Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - IMPREJMUIRE NOD HIDROTEHNIC OVIDIU


Detaliu pentru invitatia numarul 348826
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Numar invitatie: 348826/20.06.2013
Denumire contract: IMPREJMUIRE NOD HIDROTEHNIC OVIDIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTACod fiscal: RO 11087755, Adresa: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Telefon: +40 241702722, Fax: +40 241737711
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Romania, cod postal: 907015, telefon: +40 241702722, fax: +40 241737711, persoana de contact: IULIANA DUTU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul CN A.C.N. SA - STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: IMPREJMUIRE NOD HIDROTEHNIC OVIDIU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ETAPA I : - Proiectare: a) PT+CS+DDE Imprejmuire Nod Hidrotehnic Ovidiu ;Proiectul tehnic se va intocmi conform H.G.28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice;b) Documentatia tehnica pentru obtinerea: Certificatului de urbanism (DTCU); Avizelor si acordurilor specificate in Certificatul de Urbanism (DTAA) si Autorizatiei de Construire (DTAC), privind executia imprejmuirii Nodului Hidrotehnic Ovidiu ;ETAPA II : - Executie lucrari: ?Imprejmuire Nod Hidrotehnic Ovidiu ", conform PT+CS+DE intocmite in prima etapa.-valoare totala contract: 278285.59 lei, fara TVA ;
-cheltuieli diverse si neprevazute :0lei
II.1.6) CPV: 45342000-6 - Montare de garduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 278, 285.59 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conf. HG 925/2006, art 86, cu modificarile si completarile ulterioare .Cuantumul garantie de participare este: 5565, 71 lei.Perioada de valabilitate a gar.de part.este de 90 zile, incepand de la data limita de depunere a ofertelor.In masura in care CNSC respinge o contestatie pe fond si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie , autorit. contract., va retine contestatarului din gar. de part., in conf.cu art. 278^1 lit.a) din OUG 34/2006, suma de 2782, 85 lei.Date pentru const. gar. de part.: contul C.N.A.C.N. S.A. nr. RO 23 RZBR 0000 0600 0227 2301 RAIFFEISEN BANK ? Lazu Agency .Ordinul de plata trebuie prezentat , in original, cu viza bancii emitente.In cazul constit.gar. de part.prin scrisoare bancara se va utiliza modelul din sectiunea Formulare .In cazul constit gar de part. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ de asigurari, se vor prezenta, in original, polita de asigurari , anexele(ex: condititii de asigurare, alte clauze, etc.)si dovezile privind achitarea primelor de asigurare pt perioada de valabilitate a ofertei (OP avizat de banca, chitanta), fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoareadespagubirilor, pentru cuantumul si perioada de valabilitate solicitate Ofertele care nu sunt insotite de gar de part . constituita in cuantumul, forma si pt. per de valab solicitate in docum de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertei.Pentru situatia in care garantia de participare se va depune in valuta, echivalenta leu/valuta se va face la cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita a depunerii ofertelor .
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE este de 10% din val contract, lei fara TVA.(5% pentru IMM-uri) si se constituie conf art. 90 din HG925/2006 , prin :1)retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu resp. preved.HG nr.1045/2011;2)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ de asigurari si in acest caz se vor prezenta , in original, polita de asigurari, anexele (ex: Conditii de asigurare, alte clauze, etc.) sidovezile privind achitarea primelor de asig(OP avizat de banca, chitanta), fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor.3)scrisoare de garantie bancara si in acest caz se va utiliza modelul din Sect Formulare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a GBE. In situatia in care ofertantul este o asociere, pt a beneficia de reducerea cu50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conf. nr.lege 346/2004. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, in original, conform model din Sect. Formulare.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181, original, conform model Sect. Formulare;3.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului;4.Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale;Certificatele mentionate la punctele 3) si 4) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si vor fi depuse in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, original, conf.model Sect. Formulare;6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69. 1, original, conf.model Sect. Formulare;.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire : Daniel Georgescu Director GeneralMihai Stanciu Director executivDirectiaTehnicaRaluca Musat Pisica Director executivDirectia ComercialaDiana Niculescu Director executivDir. Juridica si resurse umaneAnca Wirich Jurist consultGheorghe Iatan Director executivDirectia EconomicaBardan Aida Economist Serv. contabilitateDaniela Boaghe EconomistControl Financiar PreventivIuliana Dutu Sef Serviciu Achizitii PubliceSirbu Cameliainginer . serv. Achizitii PubliceMihai Tomescu Sef Birou Control Tehnic AutorizariSilviu Udrea Sef Serviciu Constructii InvestitiiChenan MuratInginerServiciu Constructii InvestitiiNota : subcontractantul/ asociatul/ tertul sustinator , dupa caz , vor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 17.Declaratia"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"original, cf.Ord.314/2010 al ANRMAP, conform model Sectiune"Formulare".Nota: In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerintele priv.sit.personala trebuie indeplinite de fiecare asociat. 1. Certificatul Constator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul va fi depuse in original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul.In cazul in care ofertantul castigator a prezentat Certificatul Constator in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita prezentarea Certificatului constatator, inainte de transmiterea rezultatului aplicarii procedurii de atribuire-in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in ofertaPentru persoane juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerinta trebuie indeplinita de fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o realizeaza .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani : minim 417 428 lei;Se vor prezenta: 1) ?Informatii generale? conform model formular ;2)Bilanturi contabile pe ultimii 2 ani, vizate si inregistrate de organele competentesau alte documente relevante in acest sens din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, realizata in ultimii 3 ani.In cazul in care nu a fost depus bilantul contabil la 31.12.2012, se acceptaprezentarea oricaror documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceriIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, darcerinta se va considera implinita prin cumul. Nota : conform anexa 2* dinOrdin ANRMAP nr.509/ 2011 , in cazul unei asocieri cu sustinere tert , cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator ; In cazulunei oferte individuale cu sustinere tert, cerinta va fi indeplinita in intregimeori de ofertant ori de catre sustinator. Nota : IMM-urile beneficiaza dereducerea cu 50 % a cifre medii de afaceri;Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/ valuta comunicat de BNR., In cazul ofertantului care isi demonstr.sit.econ.si fin.invocand sisust.acordata (in conf.cu prev.art.186 alin (1) OG 34 /2006 ) de catre o altapersoana, atunci acesta are oblig.de a dovedi sustin.de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei resp., incheiat in formaautentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantuluim resursele financiare invocate. (art 186, alin2, OUG34/2006, modif.de OUG 19/2009); -Persoana ce asigura sustin.financ.nu trebuie sa se afle in sit.care det.excluderea din proc. deatrib.conf. prev.art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)." se vor prezenta : " 1)Formularul "Agajament ferm, incheiat in forma autentica, intre ofertant sipersoana care asigura sustinerea fin." , conform Anexa nr.19; 2).Formularul"Declaratie privind eligibilitatea, resp neincadrarea la prev art.180"conf modelpt.persoana care asigura sustinerea financiara; 3).Formularul "Declaratie pepropria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181, lit. a), c1) sid)", ptr persoana care asigura sustinerea, cf.model; 4.Declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69 1 din OUG nr.34/2006 , in original , cf. formular modelPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la resursele umaneOfertantul are obligatia asigurarii urmatorilor : - sef proiect ? 1 persoana;
- Sef de santier, inginer/subinginer , in domeniul constructiilor? 1 persoana;
- Responsabil cu controlul calitatii, desemnat prin decizie interna valabila ladata limita a depunerii ofertelor ? 1 persoana;
- Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat MDRL, constructii valabil la data limita a depunerii ofertelor ? 1 persoana;Se vor prezenta : a) Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? conform formularmodelb ) Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate pentru indeplinirea contractuluiconform formular model ;c) CV sau alte documente suport care probeaza indeplinirea cerintelor , pentru sef proiect, sef santier, responsabil cu controlul calitatii, datate si semnate in original?;d)Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract pentru sef proiect, sef santier, responsabil cu controlul calitatii, RTE;e)Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca sau colaborare sau servicii / angajamente obtinute pt participarea la procedura ) , pentru sef proiect, sef santier, responsabil cu controlul calitatii., Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani( calculati pana la data limita de depunere a ofertelor )din care sa rezulte ca au fost executate si duse la bun sfarsit lucrari similare in baza a cel putin un contract in valoare de minim 200000 lei , fara TVA, lista ce va fi insotita de fisa/ fisede experienta sililara , conform model si certificari de buna executie care sa indice beneficiarii , indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati , valoarea , perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea pragului valoric minim impus si care sa precizeze daca respectivele lucrari au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsitPrin ?lucrari executate si duse la bunsfarsit?se intelege: ? lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala; sau? lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau? lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finalaPentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anuala lei/ valuta comunicat de BNR., In cazul sustinerii de catre un tert conf.art 190, alin 1, OG 34/2006 ofertantul va prezenta : a) ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului; b)Declaratie tert sustinator tehnic si profesional ;c)Declaratie privind eligibilitatea ; d)Declaratie privind neicadrarea in situatiile prevazutede art.181, lit.a), c1 )si d" , pentru persoana care asigura sustinerea tehnica, Informatii privind subcontractantii, daca este cazul; a)declaratie privind listaasociatilor si a subcontractantilor si partea / partile din contract care suntindeplinite de acesta ; b)Acordul de subcontractare; Nota : conform art.11, alin .7 HG 925 /2006 subcontractantilor nu li se impun cerinte de calificare(nu vor completa tabelul cu cifra de afaceri din form.Informatii generale ", Nota : In cazulsubcontractarii, ofertantul va prezenta o declaratie (original) prin care seobliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare sa prezinteAut Contr, inainte de data semnarii contractului, contractele incheiate cusubcontractantii nominalizati in oferta ; acesta se constituie anexa lacontract, Informatii privind asociatii, daca este cazul.a) "Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractantilor si partea / partiledin contract care sunt indeplinite de acesta " conf model formular ; acordsubcontractare conf model formular.Nota : In cazul ofertei comune liderul asociatiei, va prezenta o declaratie(original) prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declaratacastigatoare sa legalizeze asocierea, iar contractul de asociere legalizat vafi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent in domeniul constructiilor, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizatsi din el reiese ca oferetantul va primi certificareaIn cazul unei asocieri, Certificatului SR EN ISO 9001 trebuie prezentatindividual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza ., Certificat SR EN ISO 14001 sau echivalent domeniul constructiilor , valabil la data limita de depunere a ofertelor.Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizatsi din el reiese ca oferetantul va primi certificarea.In cazul unei asocieri, Certificatului SR EN ISO 14001 trebuie prezentatindividual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer