Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INBUNATATIREA SERVICIULUI SOCIAL DE CRESA DIN MIERCUREA-CIUC


Detaliu pentru invitatia numarul 321937
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC
Numar invitatie: 321937/15.03.2012
Denumire contract: INBUNATATIREA SERVICIULUI SOCIAL DE CRESA DIN MIERCUREA-CIUC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MIERCUREA CIUCCod fiscal: 4245747, Adresa: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Telefon: 0266-315120, Fax: 0266-371137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530110, telefon: +40 266315120, fax: +40 266371137, persoana de contact: CSABA ABRAHAM
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei municipiul Miercurea-Ciuc, P-ta Cetatii nr. 1, Camera 102
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INBUNATATIREA SERVICIULUI SOCIAL DE CRESA DIN MIERCUREA-CIUC
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: INBUNATATIREA SERVICIULUI SOCIAL DE CRESA DIN MIERCUREA-CIUC
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 279, 278 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare: 40 000 leiperioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita de depuenere a ofertelor inclusiv
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru constituirea garantiei de buna executie.Garantia de buna executie se poate constitui: - prin scrisoare de garantie bancara de buna executie- prin retinere din suma datorata pentru factura. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea: Declaratie pe proprie raspundere, completare Formular 1, in originalIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Atentie!Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.180din OUG nr.34/20006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Completare Formular 2, in originalIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Atentie!Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181din OUG nr.34/20006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Cerinta obligatorie - Completare Formular 3, in originalIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertantiAtentie! Candidatul/Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata: 1. Certificat fiscal eliberat de compartimentul impozite si taxe locale, care sa ateste ca societatea care depune candidatura nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, caresa ateste plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele2. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala care sa ateste ca societatea care depune candidatura nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata.In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia aratata atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.3. Declaratia pe propria raspundere (Formular nr. 21 anexat) prin care se certifica faptul, ca participarea la prezenta proceduraeste in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu Ordinul nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice.4. Se va prezenta o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 16. persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: primar Raduly Robert Kalman, viceprimar, Antal Attila, Szoke Domokos, manager proiect Dosa Eszter, membri comisiei Orban Rozalia, balogh Judit, Csata Ildiko, Eross Tunde, Tanko GyorgyPentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a candidaturii/ofertei fiind limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. 1.-Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie "conform cu originalul"valabil la data deschiderii ofertelor (nu mai vechi de 30 de zile), din care sa rezulte adresa actuala, respectiv obiectul de activitate al ofertantului sau liderului asociatiei - lucrari de constructii civile. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent incodul CAEN din certificatul constatator al ofertantului /liderului si membrilor asocierii /subcontractantilor (civile, instalatii in constructii, instalatii electrice)- Pentru persoane juridice straine: a) Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional emise de autoritatile tarii de origine (original sau copie legalizata), care vor fi insotite de traducerea in limba romana, legalizata.Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.b) Operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere ? completare Formular 4 - prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea: -ca in termen de 30 zile de la comunicarea instiintarii, va prezenta dovada deschiderii uni punt de lucru in Romania pe prioada lucrarilor, sau- inaintea incheierii contractului de lucrari, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, va imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Atentie!In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.2. Autorizatie ANRE pentru executia lucrarilor de instalatii electrice pentru ofertant/asociat.Intreprinderi mici si mijlocii: Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform prevederilor Legii nr.346/2004 si a formularului prezentata in anexa acestei legiIntreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii, conform art. art.16 alin.(2) din Legea nr.346/2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie minim 4.000.000 lei - completare formular 5, Demonstrarea situatiei economice si financiare se realizeaza, dupa caz, prin prezentarea unuia sau mai multor documente relevante, cum ar fi: a) declaratii bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional;b) bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul;c) declaratii privind cifra de afaceri globala sau, daca este cazul, privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic, Persoanele juridice straine: bilantul contabil pentru pentru ultimii trei ani, inregistrat la autoritatea competenta in tara respectiva, sau documente echivalente prezentate in traducere legalizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Convertirea in RON si EUR, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008 1 ? = 3, 6827 RONAnul 2009 1 ? = 4, 2373 RONAnul 2010 1 ? = 4, 2099 RON
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalilor lucrari executate in ultimii 5 ani.Declaratia va contine valori, perioade si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari precum si calificativul obtinut pentru realizarea lucrarilor.Dovada experientei similare se va face cu prezentarea unui contract de lucrari similare cu cele ce fac obiectul contractului de achizitie publica-lucrari de constructii reparatii cladiri civile, in valoare de 2.000.000, 00 lei fara TVA. Lucrarea similara trebuie sa contina si lucrari de instalatii in constructii, toate specialitatile, demonstrare experianta similara-copie de parti relevante ale contractului din care sa rezulte valoarea lucrarilor, principalele tipuri de lucrari executate si durata de executie a cestora;
- copie dupa proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala;
- document constatator eliberat de beneficiar care contine informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale conform art.97^1 din HG nr.925/2006 (in original) si care sa ateste daca pe parcursul lucrarilor au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari, cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a executantului, receptii amanate sau, respinse datorita nerespectarii parametrilor de calitate, in cazul lucrarilor terminate dupa 01 august 2009.- recomandarea favorabila a beneficiarului inclusiv in cazul lucrarilor pentru care s-a prezentat documentul constatator, si care trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: benefici, asigurarea utilaje, echipamente.Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in dotare sau prin inchiriere a unui parc de utilaje, compus din minim urmatoarele utilaje: - autobetoniere- statie de preparat beton sau contract de furnizare pentru beton de la o statie autorizata.- autobasculante- schele metalice- laborator autorizat pentru efectuarea analizelor de laborator.Se va prezentarea copia certificatului de autorizare al laboratorului respectiv, eliberat de organele competente valabila la data deschiderii ofertelorIn cazul in care ofertantul nu dispune de laborator autorizat, va prezenta si copia contractului de colaborare cu un laborator autorizat pentru efectuarea analizelor valabil la data deschiderii ofertelor.Dovada proprietatii asupra utilajelor si a echipamentelor se va face prin urmatoarele documente: copie conform cu originalul, semnat si stampilat de ofertant, dupa fisa mijlocului fix, copie dupa cartea de identitate a vehiculului, copie dupa certifi, Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, respectiv numarul mediu anual de personal angajat si al cadrelor de conducere. Ofertantul trebuie sa dispuna de personal propriu sau personal colaborator, al carui angajament de participare a fost obtinut, care sa posede experienta in lucrari similare. Ofertantul trebuie sa aiba personal autorizat de ANRE? sau document echivalent necesar pentru executia lucrarilor de instalatii electrice.Personalul cheie minim solicitat, pentru indeplinirea contractului: 1 inginer constructor pentru functia de sef santier la punctul de lucru, absolvent cu studii superioare tehnice cu specialitatea Constructii Civile si Industriale cu experienta profesionala in domeniul constructii civile cu experienta manageriala in executie dovedita prin participarea la cel putin un peoiect similar.- 1 inginer constructor absolvent de studii superioare tehnice in constructii cu specialitatea Constructii Civile si Industrial, - 1 inginer de instalatii in constructii absolvent de studii superioare tehnice pentru coordonarea lucrarilor de instalatii sanitare, incalzire, apa-canal- 1 inginer de instalatii electrice absolvent de studii superioare tehnice coordonator lucrari electrice- 1 inginer/ingineri atestat/atestati de catre MDRT (Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului) ca RTE (responsabil tehnic cu executia), pentru fiecare din domeniile de atestare I si IX.Nota: O persoana poate fi propusa pentru cel mult doua posturi cu exceptia - functiei de sef santier, Informatii referitoare la personalEfectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere al ofertantului in anii 2009, 2010, 2011 ? completare Formular 6Lista personalului de conducere si cel specializat care va fi implicat in cadrul contractului, descrierea pe scurt a pregatirii profesionale si experienta ? completare Formular 7.Curriculum vitae (semnat in original) conform formular 8 pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului de lucrari si din care sa rezulte ca persoana propusa a participat la executarea de lucrari similare cu cea a obiectivului licitatieiPentru fiecare persoana se solicita copia paginilor din registrul electronic, tinut conform HG. 161/2006, care cuprind inscrierile referitoare la salariat sau copia lizibila, a contractului de colaborarecertificat cu mentiunea ?Conform cu originalul? si semnat de catre reprezentantul ofertantului, sau angajamentul obtinut conf. art. 188 alin 3 din OUG 34/2006, Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru executarea lucrarilor, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din asociere sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului.Liderul asocierii va fi autorizat sa isi asume angajamente si va primi instructiuni pentru si din partea oricaruia si a tuturor asociatilor in cadrul asocierii si intreaga executare a contractului, inclusiv plata, se va face de regula cu liderul asocierii.Se solicita completare Formular 13 si 19., Ofertantii vor da o declaratie cu privire la categoriile de lucrari care vor fi subcontractate si datele de identificare ale subcontractantilor.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Se solicita completarea Formular 17 si Formular 18 Certificatul de atestare ISO 9001 sau echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene privind managmentul calitatii in constructii, valabil la data deschiderii ofertelor, pentru activitatea de executie de lucrari de constructii civileNotaIn cazul in care candidatura este depusa de o asociere de operatori economici, cerinta minima obligatorie se consideraindeplinita in mod cumulativ, Certificat SR EN ISO 14001(Sistem de Management de Mediu) care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, valabil la data deschiderii ofertelor.NotaIn cazul in care candidatura este depusa de o asociere de operatori economici, cerinta minima obligatorie se consideraindeplinita in mod cumulativSe va prezenta copie lizibila a documentelor mentionate sau echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene in domeniul contractului, si vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.Copiile vor fi stampilate si semnate de ofertant si vor avea mentiunea ?Conform cu originalul?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctaj maxim;pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) punctajul se acorda astfel: Pn= (pret minim/pretn)x 90
Perioada de garantie acordata lucrarii
10
Descriere: pentru cea mai lunga perioada de garantie se acorda punctajul maxim 10 puncte, pentru alta perioada decat cea prevazuta in punctul a) se acorda punctajul astfel: Punctaj (n) = [durata (n) / durata maxima ofertata ] x 10. Perioada de garantie acordata lucrarii va fi certificata printr-o declaratie pe propria raspundere a ofertantului, prin care se obliga sa prezinte la incheierea contractului scrisoare de garantie bancara pentru 30% din valoarea garantiei de buna executie pe perioada asumata.Perioada de garantie acordata lucrarii va fi de minim 36 luni si maxim 60 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasat acestei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2012 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer