Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - IMPRIMATE SI PRODUSE CONEXE ? CARTI TIPARITE, CERNEALA, REGISTRE, REGISTRE CONTABILE, FORMULARE SI ALTE ARTICOLE IMPRIMATE DE PAPETARIE DIN HARTIE SI CARTON; DIVERSE MASINI, ECHIPAMENTE SI ACCESORII DE BIROU; SUPORTURI DE MEMORIE


Anunt de atribuire numarul 172311/22.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Iasi
Adresa: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Iasi, Romania, Email: [email protected], Tel.: +40 232272122, Fax: +40 232240088
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract IMPRIMATE SI PRODUSE CONEXE ? CARTI TIPARITE, CERNEALA, REGISTRE, REGISTRE CONTABILE, FORMULARE SI ALTE ARTICOLE IMPRIMATE DE PAPETARIE DIN HARTIE SI CARTON; DIVERSE MASINI, ECHIPAMENTE SI ACCESORII DE BIROU; SUPORTURI DE MEMORIE
II.2) Obiectul contractului Obiectul procedurii il constituie achizitia deIMPRIMATE SI PRODUSE CONEXE ? CARTI TIPARITE, CERNEALA, REGISTRE, REGISTRE CONTABILE, FORMULARE SI ALTE ARTICOLE IMPRIMATE DE PAPETARIE DIN HARTIE SI CARTON; DIVERSE MASINI, ECHIPAMENTE SI ACCESORII DE BIROU; SUPORTURI DE MEMORIE. Acestea se vor livra cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini. Plata se va face prin ordin de plata in termen de 45 zile de la data emiterii facturii.Valoarea estimata fara TVA: intre minim 213.246, 17 ron si maxim 277.220, 02 ronValoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pana la 31.12.2013 (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari cf art. 6 alin. 3 din HG nr. 925/2006.Optiuni: Aplicare prevederi art. 6, alin (3) din HG nr. 925/2006
II.3) Tip contract Furnizare
II.4) CPV 22000000-0 - Imprimate si produse conexe (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 345668/23.04.2013 12:30
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 5
Valoare estimata totala 213, 246.17 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
18439/1 / 17.06.2013
66, 495.88RON
Castigator
CUI
Adresa
Evident Group S.R.L.
RO 3645710
Str.Dragos Voda Nr.80 Sector 2, Bucuresti, 020748, Bucuresti
18439/5 / 17.06.2013
45, 013.64RON
Castigator
CUI
Adresa
IRSIDO S.R.L.
RO 6403568
Str. Sfantul Lazar, nr.23A, Iasi, 700489, Iasi
18439/2 / 17.06.2013
59, 452.75RON
Castigator
CUI
Adresa
SC DIACOSTAMPET SRL
26101963
STR LIVEZENI, NR 3/3 PETROSANI, Petrosani, 332058, Hunedoara
18439/4 / 17.06.2013
1, 825.74RON
Castigator
CUI
Adresa
Adison Company S.R.L.
14186656
Str. Clopotari, nr. 40, bl. 673, sc. b, ap.14, Iasi, 700724, Iasi
18439/3 / 17.06.2013
19, 912.83RON
Castigator
CUI
Adresa
DAMIRO OFFICE SOLUTION SRL
24910631
IASI, AL. T. NECULAI, NR 151, BL1017, SC C, AP19, Iasi, 700714, Iasi
Total (fara TVA): 192, 700.84RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: Evident Group S.R.L. IRSIDO S.R.L. SC DIACOSTAMPET SRL Adison Company S.R.L. DAMIRO OFFICE SOLUTION SRL
Valoare contract: 192700.84 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer