Achizitie publica - Imprejmuire Zona de agrement Padurice ? executie lucrari
Detaliu pentru invitatia numarul 334638
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334638/30.08.2012
Denumire contract: Imprejmuire Zona de agrement Padurice? executie lucrari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Revolutiei, nr. 75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257255818, persoana de contact: Serviciul Relatii cu Publicul
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Arad , Bdul Revolutiei , nr.75, cam.12-Serviciul Edilitar
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Imprejmuire Zona de agrement Padurice? executie lucrari
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de Imprejmuire Zona de agrement Padurice se refera la realizarea imprejmuirii parcului si montare de balustrade pe malurile laculuiPadurice
II.1.6) CPV: 45341000-9 - Montare de balustrade (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP este de 3.000 lei. Per de valab a GP trebuie sa fie cel putin egala cu per de valab a ofertei (90 de zile de la data lim de dep a ofertelor).Moduri de constit a GP: instr de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau soc de asig, in favoarea AC, OP vizat de banca, Contul pentru GP la licitatii al Mun Arad deschis la Trez mun Arad este RO40TREZ0215006XXX006669 sau dep in numerar la casieria AC. In cazul in care ofertantul va depune, cf. art. 86 din HG 925/2006 scr de garantie, aceasta va fi eliberata de o banca/soc de asig cu sediul in Romania; in cazul scr de garantie emise de o banca/soc de asig din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata a acesteia.Cf. art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la desch ofertelor?. AC va exclude din prezenta proc de atrib ofertantul care la data si ora desch ofertelor nu va prezenta dovada constit GP in forma, cuantumul si per de valab solic in prezenta doc de atrib. Dovada constit GP trebuie prez a.i comisia de eval sa poata constata indepl acestei cerinte fara a deschide plicurile continand doc de calif, prop tehnica si prop fin.Ofertantii care vor constitui GP cf art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind IMM, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categ si vor completa formularul nr. 5 .In cazul in care aceasta proc de atrib a contractului de achiz publica de lucrari ?Imprejmuire Zona de agrement Padurice? va fi contestata la CNSC, iar acesta din urma respinge contestatia ?ca fiind nefondata, tardiva, lipsita de interes, lipsita de obiect, ca fiind introdusa de o persoana fara calitate sau neimputernicita sa formuleze contestatia, precum si pe orice alta exceptie de procedura sau de fond?, AC va retine contestatorului o parte din GP, conform art. 278?1 din OUG 34/2006 cu modif si compl ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie prin retineri din facturile inaintate la plata. Prestatorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala care se depune de catre prestator in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ? formular 12A - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006;2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006- formular 2 - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv membrii comisiei de evaluare a ofertelor sunt: Falca Gheorghe, Primar al Municipiului Arad, Macra Claudia ? Ordonator princip.credite, Ciprian Puie consilier juridic, viceprimar Titiriga Catalin, viceprimar Bognar Levente, Movileanu Daiana- consilier Serviciul Finaciar-Contabilitate, Floarea Augustina ? consilier Serviciul Finaciar-Contabilitate, Aurelia Sinitean ? consilier Serviciul Finaciar-Contabilitate, Botocan Viorica ? sefServiciul Financiar - Contabilitate, Claudia Grozavu ? sef Serviciul Buget, Ciprian Puie consilier juridic dna. Elena Portaru ? presedinte comisie de evaluare ; Membrii Comisiei de evaluaredl. Gabriel Moldovan? membru;dna. Irina Stertl ? membru;dna. Adina Dudas ? membru;dna. Florin Pecican? membru, dl. Hodor Marcel ? membru de rezerva;dna. Claudiu Stana? membru de rezerva, consilieri locali : Mosneag Vasile Ovidiu, Ardelean Lia, Balcea Ovidiu Sergiu, Cismasiu Mariana, Ciupe Ionel, Vlaicu Hergane Traian Ion, Cziszter Kalman-Andras, Dolha Ioan, Farcas Ioan, Galis Florin, Ghilinita Gheorghe, Gligor Teodor, Lazurca Adrian Catalin, Lupas Marin, Maris Florin, Mihuta Tristan Gheorghe, Nicsanu Marcela-Ana, Pistru Popa Simona-Geanina, Rotaru Viorica Florica, Rus Eugen Vasile, Varga Glad AurelIn cazul sustinerii financiare, tehnice si/sau profesionale de catre un tert si acesta va trebui sa prezinte formularul nr. 2.Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 ? formular 12B - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;In cazul sustinerii financiare, tehnicesi/sau profesionale de catre un tert acestanu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006.4. Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta ? formular nr. 15.Certificat fiscal de plata a impozitelor si taxelor localecare sa ateste faptul ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6. Certificat de atestare fiscala care sa ateste faptul ca societatea ofertanta nu are datorii scadente la bugetul general in luna anterioara celei in care se depun ofertele Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului - Ofertantii vor prezentain copie Certificatul emis de Oficiul Registrului Comertuluidin care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate executia de lucrari care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire. In cazul unei asocieri cel putin unul din asociati trebuie sa indeplineasca cerinta de mai sus.La solicitarea autoritatii contractante ofertantul clasat pe primul , inainte de transmiterea omunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate documentele in original/copie legalizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimi 5 aniOfertantii vor completa si prezenta lista privindprincipalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani (se considera ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Informatii privind asociatii/subcontractantii Certificat ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantie acordata lucrarii
15
Descriere: Componenta tehnica
Durata de executie alucrarii
15
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: : www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante , persoana de contact Elena Portaru
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2012 12:05