Achizitie publica - Imprumut bancar pentru finantarea unor investitii publice de interes local
Detaliu pentru invitatia numarul 329746
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329746/18.06.2012
Denumire contract: Imprumut bancar pentru finantarea unor investitii publice de interes local
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna MusatestiCod fiscal: 4318318, Adresa: Valsanesti, nr.110, com.Musatesti, jud.Arges, Musatesti, Telefon: 0746101663, Fax: 0248268622
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Valsanesti, nr.110, com.Musatesti, jud.Arges, Musatesti, Romania, cod postal: 117531, telefon: +40 0746101663, fax: +40 0248268622, persoana de contact: Mircea Pauna
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul UAT Musatesti, Comuna Musatesti, sat Vilsanesti, Judetul Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Imprumut bancar pentru finantarea unor investitii publice de interes local
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractarea unui imprumut bancar pentru finantarea obiectivului de interes local" Modernizare, extindere si dotare scoala cu clasele I-VIII , sat Robaia, comuna Musatesti, judetul Arges, pe o perioada de 5 ani, cu perioada de gratie 6 luni si comision de rambursare anticipata 0. Tragerile se vor efectua pe parcursul anului 2012, Durata contractului va fi de la semnarea contractului si pana la stingerea obligatiilor dintre parti. Valoarea estimata a contractului fiind de348.735 lei
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 348, 735 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Modul de achitare a garantiei de participare: Conform art. 86 , alin 1 din HG nr. 925/2006.Conditii de retinere a garantiei de participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare daca ofertantul se regaseste in una din situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare , refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator o suma de 3487 lei conf. art. 278^1 lit a) din OUG 34/2006. In cazul in care instanta competenta admite pangerea formulata impotriva deciziei CNSCde respingere a contestatiei , autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data aducerii la cunostinta autoritatii contractante a pronuntarii deciziei instantei de judecata.Documentele vor fii prezentate in ori care din formele prevazute de art.5 din Ordinul nr. 509/2011.Cuantumul garantiei :6974 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta Obligatorie: 1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie;4. Declaratie privind neincadrarea in prevederileart 69^1 din OUG 34/20065. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/20106. Certificat DGFPCFS (buget de stat), privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata in luna anterioara luni in care se depun ofertele. , in copie lizibila , cu mentiunea " conform cu originalul";7. Certificat fiscal de la primarie privind taxele si impozitele locale, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele, copie lizibila , cu mentiunea " conform cu originalul";( ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu restante la Bugetul de Stat sau Bugetul Local vor fi respinse)Persoanele cu putere de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Primar , Pauna D. Mircea ; Viceprimar, Murareci Ion ;Secretar , David Maria ;Contabil, Hogioiu MarianaInspector - Olarecu Nicolae-Madalin; Referent Rogozea Valeriu; Inspector Murareci Simona-Victoria, Inspector Ionescu Dan - Constantin, Consilieri locali: Badea Ion, Balan Iosif-Bogdan, Borta Eugen, Catana Ion-Florin, Coman Stefan, Lemnaru Victor, Radulescu Ionut-Mihai, Onea Nicolae, Soroaia Ion, Sandu Mihai-Alexandru, Sendroiu Valeriu, Tomescu Gheorghe. 1. Persoane juridice/ fizice romane: a) Certificat constatator emis de O.R.C. valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor - in copie cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte ca: - domeniu de activitate al ofertantului corespunde obiectivului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte penale si la fapte aflate sub incidenta art. 21, lit. d)-g) din Legea nr. 26/1990, republicata.Autoritatea ciontractanta ca solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de aprezenta pentru conformitate, documentul Certificat Constatator emis de Oficiul Registru Comertului in original / copie legalizata.b) Autorizatie de functionare emisa de BNR - copie, cu mentiunea conform cu originalul.2) Persoanele juridice / fizicestraine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala ( pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs ( documentele se vor prezenta in copie legalizata, aanexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor servicii de credite din ultimi 3 ani, credite acordate autoritatilor locale, societati si institutii., - Informatii privind subcontractantii - Prezentarea obligatorie, daca este cazul , a partii/ partilor din contract care urmeaza a fi subcontractate si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se obtine de la sediul UAT Musatesti, in urma depunerii unei cereri in acest sens.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.06.2012 21:03