Achizitie publica - Incheiere acord -cadru pentru furnizare legume-fructe proaspete
Detaliu pentru invitatia numarul 356741
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356741/30.12.2013
Denumire contract: Incheiere acord -cadru pentru furnizare legume-fructe proaspete
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCantina de Ajutor Social GalatiCod fiscal: 3952197, Adresa: str. Brailei, nr 136, Bl. B3, Ap. 3 Galati, Galati, Telefon: 0236318409, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Dogariei nr.26A, Galati, Galati, Romania, cod postal: 800011, telefon: +040 0236460079, fax: +040 0236460079 .
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Cantina de Ajutor Social, Galati, str. Dogariei nr.26A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Incheiere acord -cadru pentru furnizare legume-fructe proaspete
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare legume si fructe proaspete, necesare hranei zilnice a persoanelor ce fac parte din programul de asistenta sociala.
II.1.6) CPV: 03200000-3 - Cereale, cartofi, legume, fructe si fructe cu coaja (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 222, 390 - 549, 760 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar de partic Val. estimat a contractului: 549.760 lei fara TVA.Cuantumul gar de particip este de 8.660 lei.- Cf art. 278^1 din O.U.G. nr 34/2006 modif, in cazul in care op ec formuleaza contestatie, iar C.N.S.C. Bucuresti respinge contest ca nefondata sau in cazul in care contestat renunta la contest in masura in care renunt nu este ca urmare a adopt de catre autorit contr a mas de remediere neces in cond art 256^3 alin 1) aut contr va retine contest din gar de particip precizata mai sus suma de 4.330 lei.- In cazul in care of se incadreaza in categoria IMM, astf cum acestea sunt def prin Legea 346/2004 privind IMM, cu modif si complet ult, acesta benef de red prevaz de art 16 alin(2) din Legea 346/2004. In aceasta sit ofert treb sa completeze si sa ataseze la of declar pe propria rasp privind incadrarea in IMM( decl va fi intocm in conf cu Anexa nr. 1 din OG nr. 27/2006 privind modif si compl Legii 346/2004 actualiz sau sa prezinte adev eliberata de IMM.Per de valab a of: 90 de zile de la data lim stab pentru primirea ofertei.Per de valab a garant ptr particip: cel putin egala cu per de valab a ofertei.- Modul de constit a gar de part: oriceinstrum de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asig , depus in original, in cuant si ptr per prevaz in docum de atrib, conf art. 86(1) din HG 925/2006 si care se va depune in plic la Cantina de Ajutor Social Galati pana cel tarziu la data si ora stab ptr deschid of, prin depun de numerar la casieria Cantinei de Ajutor Social Galati pana cel tarziu la data si ora stab ptr deschid of, scris de garantie banc care se va depune in original, prin O.P. in contul RO 31 TREZ 3065006XXX011568-Trez Mun Galati, CF 3952197, virament bancar cf art 86(1) din HG 925/2006.Pentru garant de particip depusa in valuta, echival se va face la cursul BNR din data anter datei lim de depun a of cu 3 zile.
Garantie de buna executie
Gar buna exSe va constitui in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA .Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute la art.90 , alin. 1-3 din HG 925/2006asa cum a fost modificat prin HG 1045 /19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -FORMULAR 1 -Declaratie privind eligibilitatea - Completarea formularului nr.1.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Declaratia privind eligibilitatea va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.-FORMULAR 2 -Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 - Completarea formularului nr.2.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit.c1) si lit.d) din OUG nr.34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Certificat de atestare fiscala eliberat de A.N.A.F. si Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale.Din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;
-FORMULAR 3 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Completarea formularului nr.3.-FORMULAR 4 ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Completarea formularului nr.4.-FORMULAR 5 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 , cu modificari si completari prin Legea nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Completarea formularului nr.5.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1din OUG nr.34/2006 ? se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator.Referitor la aceasta cerinta, precizam persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Persoanele care detin functii de decizie: Apostol Picu Roman ? Director ;Costin Jenica ? Director Economic;Goga Dan ? Economist;Marin Adriana ? Administrator;Rosca Laura ? Referent de specialitate;Sider Stela ? Jurist.-FORMULAR 7 ? Fisa de informatii generale ? Completarea formularului nr.7. Persoanele juridice romane vor depune: - Certificat constatator care safie emis/elibert de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ? conform cu originalul?, semnata si strampilata.- Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoanele juridice/fizice straine vor depune: -Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: documentele vor fi acceptate si in forma certificata de un traducator autorizat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: -Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani( calculati pana la data limita de depunere a ofertei) ;
- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani produse similare la nivelul amaxim 5 ( cinci) contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 100.000 lei, in conditiile in care valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 150.130 lei.-Livrarile de produse se demonstreazaprin certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.- Completarea formularului 6.-Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu anual BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.01.2014 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.01.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.12.2013 09:31