Achizitie publica - Incaltaminte de protectie si Cizme de cauciuc
Detaliu pentru invitatia numarul 327186
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327186/18.05.2012
Denumire contract: Incaltaminte de protectiesi Cizme de cauciuc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SACod fiscal: RO16302439, Adresa: STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Rovinari, Telefon: 0253372739, Fax: 0253371590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Energeticianului nr.25, Rovinari, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 0253372556-6305, fax: +40 0253371922, persoana de contact: Registratura unitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul achizitorului: str.Energeticianului nr.25 , Localitatea: Rovinari , Cod postal: 215400 , Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Incaltaminte de protectiesi Cizme de cauciuc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Produsele achizitionate constituie echipament individual de protectie si se achizitioneaza pentru angajatii S.C. Complexul Energetic Rovinari S.A., in conformitate cu Contractul colectiv de munca.
II.1.6) CPV: 18830000-6 - Incaltaminte de protectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 321, 274 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul total al garantiei de participare: 4.740 leiGP Lotul 1 = 650 lei, GP Lotul 2 = 1.100 lei, GP Lotul 3 = 35 lei, GP Lotul 4 = 1.900 lei, GP Lotul 5 = 30 lei, GP Lotul 6 = 650 lei, GP Lotul 7 = 50 lei, GP Lotul 8 = 325 lei, conform Anexa B.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: conform art.86 din HG nr.925/2006.In cazul constituirii prin instrument de garantare, banca sau societatea de asigurari emitenta, va inserain mod expres situatiile prevazute la art.87 din HG 925/2006 si la art.278¹ din OUG 34/2006(exceptie fac loturile 1, 3, 5, 6, 7, 8, a caror valoare estimata este mai mica de cat valoarea de 63.000 lei), in caz contrar, oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art.33, alin.3, pct.b din HG 925/2006, conform Formular nr. 8.Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu o data cu inceperea sedintei de deschidere a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare se restituie de autoritatea contractanta conform art.88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta un procent de 10% din valoarea totala a contractului si se va constitui conform art. 90 din HG nr. 925/2006 si HG nr. 1045/2011.In situatia in care contractantul doreste sa constituie garantia de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu HG nr. 1045/2011.Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la finalizarea contractului, conform art. 92 din HG nr. 925/2006( cu modificarile ulterioare), dupa caz, vezi Formular nr. 11.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: III.2.3.1) Documente ( procese verbale de receptie, recomandari, certificat constatator, etc.) din care sa reiasa livrarea produsului ofertat sau produse similare - Formular nr. 6., III.2.3.2) Lista principalelor livrari de produse (produsul ofertat sau produse similare) efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - Formular nr. 12., III.2.3.3) MostreOfertantii au obligatia depunerii de mostre, pentru produsul /produsele ofertate, pana la data limita de depunere a ofertelor. III.2.4.1) Certificare ISO ? Sistemul de management al calitatii, in conformitate cu standardul SR - EN ISO 9001/editia 2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: electronic de pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 11:29