Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Imprimare, numarare, capsare, depozitare, supraveghere, transport si ambalare a buletinelor de vot care vor fi utilizate in judetul Braila la alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 336945
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL BRAILA
Numar invitatie: 336945/09.10.2012
Denumire contract: Imprimare, numarare, capsare, depozitare, supraveghere, transport si ambalare a buletinelor de vot care vor fi utilizate in judetul Braila la alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL BRAILACod fiscal: 4205637, Adresa: BRAILA, PIATA INDEPENDENTEI NR. 1, Braila, Telefon: 0239/ 693941, Fax: 0239/ 693941
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BRAILA, PIATA INDEPENDENTEI NR. 1, Braila, Romania, cod postal: 810210, telefon: +40 0239693900, fax: +40 0239626505, persoana de contact: COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL BRAILA, PIATA INDEPENDENTEI NR. 1, Braila, Romania, cod postal: 810210.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Imprimare, numarare, capsare, depozitare, supraveghere, transport si ambalare a buletinelor de vot care vor fi utilizate in judetul Braila la alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Imprimare, numarare, capsare, depozitare, supraveghere, transport si ambalare a buletinelor de vot care vor fi utilizate in judetul Braila la alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 258, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare este de 5168 lei, valabil 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor;
- Garantia de participare se constituie in conformitate cu art.86 alin (1) din H.G. nr. 925/2006. Contul bancar al institutiei este: RO37TREZ1515005XXX003369 deschis la trezoreria Municipiului Braila cod fiscal 4205637.Dovada constituirii garantiei de participare se poate prezenta pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor conform art. 86 alin (6) din H.G. 925/2006.Autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278^1 alin.(1) lit. a) din OUG 34/2006 actualizata, in cazul in care Consiliul va respinge contestatia ca fiind nefondata.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu HG 925/2006, art. 88.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu art.90 alin (1) din H.G. nr. 925/2006.Garantie de buna executie se restituie conf. art 92 alin. (2) - din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006;
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;
- prezentarea Certificatului constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa obligatiile exigibile ale ofertantului la data de 25 a lunii anterioare datei de depunere a ofertelor;
- prezentarea Certificatului privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza operatorul economic (sediul, puncte de lucru etc.) din care sa reiasa obligatiile exigibile ale ofertantului la data de 25 a lunii anterioare datei de depunere a ofertelor. In situatia in care ofertantul are sediul si punctele de lucru in localitati diferite, acesta va prezenta Certificate privind plata obligatiilor catre bugetul local pentru toate punctele de lucru;
- prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010;
- prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Grosu Catalin Ionut - Subprefect;
- Galan Florentina Dana - Sef serviciu;
- Risnoveanu Magdalena Maria - Sef serviciu;
- Enescu Eduard ? Consilier Achizitii Publice.Documentele solicitate in cadrul acetei sectiuni se pot depune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, cu exceptia situatiei prevazute la art. 9 alin. (1) din Ordinul Presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 509/2011.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi: certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. - Certificat constatator ONRC.Pentru persoanele juridice/fizice romane - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etc.Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilant contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Operatorul economic trebuie sa faca dovada detinerii in proprietate, leasing etc. a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice necesare pentru tiparit., Cerinta nr. 2 - Declaratie privind Lista principalelor prestari de servicii din ultimii trei ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul va completa o lista a principalelor prestari de servicii similare, respectiv de servicii tipografice duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 3 - Ofertantul trebuie sa prezinte cel mult doua contracte care au avut ca obiect prestare de servicii de tiparire, furnizare buletine de vot, pliante, ziare, tipizate etc., Cerinta nr. 4 - Declaratie privind experienta similara pentru contractele mentionate ca experienta similara, insotite de copii ale contractelor, cu mentiunea "conform cu originalul". Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a indeplinit cel mult doua contracte care au avut ca obiect prestare de servicii de tiparire, furnizare buletine de vot, pliante, ziare, tipizate etc., care sa insumeze o valoare de minim 258.400 lei., Cerinta nr. 5 - Lista cu efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere din cadrul societatii ofertantului. Ofertantul trebuie sa faca dovada capacitatii profesionale pentru indeplinirea contractului. Cerinta nr. 1 - Certificat de atestare ISO-9001 sau echivalent privind managementul calitatii valabil la data deschiderii ofertelor sau echivalent ? in copie certificata. Din acest document trebuie sa reiasa ca sistemul respectiv este implementat la data deschiderii ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul ce face obiectul achizitiei. Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea., Cerinta nr. 2 - Certificat ISO 14001 sau echivalent privind mediul sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor ? in copie certificata. Din acest document trebuie sa reiasa ca sistemul respectiv este implementat la data deschiderii ofertelor. Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P. -www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.10.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer