Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Imprumut bancar pentru finantare obiective de investitii


Detaliu pentru invitatia numarul 264750
Autoritate contractanta
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Cod de identificare fiscala: 4269282
Adresa: P-ta Victoriei, Nr. 2, Timisoara
Telefon: 0256403030
Fax: 0256403150
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Imprumut bancar pentru finantare obiective de investitii
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: ?Imprumut bancar in valoare de 3000000 lei, pentru finantarea partiala a obiectivelor de investitii: 1.Extindere spatii de invatamant si cercetare la centrul de documentare educatiecontinua si transfer tehnologic din cadrul Universitatii ?Politehnica? din Timisoara2.Reabilitare BAZA SPORTIVA nr.2?
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 31.08.2010 16:02
Data limita de depunere a ofertelor: 07.09.2010 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea Politehnica din Timisoara, 300006, P-ta Victoriei nr.2, Timisoara, Rectorat, Registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 07.09.2010 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Politehnica din Timisoara, 300006, P-ta Victoriei nr.2, Timisoara, RectoratGarantia de participare in valoare de 15000 lei, se constituie sub forma de Scrisoare de garantie bancara.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 270, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl privind situatia personala a ofertantului (anexa 10); Documente emise de autoritatea competenta privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul consolidat al statului (inclusiv a taxelor locale), original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor; Decl privind calitatea de participantla procedura (formularul 12C); Certif constatator emis de ORC, original, valabil la data deschiderii ofertelor sau echivalent pentru persoane fizice/juridice straine; Autoriz de functionare a bancii emisa de BNR sau alta autoritate competenta similara - copie legalizata; Bilantul contabil pe 2009 sau documente echivalente; Formularul "Informatii generale" - cifra medie anuala pe 3 ani sa fie minim 6000000 lei; Indicatorul de lichiditate generala comunicat de BNR sau alta autoritate similara >1; Lista principalelor prestari de servicii in ultimii3 ani (anexa 15) - min 1 contr de servicii similar in ultimii 3 ani valoarea min 3000000 + recomandare de la beneficiari.
Documentatia este atasata invitatiei de participare in SEAP . Informatii suplimentare la tel.: 0256403151 (Dana Suba), 0256403007 (Florian Miclea); fax: 0256403026.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer