Achizitie publica - incarcator cu brat telescopic
Detaliu pentru invitatia numarul 333940
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333940/20.08.2012
Denumire contract: incarcator cu brat telescopic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: incarcator cu brat telescopic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Incarcator hidraulic cu brat telescopic pentru manipulat busteniValoarea estimata in euro
II.1.6) CPV: 42415100-9 - Autoincarcatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 449, 242.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 1 % , respectiv 4492 lei si se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar in contul deschis la BRD-Suceava cod IBAN RO41BRDE340SV10287103400 sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Cuantumul garantiei de participare se va calcula functie de cursul de referinta al BNR la data de 07.08.2012, respectiv 4, 5378 lei pentru 1 euro . Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 ? Anexa 1 ? Declaratie privind incadrarea intreprinderilor in categoria intreprinderilor mici si mijlocii) prezentata in original, la vedere. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea DIRECTIEI SILVICE SUCEAVA. (adresa Bulevardul 1 Mai Nr.6, Suceava, cod postal 720224 jud.Suceava, ROMANIA) Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile)de la termenul limita de primire a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
5% din valoarea de atribuire a contractului (fara TVA) . Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator pentru intreaga perioada de derulare a contractului ( conf. art. 89 din OUG 34/2006); Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare (conf. art. 90 alin.3 din OUG 34/2006): retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale ; Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. In acest cont se va depune de catre contractant 0.5 % din pretul contractului (fara TVA). *Contractul se va semna dupa ce furnizorul va face dovada deschiderii contului si a virarii sumei de 0, 5% din valoarea totala a contractului (fara TVA)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: Cerinta obligatorie: Se completeaza Formular nr. 12A - Declaratie pe proprie raspundere in original, semnatasi stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excludereaofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezentadocumentul mai sus precizat. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006: Cerinte obligatorii: Se completeazaFormularul 12B Declaratie pe proprie raspundere, in original, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. In situatia incare din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclusde la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai susprecizat.Declaratia trebuie sa se refere la situatia platilor la o data ce nu poate fi mai inainte de 30 zile de la data depunerii ofertelor. -certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, pentru situatia financiara din lunaanterioara deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice; - certificat de sarcini fiscale, valabil laluna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, pentru situatiafinanciara din luna anterioara deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice; Certificat decazier fiscal ? eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa rezulte ca ofertantul nua savarsitfapte sanctionate de legile financiare, vamale, precum si cele care privesc disciplina financiara.Din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul , (asa cum este prevazut la art.5 din Ordinul509/2011)prin semnatura persoanei si stampila societatii. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69indice1 din OUG nr.34/2006: Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze Formularului F4. Persoanele care sunt vizate in declaratia privind art. 691 dinOrdonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, sunt: Ing.Ciobanu Sorin-directorEc.Vasile Rusu-director economic, Ing.Valerian Solovastru-director tehnic, Ing.George Celsie-director comercial, Ing.Dan Prigoreanu-sefbirou investitii, Jr.Tironeac Aftanasie-sef birou juridicIng.Lazar Constantin-responsabil achizitiiCertificat de participare cu oferta independenta: Cerinta obligatorie: Se va completa formularul F 3;Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului Pentru a fi luat inconsiderare certificatul se va prezenta in original , in copie legalizata, sau copie lizibila conform cu originalul sau in oricare forma asa cumeste prevazut la art.5 din Ordinul 509/2011, semnate de reprezentantul legal al ofertantului sau de imputernicit al acestuia, si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertei. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C.in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul. Ofertantulcat si societatea de leasing trebuie sa faca dovada ca au in obiectul de activitate principal sau in cele secundare cod CAEN in stransa legatura cu obiectul contractului pentru partea din contract pe care o realizeaza, respectiv cod CAEN 4663-Comert cu ridicata al masinilor pentru industria miniera si constructii , cod CAEN 6491-Leasing financiarPersoane juridice /fizice straine: Cerinte obligatorii: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct devedere profesional. Pentru a fi luate in considerare documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata a traducerii in limba romanasi trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii oferteiPrezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Societatea de leasing financiar va trebui sa faca si dovada ca respectacerintele O.G. 51/1997 si Lg 93/2009 , capitalul social sa fie de minimechivalentul in lei a 200.000 euro-solicitat intrucat definitivarea procedurii seva realiza prin incheierea unui contract de leasing financiar care se supunelegislatiei mentionate., Se va completa o declaratie pe propria raspundere semnata sistampilata de partile implicate in viitorul contract;, Cerinta nr. 1 Declaratie privind cifra medie de afaceri globala. Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri medie globala, in ultimii 3 ani , cel putin egala cu 198.000 euro, Se va complete si depune formularul B din sectiunea FORMULARE-in original Se va lua in calcul cursul BNR valabil pentru data de 31 decembrie al fiecarui an. Acelasi curs se va lua in calcul si pentru conversia altor valute. Se va prezenta si depune: Bilantul contabil la 31.12 2011 , vizat si inregistrat de organele competente sau dupa caz, (copie certificata de ofertant pe propria raspundere Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 ofertantul va asigura, in Suceava/judetul Suceava, cel putin o unitate fixa de service agreata sau o unitate mobila de service agreata. - se va completa o lista cu unitatilefixe service agreate, sau cu unitatile mobile din Suceava si din judetul Suceava. Lista va trebui sa cuprinda date de contact si de identificare -Cerinta minima : Service autorizat ( ISCIR )proriu, sau cu contract de colaborare, sau autovehicol de service mobil pentru interventii in teren(incarcatorul lucreaza pe drumuri forestiere iar atelierul mobil permite in caz de avarie depanarea si deplasarea pana la primul service agreat pentru alte interventii complexe), Se vor prezenta si depune : ? autorizatii ISCIR pentru service-urile fixe sau mobile(pentru interventii la bratul hidraulic) - copii carti de identitate, contracte de leasing, contract de inchiriere, etc. pentru service-ul mobil, Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila. Cerinta nr. 1 Certificare ISO 9001:2008, Se vor prezenta si depune documente emise de organisme acreditate care confirma Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001(sau echivalent) la ofertant. Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila. Nota : Nu se admit operatori economici in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Punctaj Pret = (Cel mai mic pret / Pret Ofertat) * 75
costuri revizii
25
Descriere: Punctaj Costuri Revizii anuale = (Costuri revizii minime / Costuri revizii ofertate) * 25. In estimarea costurilor reviziilor se va tine cont de conditiile de exploatare a vehiculului , de un numar mediu de1500 de ore de functionare . Moneda in care vor fi exprimate costurile reviziilor este LEI.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.08.2012 14:08