Achizitie publica - IMPREJMUIRE NOD HIDROTEHNIC OVIDIU
Detaliu pentru invitatia numarul 348826
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348826/20.06.2013
Denumire contract: IMPREJMUIRE NOD HIDROTEHNIC OVIDIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTACod fiscal: RO 11087755, Adresa: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Telefon: +40 241702722, Fax: +40 241737711
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Romania, cod postal: 907015, telefon: +40 241702722, fax: +40 241737711, persoana de contact: IULIANA DUTU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul CN A.C.N. SA - STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: IMPREJMUIRE NOD HIDROTEHNIC OVIDIU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ETAPA I : - Proiectare: a) PT+CS+DDE Imprejmuire Nod Hidrotehnic Ovidiu ;Proiectul tehnic se va intocmi conform H.G.28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice;b) Documentatia tehnica pentru obtinerea: Certificatului de urbanism (DTCU); Avizelor si acordurilor specificate in Certificatul de Urbanism (DTAA) si Autorizatiei de Construire (DTAC), privind executia imprejmuirii Nodului Hidrotehnic Ovidiu ;ETAPA II : - Executie lucrari: ?Imprejmuire Nod Hidrotehnic Ovidiu ", conform PT+CS+DE intocmite in prima etapa.-valoare totala contract: 278285.59 lei, fara TVA ;
-cheltuieli diverse si neprevazute :0lei
II.1.6) CPV: 45342000-6 - Montare de garduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 278, 285.59 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conf. HG 925/2006, art 86, cu modificarile si completarile ulterioare .Cuantumul garantie de participare este: 5565, 71 lei.Perioada de valabilitate a gar.de part.este de 90 zile, incepand de la data limita de depunere a ofertelor.In masura in care CNSC respinge o contestatie pe fond si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie , autorit. contract., va retine contestatarului din gar. de part., in conf.cu art. 278^1 lit.a) din OUG 34/2006, suma de 2782, 85 lei.Date pentru const. gar. de part.: contul C.N.A.C.N. S.A. nr. RO 23 RZBR 0000 0600 0227 2301 RAIFFEISEN BANK ? Lazu Agency .Ordinul de plata trebuie prezentat , in original, cu viza bancii emitente.In cazul constit.gar. de part.prin scrisoare bancara se va utiliza modelul din sectiunea Formulare .In cazul constit gar de part. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ de asigurari, se vor prezenta, in original, polita de asigurari , anexele(ex: condititii de asigurare, alte clauze, etc.)si dovezile privind achitarea primelor de asigurare pt perioada de valabilitate a ofertei (OP avizat de banca, chitanta), fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoareadespagubirilor, pentru cuantumul si perioada de valabilitate solicitate Ofertele care nu sunt insotite de gar de part . constituita in cuantumul, forma si pt. per de valab solicitate in docum de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertei.Pentru situatia in care garantia de participare se va depune in valuta, echivalenta leu/valuta se va face la cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita a depunerii ofertelor .
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE este de 10% din val contract, lei fara TVA.(5% pentru IMM-uri) si se constituie conf art. 90 din HG925/2006 , prin :1)retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu resp. preved.HG nr.1045/2011;2)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ de asigurari si in acest caz se vor prezenta , in original, polita de asigurari, anexele (ex: Conditii de asigurare, alte clauze, etc.) sidovezile privind achitarea primelor de asig(OP avizat de banca, chitanta), fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor.3)scrisoare de garantie bancara si in acest caz se va utiliza modelul din Sect Formulare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a GBE. In situatia in care ofertantul este o asociere, pt a beneficia de reducerea cu50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conf. nr.lege 346/2004. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, in original, conform model din Sect. Formulare.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181, original, conform model Sect. Formulare;3.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului;4.Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale;Certificatele mentionate la punctele 3) si 4) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si vor fi depuse in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, original, conf.model Sect. Formulare;6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69. 1, original, conf.model Sect. Formulare;.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire : Daniel Georgescu Director GeneralMihai Stanciu Director executivDirectiaTehnicaRaluca Musat Pisica Director executivDirectia ComercialaDiana Niculescu Director executivDir. Juridica si resurse umaneAnca Wirich Jurist consultGheorghe Iatan Director executivDirectia EconomicaBardan Aida Economist Serv. contabilitateDaniela Boaghe EconomistControl Financiar PreventivIuliana Dutu Sef Serviciu Achizitii PubliceSirbu Cameliainginer . serv. Achizitii PubliceMihai Tomescu Sef Birou Control Tehnic AutorizariSilviu Udrea Sef Serviciu Constructii InvestitiiChenan MuratInginerServiciu Constructii InvestitiiNota : subcontractantul/ asociatul/ tertul sustinator , dupa caz , vor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 17.Declaratia"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"original, cf.Ord.314/2010 al ANRMAP, conform model Sectiune"Formulare".Nota: In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerintele priv.sit.personala trebuie indeplinite de fiecare asociat. 1. Certificatul Constator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul va fi depuse in original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul.In cazul in care ofertantul castigator a prezentat Certificatul Constator in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita prezentarea Certificatului constatator, inainte de transmiterea rezultatului aplicarii procedurii de atribuire-in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in ofertaPentru persoane juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerinta trebuie indeplinita de fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o realizeaza .
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la resursele umaneOfertantul are obligatia asigurarii urmatorilor : - sef proiect ? 1 persoana;
- Sef de santier, inginer/subinginer , in domeniul constructiilor? 1 persoana;
- Responsabil cu controlul calitatii, desemnat prin decizie interna valabila ladata limita a depunerii ofertelor ? 1 persoana;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 12:30