Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - IMPREJMUIRE INCINTA TEHNICA IN CAZARMA 769 CAPU MIDIA


Detaliu pentru invitatia numarul 338575
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02542 FOCSANI
Numar invitatie: 338575/01.11.2012
Denumire contract: IMPREJMUIRE INCINTA TEHNICA IN CAZARMA 769 CAPU MIDIA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02542 FOCSANICod fiscal: 4297711, Adresa: Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Focsani, Telefon: 0237/213155;0337/401268, Fax: 0237/213155;0337/401268
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro. In cadrul prezentei invitatii de participare la cererea de oferte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: IMPREJMUIRE INCINTA TEHNICA IN CAZARMA 769 CAPU MIDIA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?IMPREJMUIRE INCINTA TEHNICA IN CAZARMA 769 CAPU MIDIA?Intocmirea documentatiei tehnice cu detalii de executie, intocmirea documentatiilor tehnice pentru obtinerea avizelor si a autorizatiei de construire, intocmirea documentatiei tehnice pentru organizarea executiei lucrarilor, executie lucrare si asistenta tehnica din partea proiectantuluipe perioada derularii contractului de lucrari. - conform Caietului de sarcini si Anexei nr. 1 la caietul de sarcini;Valoarea estimata a lucrarilor si serviciilor care formeaza obiectul contractului de lucrari, in functie de care se vor evalua ofertele, este de 174.055, 00 lei.Valoarea estimata a unor eventuale noi lucrari, servicii de proiectare si servicii de asistenta tehnica care sunt similare celor achizitionate prin prezenta procedura conform art. 122 lit. j din OUG nr. 34/2006 este de 17.405, 00 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45340000-2 - Lucrari de instalare de garduri, de balustrade si de dispozitive de siguranta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 191, 460 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant gar de part stab in fct de val estim a lucr si serv care form ob prez proced, resp 174.055, 00 lei.Gar de part in val: 3.000, 00 lei. Val est a lucr si serv care form ob contr este de 174.055, 00 lei, iar val lucr si serv sim celor care form ob prez proced care ar putea fi achiz cf art. 122 lit. j) din OUG nr. 34/2006 este de 17.405, 00 lei, val tot estim a contr fiind de 191.460, 00 lei. Gar de part se va const cf art. 86 alin. 1, 2, 3, 4 si 6 din HGR nr. 925/2006. In caz in care gar pt part se va const sub form de scris de gar banc, se va utilz ca model Form 1, ce va fi in fav autorit contr, de pref, la o banca din RO. Suma reprez gar pt part, in caz in care aceasta se const prin vir bancar, se poate vira in contul UM 02542 Focsani - RO19TREZ6915005XXX000089la TREZ. FOCSANI, cod fiscal 4297711. Dov const garant de part in favo autorit contr va fi dep in orig la sediul UM 02542 Focsani, B-dul Bucuresti nr. 1-3, cod postal 620144, pana cel tarziu la data si ora stab pt deschi ofert. In cazul proced online, data deschid ofert coincide cu data lim de dep a ofert. In cazul in care ofert, la const gar de part, se va prevala de L 346/2004 va prez decl IMM. Dov const gar de part si decl IMM (dupa caz), se vor dep oblig si in SEAP, in copie scan dupa orig, cf HGR 1660/2006, art. 17, alin. (1). Ofert care nu sunt insotite de dov const gar pt part, in cuantum, forma si avand perioada de valab solicit in fisa de date vor fi respinse la deschid. In cazul unei asoc, gar de part se poate const de catre liderul asoc sau de catre oricare alt membru al asoc, cu cond preciz explicite a denum ofert (asoc) pt care se const gar. Period de valab a gar de part este de 90 dezile incepand cu data limita de dep a ofert. Period de val a ofert este de 90 de zile incepand cu data limita de dep a ofert. Autorit contr va retine gar de particip cf art 87 alin. 1 din HGR 925/2006 si art. 2781 alin. 1, lit. a) din OUG 34/2006 in suma de: 1.740, 55 lei.
Garantie de buna executie
Gar de buna exec 10% din val contr, cf art. 89 alin. (2)H.G.R. 925/2006 si seconst in oricare din forme de la art. 90 alin (1)-(3)sau, in fct de val, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2), cu acordul castig, prin ret succesive din sumele datorate pt facturi partiale, contr avand oblig de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponib la dispoz autorit contr, cf H.G.R. nr. 1045/2011.Gar de buna exec a contr asig autorit contr de indepl cantit, calit si in perioada convenita a contr.In cazul in care ofert face dov ca se incad in preved L nr. 346/2004 benef de reduceri de 50% pt criteriul legat de gar de buna executie.Suma init care se dep de catre contract in contul astfel deschis nu tb sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Vor fi exclusi din procedura de atribuire toti ofertantii care se afla in situatiile prevazute la art. 180, art. 181 si art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePersoane juridice romaneDocumente solicitate care dovedesc situatia personala a ofertantului: 1.1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile articolului 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea III, copie scanata dupa original semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata. Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul.1.2 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile articolului 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea III, copie scanata dupa original semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata. Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator privind neincadrarea in prevederile lit. a), c1) si d) de la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, daca este cazul.1.3 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din Sectiunea III, copie scanata dupa original semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata. Declaratia va fi prezentata atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: dl. Aurelian Asanache DUMITRACHE, dl. Cristian BROSTEANU, dl. Florinel HERTIG, dl. Marius NEACSU, dl. Nicusor DUMITRU, d-na Lia Daniela NICOARA si dl. Mihail BADITA.1.4 Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Documentul/Documentele vor fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".1.5 Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Documentul/Documentele vor fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".1.6 Certificat de cazier fiscal din care sa reiasa ca nu sunt inscrise fapte de natura fiscala, copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".1.7 Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. copie scanata dupa original semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilat si datat, intocmit in conformitate cu modelul prevazut in Formularul nr. 2 din Sectiunea III.Nota: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte fiecare document in parte.Persoane juridice straineSe accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza intr-una dintre situatiile prevazute la art. 180, la art. 181 si 691 din O.U.G. nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de natura celor prevazute la alineatul anterior, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, la art. 181 si la 691, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr. 1Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei respective este cuprinsa realizarea de lucrari de constructii a altor proiecte ingineresti si activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea care fac obiectul prezentei achizitii, atat pentru persoane juridice romane cat si pentru persoanele juridice straine.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice romaneDocumente solicitate care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: 1.1 Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN (conform Ordinului 337/2007)din care sa reiasa ca are in obiectul de activitate codul CAEN corespunzator obiectului contractuluiPersoane juridice straineDocumente solicitate: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate?Lucrari de constructii a altor proiecte ingineresti. Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea?.Documentele vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului sa asigure inregistrarea la autoritatea fiscala competenta conform prevederilor legislatiei in vigoare in Romania. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest angajament.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I. Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale anuala, pentru ultimii 3 ani sa fie de cel putin egala cu300.000, 00lei, respectiv 66.342, 33 euro ;Se vor prezenta urmatoarele Documente care dovedesc situatia economica si financiara: 1.1Declaratie pe proprie raspundere ? Fisa de informatii generale, cu cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii 3 ani care trebuie sa aiba pragurile minime valorice de la pct. 1(autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala), copie scanata dupa original semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata - a se vedea Formularul B2;, 1.2 Prezentarea oricarui alt document prin care operatorul economic face dovada ca indeplineste cerinta de calificare referitoare la: I. Cifra de afaceri (bilant contabil, extras de bilant, cont de rezultat patrimonial, raport de audit de performanta al firmei, raport al cenzorilor, etc.), copie scanata dupa original.In cazul in care operatorul economic face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri., II. Asigurarea de risc a proiectantului.Se vor prezenta urmatoarele documente: - Declaratie pe proprie raspunderedin care sa reiasa ca, in cazul in care ofertantul va fi declarat castigator, la semnarea contractului de lucrari va prezenta polite privind asigurarea de raspundere profesionala, felul asigurarii fiind asigurarea riscului profesional aferent contractului ce urmeaza a fi atribuit, limita de raspundere asigurata fiind valoarea ofertata pentru realizarea proiectului tehnic, iar perioada asigurata fiind pana la 12.12.2012.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: I. Experienta similaraCerinta nr. 1a) Indeplinirea si finalizarea, in ultimii 5 ani a unui contract care sa aiba cel putin val. de 150.000, 00 lei fara T.V.A, respectiv 33.171, 16 euro , al carui obiect a fost executia unor lucrari similare de instalare garduri - Formularul B3;b) Prestarea, in ultimii 3 ani a minim unui contract care sa aiba cel putin val. de 6.000, 00 lei fara T.V.A., respectiv 1.326, 85 euro, care a avut ca obiect prestarea unor servicii de proiectare ? (Formularul B3).Pt indeplinirea cerintei minime de calificare operatorii economici trebuie sa prezinte Declaratie privind lista principalelorLUCRARI SI SERVICII executate/prestate in ultimii 5 ani, respectiv 3 ani, (Formularul B1), pt cele mai importante lucrari si servicii care vor contine valori (in lei si euro), perioada si locul executiei lucrarilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 1- ContinuareDin aceasta lista op.ec. va alege acele contracte care indeplinesc cerinta nr. 1 la care vor anexa urmatoarele doc: -Formularul de experienta similara ? Form. B3;
-Certificari de buna executie din partea beneficiarului/clientului -Form. B4.Certif. de buna executie vor indica, atat pt contr de lucrari cat si pt contr de prestari servicii, benefic, indiferent daca acestia sunt autorit contractante sau clienti privati, val, perioada si locul executiei lucrarilor/ prestarii serviciilor. De asemeneavorpreciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;
-Contractul/contractele mentionat/mentionate ca experienta similara, sau in cazul in care acesta contine clauze de confidentialitate vor fi prezentate parti din acesta care sa fie relevante pentru indeplinirea cerintei;
-P-V de receptie partiala a lucrarilor care fac obiectul contra ment mai sus, semnat si stamp de catre benefic, Cerinta nr. 1- Continuare-P-V de receptie la terminarea lucr care fac ob. contr mentionat mai sus, semnat si stamp de catre benefic luc;
-P-V de receptie finala a lucrarilor care fac ob. contr mentionat mai sus, semnat si stampilat de catre beneficiarul lucrarilor.Precizare - prezentarea P-V de receptie finala nu este obligatorie decat in cazul in care a expirat perioada de garantie a lucrarilor care au fost prezentate ca experienta similara-P-V de predare a proiectului tehnic semnat si stampilat de catre beneficiarul lucrarilorDoc. se vor prezenta sub forma de copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Nota: Se pot prezenta contracte care sa contina servicii de proiectare si lucrari dar care sa indeplineasca cerintele privind valorile de la punctele a) si b).Clarificare: Cerinta minima de clarificare privind experienta similara poate fi indeplinita de catre ofert/asociat/tertul sustin, Cerinta nr. 2: PersonalNumar minim de personal de specialitate pentru indeplinirea in termen si in conditii de calitate a contractului: 2.1. Operatorii economici trebuie sa prezinte Situatia cu persoanele specializate pentru intocmirea proiectului tehnic care va cuprinde personalul angajat sau prin colaborare astfel: 2.1.1 Personal angajat sau prin colaborare: a) minim un inginer constructor specializarea constructii civile, industriale si agricole;Pentru personalul solicitat trebuie prezentate urmatoarele: - C.V. (conform Formularului nr. 5 din Sectiunea III). Se poate folosi si alt model de CV cu conditia ca acesta sa contina cel putin datele solicitate in modelul anexat la documentatia de atribuire. C.V.-ul prezentat va purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective.- copia diplomei de studii;, Cerinta nr. 2: Personal - ContinuarePrezentarea documentelor care atesta specializarea personalului tehnicpentru executia proiectului, este necesara in vederea verificarii de catre autoritatea contractanta a competentelor personalului propus pentru intocmirea proiectului tehnic, conform prevederilor articolului 9 din Legea 50/1991 si articolului 29 din Normele metodologice de aplicare a Legii 50/1991, aprobate cu Ordinul 839/2009 al M.D.R.L.;
- copia contractului de munca sau a contractului de colaborare sau declaratia de disponibilitate si angajamentul de participare din partea acestuia. Declaratia de disponibilitate se va prezenta de inginerul constructor in cazul in care la momentul ofertarii inginerul constructor nu are semnat un contract de munca sau de colaborare cu ofertantul (Anexa la Formularul 5)., Cerinta nr. 2: Personal - Continuare2.2 Personal angajat sau prin colaborare pentru executie: a) - minim un specialist atestat MDLPL ca ?Responsabil tehnic cu executia? pentru domeniul de constructii ?I ? Constructii civile, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere?.Pentru personalul solicitat trebuie prezentate urmatoarele: - C.V. ;
- copia diplomei de studii;
- copia contractului de munca sau a contractului de colaborare sau declaratia de disponibilitate si angajamentul de participare din partea acestuia.- copia certificatului de atestare eliberat de MDLPL ca Responsabil tehnic cu executia? pentru domeniul de constructii ?I ? Constructii civile, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere?., Cerinta nr. 2: Personal - Continuare2.2.1 Personal angajat: a) - minim 2 lucratori cu calificare de betonistPentru personalul solicitat trebuie prezentate urmatoarele: - copia diplomelor de studii;
- copia contractului de munca sau angajament de participare.b) - minim 8 lucratori necalificatiPentru personalul solicitat trebuie prezentate urmatoarele: - copia contractului de munca sau angajament de participare.Documentele se vor prezenta sub forma de copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"., Cerinta nr. 2: Personal - Continuare2.3 Pt. indeplinirea cerintei minime de calificare op.ec. trebuie sa prezinte si Declaratie prin care reprezentantul legal al ofertantului se angajeaza ferm sa asigure urmatoarele: - disponibilitatea personalului propus pentru indeplinirea contr, cf. cu graficul de realizare a proiectului contractului, asumat prin oferta;
- pastrarea componentei echipei propuse pe toata perioada de derulare a contractului. Orice inlocuire/modificare a componentei echipei propuse se va face numai cu acordul prealabil al achizitorului.Nota: - C.V.-ul solicitat va fi cf. Form. 5 din Sect III. Se poate folosi si alt model de CV cu conditia ca acesta sa contina cel putin datele solicitate in modelul anexat la documentatia de atribuire. C.V.-urile prezentate vor purta numele in clar si sem in origi a pers respective;
- Decl de disponib se va prezenta in cazul in care la momentul ofertarii nu are semnat un contract de munca sau de colab cu ofertantul (Anexa la For, Cerinta nr. 3Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Operatorii economici trebuie sa prezinte o Declaratie privind modul de participare la procedura ? conform formularului B6 din Sectiunea III: in nume propriu, asociere, cu subcontractanti.Pentru participarea in asociere se vor prezenta urmatoarele: - acordul de asociere cu precizarea liderului ? Formular B7 din Sectiunea III ? Formulare;
- fiecare participant la asociere va depune documentele de calificare solicitate si pentru lider, fara exceptie;
- se va prezenta angajamentul de legalizare a asociatiei, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare. Fiecare asociat va prezenta acest angajament., Cerinta nr. 3continuarePentru subcontractanti se vor prezenta urmatoarele: - informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze: - declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora ? exprimata/exprimate in procent - si specializarea acestora.Ofertantul va completa si va semna formularul D cu subcontractantii si specializarea acestora si datele de identificare ale acestora si va prezenta, daca este cazul, acordurile preliminare de subcontractare, in original., Nu se accepta depunerea in SEAP a unei oferte de catre: - alti membri ai asociatiei decat liderul acesteia;
- un subcontractant declarat;
- un tert sustinator.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte fiecare document in parte solicitat pentru lider Cerinta nr. 1Respectarea de catre ofertant a unor standarde minime de asigurare a calitatii, care sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde relevante in legislatia comunitara, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde comunitare privind certificarea calitatii ? certificat SR EN ISO 9001, emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara privind certificareacalitatii, corespunzatoare categoriei de importanta a lucrarilor si serviciilor care formeaza obiectul prezentei achizitii.Se vor prezenta urmatoarele documente: - Certificate emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calitatii corespunzatoare categoriei de importanta a lucrarilor si serviciilor care formeaza obiectul prezentei achizitii ? lucrari de constructii civilesi servicii de proiectare., NOTA: In cazul unei asocieri, aceste documente se vor prezenta de fiecare membrual asociatiei pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentele se vor prezenta sub forma de copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului calitatii., Cerinta nr. 2Respectarea de catre ofertant a unor standarde minime privind sistemul de management de mediu bazate pe seriile de standarde relevante in legislatia comunitara, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde comunitare privind sistemul de management de mediu - certificat SR EN ISO 14001/2005, emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara privind certificarea corespunzatoare categoriei de importanta a lucrarilor si serviciilor care formeaza obiectul prezentei achizitii.Se vor prezenta urmatoarele documente: 2.1Certificate emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de management de mediu corespunzatoare categoriei de importanta a lucrarilor si serviciilor care formeaza obiectul prezentei achizitii ?lucrari de constructii civile si servicii de proiectare., NOTA: In cazul unei asocieri, aceste documente se vor prezenta de fiecare membrual asociatiei pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentele se vor prezenta sub forma de copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro. In cadrul prezentei invitatii de participare la Sectiunea DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2012 08:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer