Achizitie publica - IMPRIMATE SI PRODUSE CONEXE ? CARTI TIPARITE, CERNEALA, REGISTRE, REGISTRE CONTABILE, FORMULARE SI ALTE ARTICOLE IMPRIMATE DE PAPETARIE DIN HARTIE SI CARTON; DIVERSE MASINI, ECHIPAMENTE SI ACCESORII DE BIROU; SUPORTURI DE MEMORIE
Detaliu pentru invitatia numarul 345668
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345668/23.04.2013
Denumire contract: IMPRIMATE SI PRODUSE CONEXE ? CARTI TIPARITE, CERNEALA, REGISTRE, REGISTRE CONTABILE, FORMULARE SI ALTE ARTICOLE IMPRIMATE DE PAPETARIE DIN HARTIE SI CARTON; DIVERSE MASINI, ECHIPAMENTE SI ACCESORII DE BIROU; SUPORTURI DE MEMORIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului IasiCod fiscal: 9899076, Adresa: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Iasi, Telefon: +40 232272122, Fax: +40 232240088
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Iasi, Romania, cod postal: 700309, telefon: +40 232272122, fax: +40 232240088, persoana de contact: Elvira Rotariu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGASPC Iasi, str. Vasile Lupu nr. 57 A, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: IMPRIMATE SI PRODUSE CONEXE ? CARTI TIPARITE, CERNEALA, REGISTRE, REGISTRE CONTABILE, FORMULARE SI ALTE ARTICOLE IMPRIMATE DE PAPETARIE DIN HARTIE SI CARTON; DIVERSE MASINI, ECHIPAMENTE SI ACCESORII DE BIROU; SUPORTURI DE MEMORIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia deIMPRIMATE SI PRODUSE CONEXE ? CARTI TIPARITE, CERNEALA, REGISTRE, REGISTRE CONTABILE, FORMULARE SI ALTE ARTICOLE IMPRIMATE DE PAPETARIE DIN HARTIE SI CARTON; DIVERSE MASINI, ECHIPAMENTE SI ACCESORII DE BIROU; SUPORTURI DE MEMORIE. Acestea se vor livra cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini. Plata se va face prin ordin de plata in termen de 45 zile de la data emiterii facturii.Valoarea estimata fara TVA: intre minim 213.246, 17 ron si maxim 277.220, 02 ronValoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pana la 31.12.2013 (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari cf art. 6 alin. 3 din HG nr. 925/2006.Optiuni: Aplicare prevederi art. 6, alin (3) din HG nr. 925/2006
II.1.6) CPV: 22000000-0 - Imprimate si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 213, 246.17 - 277, 220.02 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de: lot 1 -462 lei; lot 2 ? 58 lei; lot 3- 35 lei; lot 4 ? 619 lei; lot 5 ? 203 lei;lot 6 ? 678; lot 7 ? 2 lei ; lot 8 ? 23 lei; lot 9 ? 54 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare ? 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : ? prin virament bancar in contul nr. RO93 TREZ 4065006XXX000469 deschis la Trezoreria Iasi, ? Nota: este de preferat emiterea acesteia de catre o banca din Romania.? in orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data, ora si locul stabilit pentru deschiderea ofertelorInstrumentul de garantare emis de societatea bancara sau de asigurari se va prezenta in original.Echivalenta leu/euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantiei de participare seretine in conditiile art. 87/HG 925/2006 si se constituie in conditiileart. 43^1din OUG 34/2006 coroborat cuart.2781 din OUG nr.34/2006.Modul de eliberare a garantiei de participare ? pentru ofertantii care nu vor fi declarati castigatori aceasta se va restitui in termen de 3 (trei) zile de la incheierea contractului cu ofertantul declarat castigator, pe baza unei cereri in care se va preciza valoarea de restituit, contul si banca comerciala a societatii, denumirea procedurii.- pentru castigator garantia de participare se va restitui dupa dovada constituirii garantiei de buna executie.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA, valabila pentru toata perioada de derulare a acestuia.Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform prevederilor art. 89 si 90 ale H.G. nr. 925/2006 actualizata, prin HG 834/2009 si HG 1045/2011. Aceasta va fitransmisa autoritatii contractante in maxim 5 zile de la semnarea contractului de ambele parti si care devine anexa la acesta.Garantia de buna executie se va restitui conform prevederilor cuprinse la art. 92 alin 1) din H.G. nr. 925/2006 actualizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaCompletare Formular Adin Sectiunea Formulare ? in originalIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletare Formular Bdin Sectiunea Formulare- in originalIncadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletare Formular B 1.1. din Sectiunea Formulare- in originalIn acest formular sunt nominalizate persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. Ofertantul / Ofertantulasociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care se afla in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, va fi exclus din procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul are subcontractanti si/sau terti sustinatori, formularul va fi prezentat si pentru acestia.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director General Ing. Florin Ion, Director General Adjunct Jr. Ticu Ioan, Sef Serviciu Financiar Contabil Buget Balahur Teodora, Compartiment Juridic cons. jur. Rusu Claudia, Sef Serviciu Achizitii Ing. Rotariu ElviraDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletare Formular C din Sectiunea Formulare ? in originalDeclaratie privind calitatea de participant la procedura cu oferta independenta cf Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010Completare Formular Ddin Sectiunea Formulare- in originalIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Certificate fiscaleCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv a celor locale, (original, copie legalizata, copie conform cu originalul) din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile scadente in luna anterioara in care se depune oferta sau conform art. 9 alin. 1 din Ordinul 509/2011 operatorii economiciprezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu emise de: - Directia Generala a Finantelor Publice;
- Directia de Taxe si Impozite Locale;Daca din certificatele sus mentionate rezulta ca operatorul economic nu si-a indeplinit obligatiile scadente in luna anterioara (are restante neachitate catre bugetul de stat sau local) oferta acestuia va fi respinsa, tinind cont de prevederile art.9 din Ordin 509/2011In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ORC) de pe langa Tribunalul teritorial, sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, prezentat in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document pentru partea din contract pe care o realizeaza. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copielegalizataPersoane fizice romaneAutorizatia de functionare (copie conform cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractuluiPersoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata, copie conform cu originalul), in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Originalul se va restitui in perioada ulterioara deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani, valoare egala sau mai mare decat valoarea estimata minima a lotului pentru care se va depune oferta, conform Anexei B (loturi). Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in partePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara dovedita prin: - lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare si beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, - prezentarea a cel putin un certificate/document in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? prin care sa se confirme livrarea de produse care fac obiectul procedurii, (conform art.188 alin.1 din OUG 34/2006)Demonstrarea experientei similare respectiv livrarea de produse similare in cantitati cel putin egale cu cantitatea pana la 31.12.2013, Informatii referitoare la personalul de care dispune pentru indeplinirea contractului. Se va prezenta tabel cu personalul implicat in productia/distributia produselor., Mostre. Produsele depuse ca mostre trebuie sa fie marcate conform normelor in vigoare, astfel incat sa fie identificabile caracteristicile lor. Acestea se vor depune pana la data limita de depunere a ofertelor (art. 172 din OUG 34/2006) pe baza unui Proces-verbal de predare-primire. Neprezentarea mostrelor constituie temei de inacceptabilitate a ofertelor, nefiind indeplinita o cerinta de calificare. Informatii privind asigurarea calitatii: prezentarea unei declaratii din partea operatorului economic/ofertantului care sa confirme ca produsele sunt fabricate in sistemul de management al calitatii conform ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.04.2013 08:34