Achizitie publica - Incheiere acord cadru medicamente
Detaliu pentru invitatia numarul 342012
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342012/24.01.2013
Denumire contract: Incheiere acord cadru medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" IasiCod fiscal: 4701339, Adresa: Str. Vasile Lupu nr 62, Iasi, Telefon: 0232/264266, Fax: 0232/477309
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Incheiere acord cadru medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de MEDICAMENTE - Medicamente impotriva tulburarilor provocate de hiperaciditate antineoplazice ; Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale ; Antihemoragice ; Preparate impotriva anemiei ;Substituenti de plasma sanguinasi solutii pentru perfuzii ; Corticosteroizi pentru uz sistemic ;Antimicotice pentru uz sistemic ;Imunoglobuline ; Anestezice ;Analgezice ;Produse pentru nutritie parenterala ;Solutii pentru perfuzii ; Solutii de glucoza ;Toate celelalte produse terapeutice ; Produse de contrast pentru utilizare in radiologie
II.1.6) CPV: 33642200-4 - Corticosteroizi pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 109, 094 - 249, 242.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in cuantum de max 2% din valoarea totala estimata a contractului de furnizare, valabila 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor si este detaliata pentru fiecare lot in parte in Anexa B. Garantia de participare se poate constitui conform prevederilor art.86 alin.1 din HG 925/2006 sau prin depunere numerar la casieria unitatii noastre. In cazul in care se constituie prin OP contul de depunere este RO 43 TREZ 406 5006 XXX 015 628 TREZORERIA IASI . Instrumentul de garantare trebuie sa contina in mod explicit prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006. In cazul constituirii sub forma unei Scrisori de garantie bancara, dovada constituirii se va face prin transmiterea acesteia in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora deschiderii a ofertelor. Ofertele pentru care nu s-a constituit garantia pentru participare in original, in cuantumul, si pentru perioada prevazuta vor fi respinse ca inacceptabile. Avand in vedere scopul declarat al Legii nr.346/2004, acela de a stimula infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, consideram ca reducerea de 50% pentru criteriile de calificare legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitii publice de produse, servicii si lucrari se aplica in cazul grupurilor de operatori economici care depun oferta comuna in cazul in care aceste grupuri sunt alcatuite exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.In eventualitatea in care la procedura de atribuire se prezinta un operator economic strain, cursul de referinta pentru care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati Informatii privind respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2013 08:29