Achizitie publica - ?Inbunatartirea calitatii mediului prin infiintarea parcului in centrul localitatii Mediesu Aurit?
Detaliu pentru invitatia numarul 319550
Tip legislatie: -
Numar invitatie: 319550/10.01.2012
Denumire contract: ?Inbunatartirea calitatii mediului prin infiintarea parcului in centrul localitatii Mediesu Aurit?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComunaMediesu-AuritCod fiscal: 3896984, Adresa: str.Principala nr.157, Mediesu Aurit, Telefon: 0261842080, Fax: 0261842530
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Mediesu Aurit, Sat Mediesu Aurit , jud. Satu Mare , cod postal: 447185Str. Principala nr. 157, Tel: 0261-842-080, Fax: 0261-842-080
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Mediesu Aurit, Sat Mediesu Aurit , jud. Satu Mare , cod postal: 447185Str. Principala nr. 157, Tel: 0261-842-080, Fax: 0261-842-080
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Inbunatartirea calitatii mediului prin infiintarea parcului in centrul localitatii Mediesu Aurit?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Inbunatartirea calitatii mediului prin infiintarea parcului in centrul localitatii Mediesu Aurit?
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 735, 970 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificareDeclaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Situatii scadente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul general consolidat si bugetul localDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69Certificat constatator, Documente care dovedesc o forma de inregCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Identificarea financiara, Bilant contabil (2008, 2009, 2010), Informatii privind cifra de afaceri globala, Declaratie privind principalele lucrari executatein ultimii 5 ani, Experienta similara, Informatii referitoare dotari tehnice, Informatii referitoare la personal (Manager de Proiect, Inginer Horticultor, RTE, Responsabil Aq/CQ, Inspector SSM, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asociatii, Certificat ISO 9001 :2008 , Certificat ISO 14001 :2005 / 14001/2004
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
51
Descriere: Componenta financiara
Tehnic 1 Durata de executie a lucrarilor
49
Descriere: Durata de executie a lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare SEAPGarantia de Participare 14.000 lei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret:
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.01.2012 08:15
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.01.2012 08:45
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.01.2012 13:13