca sau de colaborare cu ofertantul (Anexa la Formularul 5)., Cerinta nr. 2: Personal - Continuare2.2 Personal angajat sau prin colaborare pentru executie: a) - minim un specialist atestat MDLPL ca ?Responsabil tehnic cu executia? pentru domeniul de constructii ?I ? Constructii civile, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere?.Pentru personalul solicitat trebuie prezentate urmatoarele: - C.V. ;
- copia diplomei de studii;
- copia contractului de munca sau a contractului de colaborare sau declaratia de disponibilitate si angajamentul de participare din partea acestuia.- copia certificatului de atestare eliberat de MDLPL ca Responsabil tehnic cu executia? pentru domeniul de constructii ?I ? Constructii civile, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere?., Cerinta nr. 2: Personal - Continuare2.2.1 Personal angajat: a) - minim 2 lucratori cu calificare de betonistPentru personalul solicitat trebuie prezentate urmatoarele: - copia diplomelor de studii;
- copia contractului de munca sau angajament de participare.b) - minim 8 lucratori necalificatiPentru personalul solicitat trebuie prezentate urmatoarele: - copia contractului de munca sau angajament de participare.Documentele se vor prezenta sub forma de copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"., Cerinta nr. 2: Personal - Continuare2.3 Pt. indeplinirea cerintei minime de calificare op.ec. trebuie sa prezinte si Declaratie prin care reprezentantul legal al ofertantului se angajeaza ferm sa asigure urmatoarele: - disponibilitatea personalului propus pentru indeplinirea contr, cf. cu graficul de realizare a proiectului contractului, asumat prin oferta;
- pastrarea componentei echipei propuse pe toata perioada de derulare a contractului. Orice inlocuire/modificare a componentei echipei propuse se va face numai cu acordul prealabil al achizitorului.Nota: - C.V.-ul solicitat va fi cf. Form. 5 din Sect III. Se poate folosi si alt model de CV cu conditia ca acesta sa contina cel putin datele solicitate in modelul anexat la documentatia de atribuire. C.V.-urile prezentate vor purta numele in clar si sem in origi a pers respective;
- fiecare participant la asociere va depune documentele de calificare solicitate si pentru lider, fara exceptie;
- se va prezenta angajamentul de legalizare a asociatiei, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare. Fiecare asociat va prezenta acest angajament., Cerinta nr. 3continuarePentru subcontractanti se vor prezenta urmatoarele: - informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze: - declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora ? exprimata/exprimate in procent - si specializarea acestora.Ofertantul va completa si va semna formularul D cu subcontractantii si specializarea acestora si datele de identificare ale acestora si va prezenta, daca este cazul, acordurile preliminare de subcontractare, in original., Nu se accepta depunerea in SEAP a unei oferte de catre: - alti membri ai asociatiei decat liderul acesteia;
- un subcontractant declarat;
- un tert sustinator.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte fiecare document in parte solicitat pentru lider Cerinta nr. 1Respectarea de catre ofertant a unor standarde minime de asigurare a calitatii, care sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde relevante in legislatia comunitara, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde comunitare privind certificarea calitatii ? certificat SR EN ISO 9001, emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara privind certificareacalitatii, corespunzatoare categoriei de importanta a lucrarilor si serviciilor care formeaza obiectul prezentei achizitii.Se vor prezenta urmatoarele documente: - Certificate emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calitatii corespunzatoare categoriei de importanta a lucrarilor si serviciilor care formeaza obiectul prezentei achizitii ? lucrari de constructii civilesi servicii de proiectare., NOTA: In cazul unei asocieri, aceste documente se vor prezenta de fiecare membrual asociatiei pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentele se vor prezenta sub forma de copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului calitatii., Cerinta nr. 2Respectarea de catre ofertant a unor standarde minime privind sistemul de management de mediu bazate pe seriile de standarde relevante in legislatia comunitara, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde comunitare privind sistemul de management de mediu - certificat SR EN ISO 14001/2005, emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara privind certificarea corespunzatoare categoriei de importanta a lucrarilor si serviciilor care formeaza obiectul prezentei achizitii.Se vor prezenta urmatoarele documente: 2.1Certificate emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de management de mediu corespunzatoare categoriei de importanta a lucrarilor si serviciilor care formeaza obiectul prezentei achizitii ?lucrari de constructii civile si servicii de proiectare., NOTA: In cazul unei asocieri, aceste documente se vor prezenta de fiecare membrual asociatiei pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentele se vor prezenta sub forma de copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro. In cadrul prezentei invitatii de participare la Sectiunea DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2012 08:30