Achizitie publica - IMPREJMUIRE PERIMETRU PARC INDUSTRIAL MIZIL
Detaliu pentru invitatia numarul 322653
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322653/23.03.2012
Denumire contract: IMPREJMUIRE PERIMETRU PARC INDUSTRIAL MIZIL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPLOIESTI INDUSTRIAL PARC S.A.Cod fiscal: RO 14380546, Adresa: SOSEAUA PLOIESTI TARGOVISTE KM. 8, PLOIESTI, JUD. PRAHOVA, ROMANIA, Ploiesti, Telefon: 0244434028, Fax: 0244434027
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOSEAUA PLOIESTI TARGOVISTE KM. 8, Str. Sferei, nr. 1, PLOIESTI, JUD. PRAHOVA, ROMANIA, Ploiesti, Romania, cod postal: OP1, CP 147 PLOIESTI, telefon: +40 244434028, fax: +40 244434027, persoana de contact: DAN NITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Activitati ale organizatiilor economice si patronale. Cod CAEN 9411)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: IMPREJMUIRE PERIMETRU PARC INDUSTRIAL MIZIL
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Imprejmuirea unui teren in suprafata de 314.074 mp cu gard din panouri bordurate de plasa de sarma si din placi de beton prefabricate, in lungime totala de 2810 m
II.1.6) CPV: 45342000-6 - Montare de garduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 394, 977.75 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 5000leiValabilitatea garantiei de participare: 60 zile.Modalitati de constituire: -scrisoare de garantie bancara-a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante.-a unui instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari.Pentru ordinul de plata: Beneficiar: S.C. PLOIESTIINDUSTRIALPARC S.A.CF: RO14380546IBAN: RO98BRDE300SV04785813000 BRD-PLOIESTIIn cazul unei asocieri, garantia de participareva fi constituita de oricare dintre asociati, in numele asociatilor.Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta pana cel tarziu la deschiderea ofertelor , in original.Neprezentarea garantiei de participare atrage dupa sine excluderea din procedura.Garantia de participare se restituie: - ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie sau dupa incheierea contractului.- ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor se va face dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevezute in Legea 346/2004, garantia de participare constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat in dosarul de atribuire.Seva completa Formular nr.6
Garantie de buna executie
Garantia este in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv TVA, si se constitue in termen de 7 zile de la data semnarii contractului.Garantia se poate constitui prin: 1. Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide un cont laTrezoreriei Statului un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara T.V.A. 2. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante.Restituirea garantiei de buna executie se face conform art.92 alin(4)din oug 925/2006.Ofertanti care se gasesc in categoria IMM-urilor conformLegii 346/2004, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat in dosarul de atribuire. Se va completa Formular nr.6.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G.nr.34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare-Completarea Formularului2.-Cazier fiscal pentru operatorul economicIncadrarea in situatia prevazutala art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Acest document nu se solicita si eventualilor subcontractanti.In cazul depunerii unei oferte de asociere , fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.II.1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G.nr.34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare- CompletareaFormularului 3-Certificat de atestare fiscala ? privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor, impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in Romania sau in tara in care este stabilit.- Certificat de taxe si impozite locale- privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul localOfertantul nu trebuie sa prezinte datorii in luna anterioara celei de depunere a oferteiAcest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.In cazul depunerii unei oferte de asociere , fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.II.2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCompletat in confirmitate cu Ordinul nr. 314/12.10.2010 al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementare si Monitorizarea Achizitiilor Publice.II.3 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Completarea Formularului 4II.4 Declaratie pe propria raspundere privind evitarea conflictului de interese, neicadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletarea Formularului 5Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire conf. art. 69.1 din O.U.G. 34/2006 sunt: .-Ionescu Fabioara-Director General-Tudor Andrei-Director Economic-Lungu Roxana-Director Tehnic-Enache Dan-Sef Serviciu TehnicDeclaratia se completeaza si de ofertantul asociat/subcontractant/tert sustinator III.Certificate/documente emise de organismele abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitatteCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data evaluarii ofertelor din care sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar serviciile din clasa CAEN corespunzatoare lucrarii: Cod CAEN 453 ?lucrari de instalatii pentru cladiriAcesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Declararea cifrei de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Informatii privind capacitatea tehnicaLista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani care sa cuprinda si contracte de natura similare lucrarilor din prezenta, 2. Informatii privind pregatirea profesionala si calificarea personalului.Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind necesara indeplinirii contractului: - sef santier;
- responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrarilor prezente;
- responsabil tehnic cu calitatea lucrarilor cu decizie de numire in aceasta functie, 3.Informatii privind efectivele medii anuale din ultimii 3 ani, 4.Informatii privind subcontractantii- daca este cazul, 5.Informatii privind asociatii ? daca este cazul Sistem de management al calitatii pe domeniul corespunzator lucrarii, Sistem de management al mediului pe domeniul corespunzator lucrarii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2012 12:37