Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Imprimate la comanda


Detaliu pentru invitatia numarul 348042
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Numar invitatie: 348042/04.06.2013
Denumire contract: Imprimate la comanda
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSNTFC "CFR CALATORI" S.A.Cod fiscal: RO 11054545, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213192428, Fax: +40 0213192428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Piata Garii de Nord nr. 1-3, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: RO-010858, telefon: +40 0731990201, fax: +40 0344819344, persoana de contact: Craciun Ioan Alexandru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STFC Bucuresti, Str. Piata Garii de Nord nr. 1-3, etaj 1, camera 18, sector 1, Bucuresti (cladirea Garii de Nord intrarea "pe la coloane")
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Imprimate la comanda
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Imprimate la comanda
II.1.6) CPV: 22458000-5 - Imprimate la comanda (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 992.62 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoarea de 299, 85 lei, valabila 90 de zile de la termenul limita depunerii ofertelor, conform modelului din sectiunea formulare; in cazul constituirii garantiei de participare in valuta, echivalenta leu/alta valuta se va calcula cu 6 zile inainte de termenul limita al depunerii ofertelor.Garantia va fi constituita prin: -numerar la casieria STFC Bucuresti;
-OP in contul RO81 BPOS 7040 8013 993 RON01, deschis la BancPost - Filiala Palat CFR-este obligatorie mentionarea nr. procedurii pentru care se constituie;
-scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante;
-orice alt instrument de garantare.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine din garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei.c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art 278*1) din OUG 34/2006.Restituirea garantiei in baza cererii depuse conform formular M
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: 5%, fara TVA din valoarea de atribuire a contractului;b)Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: -scrisoare de garantie (Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare);
-numerar la casieria STFC Bucuresti;
-orice alt instrument de garantare;
-retineri succesive din sumele datorate din facturi.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare - in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare - in original;3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care este termenul limita de depunere a ofertelor;4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala, din care sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care este termenul limita de depunere a ofertelor;5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/2010, inconformitate cu Formularul K din Sectiunea Formulare - in original;6.Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art 691 din OUG 34/2006, cu modidicarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 9 din Sectiunea Formulare - in original;In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Dumitru Laurentiu Cornel - Director STFC Bucuresti; Marioara Pancu - Contabil Sef; Cerchez Ioan - Sef Serviciu Juridic; Irimia Dragos - Sef Serviciu Tehnic; Anca Damian - Sef Birou Patrimoniu Achizitii; Bernea Liviu - Tehnician; Craciun Alexandru - Inspector Specialitate I.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei).Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare din prezenta Fisa de date a Achizitiei, ofertantul are dreptul de a prezenta initial, in conformitate cu prevederile HG 925/2006, art 11 alin 5, o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal sau dupa caz, de catre alta persoana autorizata sa-l reprezinte, prin care sa confirme ca indeplineste criteriile de calificare, astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.In cazul in care ofertantul uzeaza de dreptul de a depune initial declaratia pe proprie raspundere prin care confirma indeplinirea cerintelor de calificare, acesta are obligatia de a completa si prezenta Formularul 10. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Pentru persoane fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Informatiile cuprinse in acesta, trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta: in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 30.06.2012. Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 30.06.2012, insotit de confirmarea depunerii acestuia - in copie. In cazul in care ofertantul este operator economic ce nu are obligatia de a depune bilant contabil la jumatatea anului financiar, acesta va depune la procedura bilantul contabil la 31.12.2011., Informatii generale privind cifra medie de afaceri globala, pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarii de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Ofertantul trebuie sa prezinte mostre de hartie scrisa pentru a vedea calitatea hartiei si a tipariturii, in conformitate cu cerintele impuse in caietul de sarcini. Se va prezenta cate o mostra pentru fiecare tip de formular (47 articole), conformanexei caietului de sarcini.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.06.2013 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer