Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Incaltaminte de protectie si Cizme de cauciuc


Detaliu pentru invitatia numarul 327186
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Numar invitatie: 327186/18.05.2012
Denumire contract: Incaltaminte de protectiesi Cizme de cauciuc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SACod fiscal: RO16302439, Adresa: STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Rovinari, Telefon: 0253372739, Fax: 0253371590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Energeticianului nr.25, Rovinari, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 0253372556-6305, fax: +40 0253371922, persoana de contact: Registratura unitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul achizitorului: str.Energeticianului nr.25 , Localitatea: Rovinari , Cod postal: 215400 , Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Incaltaminte de protectiesi Cizme de cauciuc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Produsele achizitionate constituie echipament individual de protectie si se achizitioneaza pentru angajatii S.C. Complexul Energetic Rovinari S.A., in conformitate cu Contractul colectiv de munca.
II.1.6) CPV: 18830000-6 - Incaltaminte de protectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 321, 274 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul total al garantiei de participare: 4.740 leiGP Lotul 1 = 650 lei, GP Lotul 2 = 1.100 lei, GP Lotul 3 = 35 lei, GP Lotul 4 = 1.900 lei, GP Lotul 5 = 30 lei, GP Lotul 6 = 650 lei, GP Lotul 7 = 50 lei, GP Lotul 8 = 325 lei, conform Anexa B.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: conform art.86 din HG nr.925/2006.In cazul constituirii prin instrument de garantare, banca sau societatea de asigurari emitenta, va inserain mod expres situatiile prevazute la art.87 din HG 925/2006 si la art.278¹ din OUG 34/2006(exceptie fac loturile 1, 3, 5, 6, 7, 8, a caror valoare estimata este mai mica de cat valoarea de 63.000 lei), in caz contrar, oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art.33, alin.3, pct.b din HG 925/2006, conform Formular nr. 8.Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu o data cu inceperea sedintei de deschidere a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare se restituie de autoritatea contractanta conform art.88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta un procent de 10% din valoarea totala a contractului si se va constitui conform art. 90 din HG nr. 925/2006 si HG nr. 1045/2011.In situatia in care contractantul doreste sa constituie garantia de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu HG nr. 1045/2011.Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la finalizarea contractului, conform art. 92 din HG nr. 925/2006( cu modificarile ulterioare), dupa caz, vezi Formular nr. 11.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Prezentarea declaratiei conform Formular nr. 1(va fi prezentata si de tertul sustinator daca este cazul)Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Prezentarea declaratiei, conform Formular nr. 2(va fi prezentata si de tertul sustinator daca este cazul)Incadrarea in una din situatiileprevazutede art. 181 din OUG 34/2006 da dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica (pentru tertul sustinator sunt aplicabile numai pct. a), c1) si d) din art. 181, OUG 34/2006.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹ - Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiese ca ofertantul nu se afla in nicio situatie prevazuta de art. 69¹ din OUG 34/2006, conform Formular nr. 3(inclusiv subcontractant si tert sustinator)Incadrarea in situatiaprevazutala art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica-Lista persoanelor din cadrul S.C. C.E. Rovinari S.A. cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: DIRECTOR GENERAL: Dr. Ing. Trotea TiberuDIRECTORTERMOCENTRALA ROVINARI: Ing. Pisc IonDIRECTORE.M. ROVINARI: Ing. Davitoiu GheorgheDIRECTOR INVESTITII: Ing. Tudorescu VasileDIRECTOR ECONOMIC: Ec. Scurtu MariaDIRECTOR DIRECTIE MRU: Cons. Jrd. Olaru SorinDIRECTOR COMERCIAL: Ing. Rebedea Ionsi membrii comisiei de evaluare.4. Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta - Completare Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta- Formular nr. 45. Informatii generale ? Completare Fisa de informatii generale - Formular nr. 5 1. Persoane juridice/fizice romane ? Certificat constatator, in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic, emis cu cel mult 30 zile, inainte de data limita de depunere a ofertelor, emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial, sau alte organisme abilitate , din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, daca acesta nu a fost prezentat astfel la deschiderea ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine - Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: III.2.3.1) Documente ( procese verbale de receptie, recomandari, certificat constatator, etc.) din care sa reiasa livrarea produsului ofertat sau produse similare - Formular nr. 6., III.2.3.2) Lista principalelor livrari de produse (produsul ofertat sau produse similare) efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - Formular nr. 12., III.2.3.3) MostreOfertantii au obligatia depunerii de mostre, pentru produsul /produsele ofertate, pana la data limita de depunere a ofertelor. III.2.4.1) Certificare ISO ? Sistemul de management al calitatii, in conformitate cu standardul SR - EN ISO 9001/editia 2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: electronic de pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 11:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer