Achizitie publica - imprimate la comanda
Detaliu pentru invitatia numarul 327285
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327285/21.05.2012
Denumire contract: imprimate la comanda
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEACod fiscal: 4208498, Adresa: REPUBLICII 33, Oradea, Telefon: +40 259434406, Fax: +40 259417169
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA , str.REPUBLICII 37, etajul 4 secretariat, Oradea, Romania, cod postal: 410159, telefon: +40 259434406, fax: +40 259417169, persoana de contact: BOGDANNICOLAE IURCOV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEAREPUBLICII 37, etajul 3 camera 35. Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: imprimate la comanda
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: imprimate la comandaNr.Crt. SpecificatiiFORMA Cant.min Cantitate.max1 1 SET = 4file format A4 , set capsat SET 200 12002 1set = 1fila format A4 landscape, autocopiativ in 2 exemplare, 1bloc = 50 set SET 1000 150003 2XA3 orizontal, imprimat fata, spate, capsat si indoit la mijloc SET 1000 255004 3XA3 imprimat fata , spate capsat si indoit la mijloc SET 10000 1500005 A3 indoit imprimat fata, spate, carton 120gr SET 1000 144006 A3 indoit imprimat fata, spate+ A4 imprimat fata, spate, carton 120gr SET 1000 75007 A3 orizontal, imprimat fata, spate BUC 1000 375008 A3 orizontal, imprimat fata, spate(indoit A4)hartie offset BUC 100 10009 A4 imprimat fata , spate, carton 120 gr/mp BUC 1000 2100010 A4 imprimat fata , spate, hartie offset BUC 1000 1260012 A4 imprimat fata, hartie offset BUC 10000 7000013 A4 imprimat fata/spate orizontala , hartie offset BUC 1000 1400014 A4 portret, imprimat fata, hartie offset BUC 100000 75000015 A5 imprimat fata , hartie offset BUC 1000 1455016 A5 imprimat fata , spate, carton 120 gr/mp BUC 100 150017 A5 orizontal, imprimat fata, spate, hirtie 120gr/mp BUC 1000 2400018A5 imprimat orizontal, autocopiativ in 3 exemplare, bloc / 150 file BLOC 10 30019 A 6 hartie 100 gr roz si albastru imprimat fata spateBUC 1000 1440020 set= 1 fila A4 portret autocopiativ in 2 exemplare, 100 set/bloc SET 1000 3000021 set= 1fisa A3 autocopiativ in 2 exemplare 50set/bloc SET 1000 15000
II.1.6) CPV: 22458000-5 - Imprimate la comanda (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 107, 965 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de: 1200 leiModul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006, in cuantumul mentionatsi cu o perioada de valabilitate egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de primire a ofertei.- Pentru plata prin numerar, aceasta se poate achita la casieria autoritatii contractante, intre orele 7.00-11.00.sau 12.00-15.00.- In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO72TREZ0765006XXX009861 deschis la Trezoreria Oradea, cod fiscal 4208498, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor in favoarea autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVAGarantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract., in conformitate cu prevederile art.90 alin (1) din H.G.925/2006.Prevederile art.86 alin (2)-(4) se aplica in mod corespunzator
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (formular 12A)Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular 12B)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 1)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006. (formular 12C)Persoanele cu functie de decizie sant: -Manager , Dr.Carp Gheorghe-Director Fin-Cont.-Ec.Maghiar Marcel-Director Medical Dr.Duse AdrianComisia de evaluare: -Ec.Iurcov Bogdan-Ec.Popovici Florin-Ec.Silaghi Ioan Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertei), in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N corespunzator comercializarii produselor care fac obiectul contractelor de achizitiiIn cazul ofertantului clasat pe locul I dintre ofertele admisibile, care a prezentat Certificatul ORC in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea Certificatului ORC in original sau copie legalizata, pentru conformitate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Fisa de informatii generale (formularul 2) din care sa rezulte cifra de afaceri globalape ultimi 3 ani.Nota: In acest caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie privind lista principalelor contracte de produse similare din ultimi 3 ani(2009, 2010, 2011), continand valoarea livrarilor , beneficiari, complectata conform formularuluinr.7 anexat , din care sa reiasa ca ofertantul detine o minima experienta similara concretizata prin indeplinirea si finalizarea a maxim 2(doua)contracte similare.Nota: In acest caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintatsau si-a inceput activitatea., - recomandare (datata in 2011-2012) de la institutiile de stat sau private cu privire la livrarea de produse similare., -Ofertantii vor prezenta mostre cu titlu gratuit
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 08:00