Achizitie publica - IMPRIMATE SI PRODUSE CONEXE ? CARTI TIPARITE, CERNEALA, REGISTRE, REGISTRE CONTABILE, FORMULARE SI ALTE ARTICOLE IMPRIMATE DE PAPETARIE DIN HARTIE SI CARTON ; DIVERSE MASINI , ECHIPAMENTE SI ACCESORII DE BIROU ; SUPORTURI DE MEMORIE.
Anunt de atribuire numarul 158418/07.09.2012
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Iasi
Adresa: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Iasi, Romania, Email: [email protected], Tel.: 0232/214972;0232/272122, Fax: 0232/279654
II.1) Denumire contract IMPRIMATE SI PRODUSE CONEXE ? CARTI TIPARITE, CERNEALA, REGISTRE, REGISTRE CONTABILE, FORMULARE SI ALTE ARTICOLE IMPRIMATE DE PAPETARIE DIN HARTIE SI CARTON; DIVERSE MASINI , ECHIPAMENTE SI ACCESORII DE BIROU ; SUPORTURI DE MEMORIE.
II.2) Obiectul contractului Obiectul procedurii il constituie achizitia de ?RECHIZITE SI FURNITURI DE BIROU: LOT 1 ? HARTIE SI CARTON TRATATE; LOT 2 ? BIBLIORAFTURI, MAPE DE CORESPONDENTA, CLASOARE SI ARTICOLE SIMILARE; LOT 3 ?ARTICOLE DE PAPETARIE SI ALTE ARTICOLE DE HARTIE; LOT 4 ? REGISTRE, REGISTRE CONTABILE, CLASOARE, FORMULARE SI ALTE ARTICOLE IMPRIMATE DE PAPETARIE DIN HARTIE SAU DIN CARTON; LOT5 ? CARTI TIPARITE;LOT 6: ACCESORII DE BIROU; LOT 7 ? CERNEALA; LOT 8: - CUTITE DE DESCHIS SCRISORI, CAPSATOARE SI PERFORATOARE; LOT 9: - SUPORTURI DE MEMORIE. Acestea se vor livra cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini. Plata se va face prin ordin de plata in termen de 45 zile de la data emiterii facturii.Valoarea estimata fara TVA : LOT 1 ? minim 45.911, 02 lei si maxim 59.684, 33 lei; LOT 2 : minim 5.987, 02 lei si maxim 7.783, 22 lei; LOT 3 : minim 14.600, 93 lei si maxim 18.981, 21 lei; LOT 4: minim 47.312, 63 lei si maxim 61.506, 42 lei; LOT 5: minim 20.346, 60 lei si maxim 26.450, 58 lei; LOT 6 : minim 61.546, 30 lei si maxim 80.010, 19 lei; LOT 7: - minim 69, 66 lei si maxim 90, 56 lei; LOT 8 : - minim771, 14 lei si maxim 1.002, 48 lei; LOT 9: - minim 4.320, 73 lei si maxim 5.616, 95 lei.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pana la 31.12.2012 (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari cf art.3 din HG nr. 925/2006.
II.3) Tip contract Furnizare
II.4) CPV 22000000-0 - Imprimate si produse conexe (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 330853/29.06.2012 13:45
III.1)Numar de oferte primite 4
Valoare estimata totala 205, 597.76 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
24077 / 16.08.2012
57, 022.6RON
Castigator
CUI
Adresa
Adison Company S.R.L.
14186656
Str. Clopotari, nr. 40, bl. 673, sc. b, ap.14, Iasi, 700724, Iasi
24078 / 16.08.2012
19, 857.46RON
Castigator
CUI
Adresa
DAMIRO OFFICE SOLUTION SRL
24910631
IASI, AL. T. NECULAI, NR 151, BL1017, SC C, AP19, Iasi, 700714, Iasi
24079 / 16.08.2012
127, 757.8RON
Castigator
CUI
Adresa
IRSIDO S.R.L.
RO 6403568
Str. Sfantul Lazar, nr.23A, Iasi, 700489, Iasi
24080 / 16.08.2012
959.9RON
Castigator
CUI
Adresa
DNS BIROTICA S.R.L.
RO 16310679
Str. Pogoanelor, Nr. 147, sector 4, Bucuresti, 721421, Bucuresti
Total (fara TVA): 205, 597.76RON
Ofertant castigator: Adison Company S.R.L.
DAMIRO OFFICE SOLUTION SRL
IRSIDO S.R.L.
DNS BIROTICA S.R.L.
Valoare contract: 205597.77 RON