Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Imprejmuire platforme de gunoi cu monitorizare acces si dotare cu eurocontainere pentru colectare selectiva (P.T. + executie)?, etapa I


Detaliu pentru invitatia numarul 338581
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Craiova
Numar invitatie: 338581/01.11.2012
Denumire contract: ?Imprejmuire platforme de gunoi cu monitorizare acces si dotare cu eurocontainere pentru colectare selectiva (P.T. + executie)?, etapa I
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CraiovaCod fiscal: 4417214, Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova, Telefon: 0251/415907 0722382962, Fax: 0251/411561
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Craiova - Centru de Informare pentru Cetateni, str. A.I.Cuza, nr.7, Craiova, judetul Dolj, Romania, cod postal: 200585.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Craiova - Sala Gheorghe Chitu, str. A.I.Cuza, nr.7, Craiova, judetul Dolj, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Imprejmuire platforme de gunoi cu monitorizare acces si dotare cu eurocontainere pentru colectare selectiva (P.T. + executie)?, etapa I
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Ofertantul va presta servicii de proiectare, asistenta tehnica si lucrari de executie pentru "Imprejmuire platforme de gunoi cu monitorizare acces si dotare cu eurocontainere pentru colectare selectiva (P.T. + executie)" conform caietului de sarcini nr.133564/11.10.2012.
II.1.6) CPV: 45262300-4 - Lucrari de betonare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 157, 939 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.000 lei.Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile de la data limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire (conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare): virament bancar/O.P. in contul RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis la Trezoreria Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Formular 3 dinSectiunea Formulare).Nota: Avand in vedere valoarea estimata, se va retine contestatorului contravaloare din garantia de participare in cazul in care CNSC respinge contestatia, in conditiile art.278 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Echivalenta unei garantii de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile calendaristice.- Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum a fost si completata ulterior) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documente prin care dovedesc ca sunt I.M.M.- Ofertantii straini de tip IMM pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar operatorilor economici de tip IMM din Romania. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de IMM. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, sunt considerati ofertanti de tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii grupului detin calitatea de IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului (exclusiv TVA).Mod de constituire: conform prevederilor art. 90 alin (1) , alin (3), din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritateacontractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006. In situatia in care se vaopta pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.1 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.2 din Sectiunea Formulare;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular nr.12C din Sectiunea Formulare;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare;5. Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: Completare Formularul nr.1 din Sectiunea Formulare.a) Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Lia Olguta Vasilescu-Primar, Miulescu Nicoleta- Secretar, Gheorghe Nedelescu - administrator public, Pascu Nicolae-Director executiv Dir. Economica, Stefan Lucia-Director executiv adjunct Directia Economica, Cretu Cristina, Mihalcea Gabriela, Chesoiu Vasile, Ungureanu Elena, Bica Ileana, Dole Teodora, Radu Viorel, Veselin Ion, Ciobanu Mihaela.b) Persoane cu functii de decizie(consilieri locali) care au aprobat/aproba bugetul autoritatii contractante sunt: Albastroiu Gheorghe, Badea Pavel, Cherciu Dan Adrian, Dinca Marinica, Marinescu Dorel-Cosmin, Predescu Bianca Maria, Radu Marin Traian, Sas Teodor Nicusor, Stefarta Emilian, Tudor Florentin, Betiu Traian Alexandru Corneliu, Calangiu Cristina Mariana, Cilibiu Mihai, Cotescu Nicusor, Genoiu Mihail, Gheorghita Vasilica, Manda Marian Sorin, Pana Ionel, Pirvu Gheorghe, Popescu Nicoleta Laura, Socoteanu Razvan Florentin, Toader Vergil, Voicu Dorel, Dindirica Lucian Costin, Stefanescu Dragota Silviu Cristian, Vasile Marian, Nanu Andrei Gheorghe.6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata: -Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii. -Pentru persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.-Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate. Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei de depunere a ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Se va completa Anexa nr.11- Informatii generale din Sectiunea Formulare cu declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011).Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie egal sau mai mare decat: 300.000 lei (excl.TVA), resp. 65.730, 37 Euro (1Euro = 4, 5641 lei la data de 10.10.2012);In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va completa Anexa nr. 11 din Sectiunea Formulare., 2.Se vor prezenta bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, in copie lizibila, inregistrate la organele competente, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, acesta cerinta va fi indeplinita de fiecare membru al asocierii., 3.Tert sustinator(daca este cazul). In conformitate cu prevederile art.186, alin.(2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiarainvocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin (1), decatre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea decare beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoaneirespective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul cava pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoanacare asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia caredetermina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), lit.c1) si lit. d) din OUG 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani: Se va completa Anexa nr.16 - Declaratie privind lista principalelor lucrari, din Sectiunea Formulare.Lista va contine valori, perioade, locul executiei lucrarilor si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In scopul verificarii informatiilor declarate, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr.16 din Sectiunea Formulare, 2.Experienta similara: Ofertantul are obligatia de a face dovada executarii in ultimii 5 ani de lucrari similare cu obiectul contractului, lucrari duse la bun sfarsit, incluse in cadrul unui/unor contracte care vor avea ca obiect lucrari similare cu obiecul contractului, resp. Lucrari de betoane, Imprejmuire cu plasa de metalica, Lucrari de instalatii electrice, cu o valoare cumulata mai mare sau egala cu 80.000 lei(excl.TVA), resp.17.528, 09 Euro (1Euro = 4, 5641 lei la data de 10.10.2012).Contractul/contractele de lucrari declarat(e) ca experienta similara va/vor fi cuprins(e) obligatoriu in Anexa nr.16., 2. Experienta similara(continuare): Pentru contractul/contractele de lucrari declarat(e) ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta certificari de buna executie/documente emise de beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si care precizeaza daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, respectiv: -Formular nr. 5 ? Experienta similara;
-Proces verbal de receptie aferent lucrarilor executate, in copie ?conform cu originalul?;
-recomandare din partea beneficiarului din care va rezulta modul de indeplinire a contractului sau certificat de indeplinire a obligatiilor contractuale eliberat in conformitate cu prevederile art. 971 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., 3.Decl. priv.utilaj., instal.si echip. tehnice de care poate dispune op.ec.pt.indepl.corespunz. a contr. de lucrari: - Se va completa Anexa nr.13 din Sectiunea Formululare.; - Se vor prezenta doc. care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozie) utilajelor, instal., echip.tehnice declarate. Nota: Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului. In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta Anexa nr. 13 din Sectiunea Formulare., 4.Decl. ref.la efectivele medii anuale ale pers. angajate si al cadrelor de cond. in ultimii 3 ani.- Completare anexa nr. 14 din Sectiunea Formulare. In cazul in care un grupde op.depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prez.Anexa nr.14 din Sect. Formulare., 5.Inf.ref. la pers./ organismul tehnic de special.de care dispune sau al caruiangajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asig.control. calit.- completare anexa 17 din Sectiunea Formulare., 6.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari.Obligatoriu in echipa de lucru trebuie sa fie inclus urmatorul personal: -1 SEF DE SANTIER, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, cu studii superioare in domeniul constructii civile.-UN RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA (RTE), angajat ai ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, atestat tehnico-profesional.-UN COORDONATOR IN MATERIE DE SANATATE SI SECURITATE IN MUNCA, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut., 6 Continuare: Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: -CV, in original, semnat si datat. CV-ul va avea inscrisa urmatoarea mentiune ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?;, 6 Continuare: - documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate ale ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, - angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane), in original, semnat si datat;
- diplome studii de profil, acte calificari, certificate de atestare, etc., valabile la data depunerii ofertelor.Nota: Ofertantului declarat castigator, i sepoate solicitasa incheie contract/contracte individuale de colaborare cu expertul /expertii propusi, daca acestia nu sunt angajati ai ofertantului., 7. Informatii privind partea din contract pe care ofert. are, eventual, intentiasa o subcontr. (Daca este cazul).Se va completa Anexa nr. 18 ? Model declaratie subcontractanti, cusubcontractantii si specializarea acestora.Subcontractantii declarati vor completa Formular nr.1 - Declaratie privindneincadrarea intr-o situatie de conflict de interese din Sectiunea Formulare.In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract., 8.Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazul. In conformitate cuprevederile art.190, alin (2), in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoaneirespective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoanele care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), lit.c1) si lit.d)din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare 1. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului (ISO 9001:2008 sau echivalent).Ofertantul va prezenta: - certificat, documente, alte dovezi.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza., 2.Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului.Se vor prezenta certificate emise de organisme independente conforme, care atesta certificarea sistemului de management de mediu al ofertantului (ISO 14001 sau echivalent).In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza. Ofertantul va prezenta: Certificate, documente alte dovezi.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Pentru oferta cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 75puncte;
- pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formula Punctaj n = (Pret minim / Pret n ) x 75 unde: Punctaj n ? punctajulpentru oferta n;Pret n ? pretul ofertei n;Pret minim ? cel mai mic pret dintre toate ofertele admisibile
Termenul de prestare servicii (proiectare)
10
Descriere: - pentru oferta cu cel mai mic termen de prestare, dar nu mai mic de 7 zile calendaristice, se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 10 puncte; - pentru celelalte oferte, dar nu mai mult de 15 zile calendaristice, punctajul se calculeaza cu formula: Tn= (Termen minim / Termen n ) x 10Tn , unde: ? punctajul pentru ?Termenul de prestare servicii (proiectare)? pentru oferta n; Termen n ? termenul de prestare servicii (proiectare) pentru oferta n; Termenminim ? cel mai mic termen de prestare servicii (proiectare) dintre toate ofertele admisibil, dar nu mai mic de 7 zile calendaristice.Nota: Oferta cu o durata de prestare (proiectare) maimica de 7 zile calendaristice nu va fi punctata suplimentar, iar oferta cu o durata de prestare a serviciilor mai mare de 15 zile calendaristice va fi declarata neconforma, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional conform algoritmului de calcul completat pentru celelalte oferte.
Termenul de executie a lucrarilor
15
Descriere: -pentru oferta cu cel mai mic termen de executie, dar nu mai mic de 30 zile, se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 15 puncte; - pentru celelalte oferte, dar nu mai mult de 45 zile, punctajul se calculeaza cu formula: Tn= (Termen minim / Termen n ) x 15unde: Tn ? punctajul pentru ?Termenul de executie a lucrarilor? pentru oferta n;Termen n ? termenul de executie a lucrarilor pentru oferta n; Termenminim ? cel mai mic termen de executie dintre toate ofertele admisibil, dar nu mai mic de 30 zile.Nota: Oferta cu o durata de executie maimica de 30 zile nu va fi punctata suplimentar, iar oferta cu termenul de executie mai mare 45 zile va fi declarata neconforma, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional conform algoritmului completat pentru celelalte oferte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in format electronic, fiind atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2012 09:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer