Achizitie publica - Incalzitoare exterioare mobile (procurare si montaj) - 17 bucati
Detaliu pentru invitatia numarul 344888
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344888/08.04.2013
Denumire contract: Incalzitoare exterioare mobile (procurare si montaj) - 17 bucati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBanca Nationala a RomanieiCod fiscal: R 361684, Adresa: str. Lipscani, 25, Bucuresti, Telefon: 0311.32.32.22, Fax: 0213.11.01.62
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Lipscani, nr. 16, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030035, telefon: +40 311323243, fax: +40 213158294
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BNR, Str Lipscani nr 16, sector 3, Bucuresti,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Politica monetara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Incalzitoare exterioare mobile (procurare si montaj) - 17 bucati
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Incalzitoare exterioare mobile (procurare si montaj) - 17 bucati
II.1.6) CPV: 39721310-8 - Generatoare de aer cald (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1900Lei.Valabilitate: 100 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia este irevocabila.? Garantia se constituie virament bancar (cont bancar RO64NBORROBP000000XXXXXX, deschis la BNR Centrala) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (in toate cazurile se aplica prevederile art. 85, 86, 87 din HG. 925/2006). Echivalenta Leu/alta valuta se va face la cursul BNR de la data publicarii anuntului de participare.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 87. alin(1) din HG 925/2006 cu modif si compl ulterioare.In cazul ofertantilor din categoria IMM care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in L 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum.Suma care poate fi retinuta in conditiile prevazute la art.278 (1) / OUG.34/2006 este de988 lei.Se vor specifica in mod obligatoriu cele 4 conditii de executare a garantiei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului, fara TVA. Furnizorul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in termen de 10 zile de la data semnarii contractului, sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM-urilor si face dovada in acest sens. Instrumentul de garantare devine anexa la contract.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006 in baza solicitarii scrise a operatorului economic.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaCompletarea Formularului A.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Completarea Formularului B.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificat de participare la licitatii cu oferta independentaCompletarea Formularului C.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 (1) din OUG 34/2006Completarea Formularului DPersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Consiliul de administratie al BNR care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica a fost numit prin Hotararea nr. 35 din 8 oct. 2009 a Parlamentului Romaniei: Guvernator - Academician Mugur IsarescuPrim-viceguvernator - Prof. univ. dr. Florin Georgescu *Viceguvernator - Bogdan OlteanuViceguvernator - Dr. Cristian PopaMembru - Prof. univ. dr. Marin DinuMembru - Prof. univ. dr. Nicolae DanilaMembru - Prof. univ. dr. Virgiliu StoenescuMembru - Conf. univ. dr. Agnes NagyMembru - Dr. Napoleon PopIulia Stanciu ? director, Directia ContabilitateDaniela Costina Ilie ? director adjunct, Directia ContabilitateVasile Ifrim- director Directia AchizitiiNicolae Dumitrache ? director adjunct Directia AchizitiiNicolae Alexandru Paunescu ? director Directia JuridicaMihai Dascalescu ? director Directia Patrimoniu si InvestitiiBelghiru Catalin Stefan- director adjunct Directia Patrimoniu si Investitii Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original sau marcat ?conform cu originalul?Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea produselor ce fac obiectul prezentei achizitii publice.A se prezenta in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Banca Nationala a Romaniei va solicita ofertantului clasat pe locul I, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea certificatului constatator in orginal sau copie legalizata.Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si executantul roman in tara in care executantul strain este rezident.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2013 10:45