Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - IMPRIMATE


Detaliu pentru invitatia numarul 332254
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Numar invitatie: 332254/23.07.2012
Denumire contract: IMPRIMATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARECod fiscal: 3694594, Adresa: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Telefon: 0262-275904, Fax: 0262-275904
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura - program de lucru 07:00 - 15:00, SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE, STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Romania, cod postal: 430031, telefon: +40 262275904, fax: +40 262275904
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Capela SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE, STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: IMPRIMATE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de Imprimate la comanda.
II.1.6) CPV: 22458000-5 - Imprimate la comanda (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 223, 143 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4462RONModalitatea de constituire a garantiei de participare: - conform prevederilor art.85 si art.86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (respectiv: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari).- Garantia trebuie sa fie irevocabila ;
- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.- Conform art. 87, alin. (1) din HG 925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita.- Dovada constituirii garantiei de participare va fi anexata la plicul cu documentele de calificare. In cazul in care ofertele depuse nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, ofertele respective vor fi respinse, in conformitate cu art. 33, alin. (3), lit b) din HG 925/2006.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul poate achita un cuantum de 50% din valoarea stabilita si pentru asta trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea - - completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 1 din sectiunea 3;DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE181 DIN OUG 34/2006 - completata in conformitate cu Formularul nr.2 din sectiunea 3se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la Bugetul general consolidat, fara datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele, respectiv: - certificat fiscal privind impozitele si taxele locale;
- certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat de stat.Din certificatele fiscale sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, fara datorii.DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69^1 DIN OUG 34/2006 - - completata in conformitate cu Formularul nr.3 din sectiunea 3;Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010 - - se solicita declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - completata in conformitate cu Formularul nr. 4 din sectiunea 3 Persoane juridice/fizice romane -Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertei), in oricare din formele in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic conform codului C.A.E.N corespunzator comercializarii produselor care fac obiectul acordului cadru.Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere privind dotarea cu echipamente., Mostre
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2012 09:50
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2012 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer